FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 27. 11. 2024, svátek má Xenie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy Jeden příspěvek | Celý strom
Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   3. 3. 2016 / 12:57
biblbrox   
Jirko, měl bych dotaz ohledně tvého působení na FSEconomy.
Minulý měsíc se tady řešil počet hodin, které jsi nalítal uvnitř FSE za leden (323). Teď jich máš za únor dokonce 365.
To znamená, že i kdybych použil jejich pravidlo 30/48 na zrychlení času, pořád jsi v únoru musel nasedět u počítače minimálně cca 230 hodin. Tj. 8 hodin denně i o víkendech.
Jak to děláš? Kdy spíš? Kdy pracuješ? Kdy se věnuješ rodině?

Mně jde o to, že já bych nejradši lítal desetkrát víc než lítám a stejně bych měl odlítáno desetkrát míň než ty.
Teď mně to vychází tak, že k simu sednu jednou dvakrát za týden ve večerních hodinách a mnohdy pc vzápětí vypínám, protože jsem prostě moc utahanej na to, abych u toho proseděl dalších x hodin.

Proto mě zajímá, jak to vůbec děláš.
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   3. 3. 2016 / 13:40
JirkaK
Taky jsem se divil že to bylo jen 365 hodin, za březen mám bez pár minut 30 (brzdí mě limit). Nepátral jsem sice v historii nějak hluboko ale časy přes 300 hodin nejsou neobvyklé. Bohužel v nalítaných mílích jsem byl až druhý


Dovolené urychlení času je 16 násobné. samozřejmě start nebo přistání s tím nejde, pomiň to a vyděl 365 / 16... to pronásob tak 2x na ty starty a přistání, zaokrouhli a seš na nějakých 50h měsíčně letového času, k tomu nějaký čas na plánování jobů, takže seš na 2-3h denně, nic světoborného. Když jsem hrával více MTG, tak jsem odjel na turnaj v pátek ráno a vrátil se v pondělí odpoledne...

Navíc, když to necháš letět na AP bez akcelerace, máš dost času se věnovat něčemu jinému, není problém zajít třeba na nákup, uvařit, nebo si hrát se synkem, pak na pět minut sednout k počítači a zase se hoďku věnovat něčemu jinému.


Před nedávnem jsem přestal grindit malé letiště a soustředím se na velké systémové joby.. zrovna v tuhle chvíli dokončuju dohodu na koupi DC-7B (kontrakt za 8 milionů), s těmihle éry nalítáš ty hodiny strašně rychle.

Ale ano, je to docela fuška. Jako jakákoli jiná online hra, kde není možná externí pomoc (myšleno koupit si prostředky/předměty za reál peníze). Začátky bolí, ale pak sklízíš ovoce.
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   3. 3. 2016 / 13:48
mano
na nakup ?
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   3. 3. 2016 / 15:48
JirkaK
To víš, nebydlím u maminky, občas potřebuju jít nakoupit
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   3. 3. 2016 / 14:07
biblbrox   
Jo aha, já pochopil to pravidlo 30/48 původně jinak (i když je fakt, že jsem ho nijak zvlášť nezkoumal).
Padesát hodin měsíčně je už rozumnější číslo.
Alespoň už vím, jak se v FSE vydělávají velké peníze.
Já zatím vydělal něco přes 100 tisíc a stejným tempem budu mít první milión tak za pět let. Na druhou stranu to nijak nehrotím, čas nezrychluju, autopilota nepoužívám a třeba si jednou i svoje éro koupím.
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   3. 3. 2016 / 14:33
Pips   
Prostě ten simulátor virtuální chamtivosti používáš blbě
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   3. 3. 2016 / 15:58
biblbrox   
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   3. 3. 2016 / 16:56
Admin
LOL

Jednou psal Kuba (asi před deseti lety), že výhoda FS spočívá v tom, že s autopilotem to je proaktivní hra, co se hraje sama.
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   3. 3. 2016 / 16:18
JirkaK
Jj, akcelerace času značně pomáhá všechno urychlit. Teď to fakt hodně hrotím a honím se za penězmi, ale například jen takový ferry... koupíš letadlo v evropě a chceš ho v americe, nebo naopak, buď si to můžeš užít a proletět se po světě... ale leť to s cessnou nebo i turbo vrtulákem. S akcelerací času to máš zmáknuté za hodinku, pokud se po cestě moc nesnažíš nahánět kšefty.


