Tak si to stáhni a přečti si dokumentaci, namísto pochybností.
- napozicování GTN
- ponechán původní clickspot pro MFD - v tomto případě je modifikovaná výška, zasahuje pod rámeček, kde chceš aby ti reagovala GTN, bylo tedy nutné tu plochu zmenšit.
- nový clicksport pomocí vlastního gauge pro otevření popupu GTN
- nový clicksport pro Direct-To tlačítko. Kliknutím na originál se ti spustí funkce Direct-To v GTN a to použitím vlastního gauge.
U phenomu je pak ještě kompletní monitoring motorů, který znamená očesat původní MFD. Stejné jde udělat s tou cessnou, zatím jsem se k tomu nedostal - nechce se mi a nevidím to jako důležitou funkci - k releasu mě přiměl ohlas na FSEconomy, kde jsem se o připravované integraci zmínil a lidi se po tom začali ptát.
A Milane...
z toho asi usoudíš jak dlouho to mohlo trvat. Výhoda je že je to v podstatě stejné jako v tom Phenomu, jen se liší koordináty. Tak to bylo chvíli pokus omyl... počítám do čtvrt hodinky max. Víc mi trvalo udělat tu dokumentaci, ze které byl třeba unešený i Bert.
S phenomem jsem si hrál násobně více, jednak to bylo poprvé a bylo třeba upravovat i to XML MFD dispalaye. U té cesny počítám že bych si s tím hrál 1-2 hodiny určitě.
|
|