Peníze na FSE nejsou v zelených jobech ale v černých - systémových a ideálně tam, kde je to víc semi random. Našel jsem si místečko s DC-6B (95 paxů a přes k tomu několik tun karga) kde na denní bázi lítám z boud A do bodu B a zpět... 225nm... s direct route to máš na 2x45 minut, s real world trasou počítám do 2x1h. Payout z tohohle kolečka je kolem 80 tisíc v průměru. Když ještě po cestě pár nm zaletíš, máš to tak na 2,5h s direct route a pobereš hodně menších kšeftů - hlavně kargo, kde ještě nějakou kapacitu to letadlo má a můžeš z toho vytřískat i 120 tisíc, na forech šly ukázky jak někteřé na jednom 1,5-2h letu vydělávají klidně i k 200 tisícům.

Právě proto teď jsem teď domluvil leasing na DC-7B (jen večer ověřím že mi free model funguje), jednak má slušnou kapacitu 93paxů, a při letu na výpary naložím téměř 40 tun karga (hodí se na zakládání letišť) a díky tomu že to má jen pístové motory, tak je relativně (pořád to má 4 motory) levná údržba... i celkové provozní náklady. Kontrakt mám na rok, ale počítám že do dvou měsíců bude letadlo zaplacené


Ale tohle mě poměrně rychle omrzí. V podstatě hned jak doplatím své závazky, tak už budu jen opečovávat svoje letiště, občas sklidím něco velkého a snad už konečně dostanu svého pacera na aljašku a budu si tam lítat po malých airstripech jak mě napadne.
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   3. 3. 2016 / 20:30
JirkaK
Tak tahle královna mi říká pane... plánování random systémových jobů mě docela baví, navíc důvod trošku oblítat a poznat v simu Indii
37510 B / 718 x 533 / dc7.png
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   3. 3. 2016 / 23:03
biblbrox   
Letadlo je to krásný, o tom žádná, ale na mě už moc veliký. Zvlášť, pokud ho máš solidně zaplnit.
Já jsem poslední dobou nejvíc nalítal se Saabem 340 a už s ním jsem měl kolikrát problém, abych ho naplnil a neskákal při tom z letiště na letiště.
Akorát zjišťuju, že mě to asi stejně víc baví s něčím menším, takže nakonec budu honit kšefty s malýma GA.
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   3. 3. 2016 / 23:14
JirkaK
Na vhodném místě právě se zaplněním není problém, těch 93 paxů není moc, právě teď chystám druhé kolečko na islandu s DC6B a nevím které paxy vyhodit, nevlezou se. Ale větši rito jsou karga na stejné trase, výtěžnost je pak podstatně vyšší.

Z menších GA je mezi nejoblíbenějšími C208 a KingAir 350. Jednak jsou to default letadla ve FSX, tak mají rozumnou kapacitu a nejsou až tak drahá. KingAir je sice žravější ale rychlejší, na druhou stranu se s ním nedá rozumně přistávat na nezpevněných plochách, v čem zase exceluje ta C208 na úkor rychlosti.

Z větších pak nejtypičtěji Twin Otter nebo Beechcraft 1900D, je to podobné jako s tou C208 a KingAirem, jedno rychlejší, druhé pomalejší ale operující téměř z jakéhokoli letiště.

Z menších je pak poměrně oblíbená C206 nebo C207... Obě žerou asi jen o galon/dva víc než C182, ale mají kapacitu 5 resp. 7 pasažérů, takže případná finanční návratnost je lepší i když stojí víc.

A až nebudeš vědět co s penězma, sežeň si L-39, stojí to zhruba co posledně zmíněné Cessny, uveze to jen jednoho paxe, ale lítá to 400+ uzlů... prostě paráda, jen těch 700 galonů za hodinu ten jeden pasažér neuživí

 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   4. 3. 2016 / 15:21
JM   
Dela FSE i nejaky automataticky load nakladu v simu? Nebo to nechava na uzivateli?
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   4. 3. 2016 / 19:11
biblbrox   
Jakmile se připojíš, letadlo se automaticky naloží a naplní palivem přesně podle hodnot z FSE.
Pokud se nepletu, tak každý pasažér se bere jako 75kg zátěže (bagáž se nepočítá).
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   5. 3. 2016 / 01:54
JirkaK
Pax je za 77kg.

Jinak ano plní to automaticky klient, ale občas jsou drobné problémy. Třeba Aerosoft Ottera... nejdřív plní auxy, pak jeden center a zbytek do druhého. S málo palivem tak musíš buď ručně "přetankovat" nebo přepínat patřičné nádrže...

Další problém je třeba s A2A C182. Na FSe má C182 o několik galonů víc než má ten model, když to natankuješ ve FSE na 100% klient to pošle do letadla ale A2A se to zdá divné a palivo nezmění, pak se divíš že ti po cestě dojde... Takových drobností je tam více, když pod jedním FSE letadlem máš několik různých modelů a v různých simech. Ne vždy sedí nádrže, některé modely v simu žerou radikálně víc (to tě stojí jen prachy), nebo naopak méně (to ti nepřijme let).
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   3. 3. 2016 / 23:48
Matyx   
S FSE létám už chvíli (i když dost sporadicky) a na začátku jsem si chtěl vydělat právě na svoje éro. Ale držel jsem víceméně ARAIG. Takže poctivé plánování tras, počasí, postupy, k tomu logicky scenerky (kde to šlo) atd. Hezky cold&dark ze stojánky.

Přišel jsem na to, že pokud nejsi magor (a neletec, co jen rýžuje virtuální peníze, které v jeho případě nemají s létáním vůbec nic společného) jako JK, tak je ideální varianta právě zelených jobů. Optimální éro C90 či 350ka (pro 90ku se snáz najde obsazení, ale plně zeleně obsazená 350ka vydělá slušné peníze).

Vzal jsem si leasing na svoje vybrané éro, a během chvilky splaceno. K dnešnímu dni mám nějakých 90 letů, 12 tisíc mil a strávil jsem při tom 75 hodin (bez akcelerace!!!). Z toho posledních cca. 20% už se svojí A36, kde si poletuju v NA, mezi Aljaškou a Skalistými horami (a ano, už nevydělávám tolik).

Teď přemýšlím, že zase budu občas lítat s těmi turbíky od Beechcraftu, abych si postupně našetřil na moje neojblíbenější - Pilatus PC12. Ta A36 je sice moc fajn, ale plně naložená je to celkem výzva vzhledem k nedostatečnému výkonu motoru.


... takže ano, jde to, a ani to nedře, a nemusíš se vzdávat simulace létání.
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   4. 3. 2016 / 00:15
Charles   
Matyxi, takhle nějak byl myšlen záměr FSEconomy a kvůli čemu vznikl především. Jen tě ještě musím doplnit tím nejpodstatnějším a to, že v každé hře se najde pár pitomců, kteří nepochopí pravý smysl té hry (dnes se jim říká arkádisti) a kteří svým přístupem k té konkrétní hře, naprosto nechutným způsobem znásilní dobrou myšlenku na dobrou zábavu. Bohužel, i tací jsou a bohužel i nadále budou. Proto autoři FSEconomy mysleli i na ty, co to budou chtít nějak obcházet a raději dali legální možnost v omezeném množstí tuto bohulibou myšlenku lehce devastovat stylem 4x a více.
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   4. 3. 2016 / 17:03
Matyx   
To máš pravdu. FSE je postavené tak, že tam mohu koexistovat s jedinci jako je JK a vůbec žádné příkoří se mi tím neděje, ten design herních principů je v tomhle jedinečný
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   4. 3. 2016 / 02:22
JirkaK
"je ideální varianta právě zelených jobů"

Bohužel poměr cena/výkon vedou systémové joby, je rozdíl když vezeš 13 paxů za max cca 800 (dál už se to nevyplatí jak z pohledu času tak nákladů na letadlo), z toho platíš 10% ground fee a 13% booking fee, tedy zbývá pro tebe jen 77% za řekněme půl hodiny letu. Náklady na palivo a letovou hodinu u toho turbopropu bude kolem 800 v$/hodina... výdělek cca 7,5-8 tisíce. To je pak lepší ta 1900D, žere o chlup méně než KA350, sice platíš za copilota 100/hodina a pořizovačka je o cca 10% vyšší, ale kapacita je o 5-6 sedaček více. Pokud vezmeš cca 18 paxů, tak po odečtení fee zůstává 72% a vyděláš za takový let kolem 10 tisíc.

Teď si vem nějaké větší letadlo, ať DC-6B, CRJ700, C-130, Constellation atp... nejlepší mi přijde DC-7C, kapacita 103 paxů, pokud je všechny nabereš a při palivu na cca 4 hodiny letu máš ještě cca 16 tun na kargo.

V bodě A vezmeš dva černé kšefy - třeba 60 a 20 paxů na cca 350 mil, za dohromady 35 tisíc, náhodou tam bude tuna karga za 6 a uděláš ještě mezipřistání s drobnou odchylkou od kurzu kde hodíš další tunu karga a 20 paxů za 15 tísíc a zároveň nabereš pár dalších za pár tisícovek na cílovou destinaci. A klidně nabereš nějaké další karga na random místa - v letadle je pořád prostor a třeba tě tam další joby dovedou, když ne, tak je někde vyhodíš. Z černých jobů se neplatí booking fee i když jich vezeš víc než 5.

Takže jsi odletěl cca 1,5 hodiny a počítejme. 35 + 15 + 10 ... 60 tisíc, odečti 6 za ground fee, to dělá cca 17 tisíc/půl hodiny letu. Tedy cca 2x víc než tebou zmíněné letadal. A to není nic extra.

Třeba ten Island co lítám, typicky otočka přes dvě letiště, 2h letu, vývar cca 75 tisíc a to jsem ještě platil 10 tisíc za pronájem letadla. A aktuálně letím s tím novým DC-7B abych se ho naučil ovládat a nežralo to 2x víc než uvádí FSe, nabral jsem pár jobů na trase dlouhé cca 850 mil za 140 tisíc, po odečtení ground fee budu mít 130 tisíc, palivo vyjde na 2 tisíce na hodinu a k tomu asi 800 za crew., zase se dostanu na cifru někde kolem 35 tisíc/hodina letu.

Každý veterán FSe ti potvrdí že v zelených jobech peníze nejsou. Pro ukázku, takové vypečenější logy:

2016/03/03 20:46:56 BIHN BIKF WWCPC-20 Douglas DC-6B 00:47 194 $72,089.95
2016/03/03 23:21:46 BIRK BIKF WWCPC-20 Douglas DC-6B 00:08 20 $42,997.57
2016/02/28 01:33:19 BIEG BIKF WWCPC-20 Douglas DC-6B 01:00 225 $77,795.80
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   4. 3. 2016 / 15:02
JirkaK
tady je takový ukázkový payload pro menší okruh po islandu...
63923 B / 627 x 550 / island.png
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   4. 3. 2016 / 17:02
Matyx   
Pro někoho, kdo se nepáře se simulací, to může být způsob, jak vyrejžovat virtuální chechtáky. Kdybych to samé, co ty, dělal poctivě (viz. postup co jsem psal jinde ve vláknu u sebe), tak už to takhle výhodně zdaleka nevychází, protože na 1h letu strávíš další hodinu či více na zemi předletovou přípravou. A správný odlet + přiblížení ti přidá další čas, který ty ušetříš tvým "prdím na vše, plnej kotel, DCT a sednout tak nějak, aby ti to FSE klient uznal".

Navíc mám rád GA kategorii, a s těmi zelenými paxy se dostanu na spoustu zajímavých menších letišť, kam bych se s velkým érem a systémovými joby nedostal.
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   5. 3. 2016 / 02:08
JirkaK
Nemyslím si že procedury a předletová příprava trvá tak dlouho, stačí kouknout na streamery - doporučuji tohohle: http://www.twitch.tv/jonfly - kteří lítají třeba na Pilots Edge, zvládají to za pár minut včetně podání letového plánu a získání povolení od ATC.

Jinak nezpochybňuju že lítat menší letiště je atraktivnější, pouze zpochybňuju ty zelené joby. Ano na paxe a nm platí víc než systémové, ale v přepočtu na letový čas a rozumném zobání systémových jobů do po cestě vedou ty systémové.

Teď třeba letím něco takového: https://skyvector.com/?ll=24.590087353490304,91.27880861077311&chart=301&zoom=9&fpl=%20VGEG%20VGCB%20VGBR%20VEPH%20VGSD%20VEPU%20VETZ%20VEJT%20VEIM%20VYPT%20VEGT a průběžně nakládám/vykládám.. za 200 tisíc toho bude určitě.
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   5. 3. 2016 / 09:18
Pips   
Aha, na streamery Jasně! Drazí človíčkové, pokud si spouštíte simulátory, abyste se přiblížili trochu k létání v reálu, inspirujte se stran předletové přípravy spíš u pilotů, pokud se chcete dobře připravit na let. Na streamery se zhola vyserte, těm jde taky primárně o něco jinýho, než o lítání.
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   5. 3. 2016 / 11:52
JirkaK
No koukám zase krásně pozitivní tón, jak už tady bývá zvykem.

Je s podivem že jsou tady takoví, kteří dokáží odsoudit něco co vlastně ani neznají, jinak by si nemohli dovolit takhle paušalizovat. A to je mu podle infa v profilu 40... to už bys měli mít lidi trošku životních zkušeností na to aby takové věci neměli za potřebí.

Skutečně to může říct o každém kdo vysílá své lítání do intenretu? Ví o každém takovém, že mu na stole nějaké to PPL neleží? NMěl jsem za to že když ne na PPL mé jméno, jsem pilot, asi aby streamer byl pilotem potřebuje něco víc, bohužel neznám předpisy, doteď jsem měl za to že to stačí

Samozřejmě můžete poslechnout doporučení nějakého Pipse za kterým nejde vidět žádná činnost, ale je demagogický a sprostý, takže to musí být pravda, protože je free cool in a zná všechny na světě co streamují či dělají youtobe videa a ví že to by to žádného real world pilota přece vůbec, ale vůbec nemohlo napadlou. Osobně dávám přednost zkušenostem diváků, sice nevím kolik jich vyrovná jednoho Pipse, ale o těch, o kterých mluvím mají tisíci či dokonce desetitisíce diváků. Asi se svět zláznil a lidi sledují obsah, který jim nic nedává.
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   5. 3. 2016 / 12:48
petuna1
Panebože do čeho si duši dal.
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   5. 3. 2016 / 12:48
Charles   
Statistiku videa naplním třeba i tím, že se na to na pár vteřin podívám a usoudím, že to je hovadina, tak to zase hned vypnu, ale statistiku shlédnutí to už bohužel zaznamená. Takže z tohohle úsudku plyne jedno poučení. Neznamená to automaticky "dobře" když to má velký počet shlédnutí.
V praxi je to spíše naopak. Čím stupidnější obsah videa, tím více populárnější a více jeho shlédnutí.
Takže toliko jen k videům a jejich kvalitě obsahu o které se tu mimo jiné také opíráte pane JiříK.
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   5. 3. 2016 / 13:13
JirkaK
Prosím pěkně nebavíme se po počtu shlédnutí ale o

1. počtu "followers"... když se ti to video nelíbí tak asi nezačneš autora sledovat. Jsou lidi co mají těch followerů desetitisíce. Například: https://www.youtube.com/channel/UC7SryNncikhgt5tp3rPn0RQ s 58000+ followery... shlédnutí pak má přes 7,2 milonu a to je hodně i na random klinutí a vypnutí že je to blbost.

2. počtu online diváků... Například ten JonFly... má jen něco přes 600 followerů, ale když začne vysílat, během poměrně krátké chvíle tam má několik desítek lidí sledujících jeho živý přenos. Mnozí další pak jeho přenos hostují na vlastních twich kanálech, propagují na sociálních sítích ve skupinách kde chodí tisíce virtuálních letců. Příklad toho je ten JonFly nebo teď online: http://www.twitch.tv/joshjgibbs

Tohle není kouknu, blbost, vypnu...

Mimochodem sledování právě těhle streamů je docela oblíbená činnost hodně lidí co v simulátoru lítají. Pustíš si twitch na telce nebo druhém počítači či monitoru a sleduješ, když právě letíš v cestovní hladině na AP. Je to zábavnější než tu hodinu koukat do budíků, to třeba mě pozdě večer spolehlivě uspí
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   5. 3. 2016 / 13:22
JirkaK
třeba právě ten Josh Gibbs...

I'm a private pilot living in San Diego and have a little over 300 hours PIC, close to 450 hours total time. I hold a tail wheel endorsement and high performance/complex rating.

Planes and whirlybirds I've flown - Citabria, Decathlon, Super Cub, J3 cub, Cessna 172, Cessna 185, Cessna 210, PA-28 (Cherokee, Warrior and Archer), Stearman, Cessna 310, Cessna 421C, Great Lakes Biplane, Yak-52, CJ-6, R22, R44, RV-6, RV-8.....Next goal Hughes 500D.

Možná to ale pro Pipse nebude pilot a rozhodně mu jde streamovánín svého lítání na PilotsEdge o něco jiného ...



A zajímavé je co ti lidi mají za počítače...

JonFly.. i7-6700k + GTX980Ti
JoshGibbs.. i7-4790k + GTX980Ti

všichni se museli zbláznit
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   5. 3. 2016 / 13:25
Charles   
O panu Pipsovi, by jste si měl nejdříve něco zjistit, než ho tu začnete dehonestovat bez naprostého tucha o koho vlastně jde.
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   5. 3. 2016 / 13:38
Pips   
Díky za zastání, ale nech ho, ať si dehonestuje, vždyť mě asi zná - jsem sprostě hovořící hulvát, který, narozdíl od něj, nic nedělá pro komunitu. A to sedí. Je to kurva strašná dřina se tomu všemu vývoji pro simulátory vyhnout a nezkazit si pověst. Tak doufám, že mi to nikdo neposerete
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   5. 3. 2016 / 16:10
mirda   
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   5. 3. 2016 / 13:41
JirkaK
Pips si dělá vlastní obrázek o sobě. Z toho jak se tady projevuje vypadá na sprostého burana, který paušalizuje.


"abyste se přiblížili trochu k létání v reálu, inspirujte se stran předletové přípravy spíš u pilotů"

Tím tě posílá za pilotem...


"Na streamery se zhola vyserte"

Tím říká nekoukej na online přenosy...


V případě třeba toho Gibbse si to ale odporuje. Zřejmě si neuvědomuje, že i reální piloti mohou své virtuální lítání visílat žive na internetu.
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   5. 3. 2016 / 14:05
petuna1
Taková hrubka v tvém věku. Furt se tu nevytahuj co máš za pc. Nikdo se tě na to neptá.
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   5. 3. 2016 / 14:13
ondras   
Závist, co?

Na rozdíl od Vás JirkaK se do nikoho nenaváží a Nevšiml jsem si, že by někoho dehonestoval. To se zvládnete sami, jak tak čtu. Jirku nemusím ale jeho názory mu vyvracet nebudu. Má svůj styl a když se vám to soudruzi nelíbí tak proč na to reagujete. Ještě vám rupne cévka! Howg!
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   5. 3. 2016 / 14:30
petuna1
Ne různé, nemel strach. Závist rozhodně ne. Spíše lítost nad tím jakej je to blb.
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   5. 3. 2016 / 14:36
JirkaK
Jj i mistr tesař se utne, ale za svou češtinu se nestydím, zvlášť po tom co jsem na první stupni základní školy nebyl z češtiny vůbec klasifikován kvůli dyslexii

Prosím pěkně čím se mám chlubit? Na letecké simulátory mám lehce podprůměrnou sestavu... i ti uvedení dva lidi mají lepší počítač.

Ta poznámka byla myšlena tak, že když doporučím nejvyšší modely čtyřjádrové i7 s GTX980Ti, tak nejsem magor spadlý z višně ale je to velice typická sestava...

Za nadstandardní považuju extreme řady i7 nebo dvě a více high end grafiky.

 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   5. 3. 2016 / 15:11
petuna1
Ne ne a ne. To se fakt nedá.
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   5. 3. 2016 / 15:20
JirkaK
Jj,

"jsem stranšnej borec, podívejte co mám za neskutečné dělo počítač a slintejte"


Akorát si nemyslím že mám něco co by se dalo označit za dělo počítač a trošku závistivě koukám po těch, co mají skutečně high end sestavy, ale chápu že to někomu komu se o tom co má doma zdají vlhké sny může přijít jako neuvěřitelné tvrzení
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   5. 3. 2016 / 16:16
petuna1
Slintam. Na tvůj počítač myslím celé dny a noci. Nemohu kvůli němu spát. Hele, neskončil ti ban na vatsimu. Oni tě tam rádi uvidí, když tě tu nemáme rádi. Šup šup.
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   5. 3. 2016 / 17:09
JirkaK
Další co nečte Kdyby jo, tak bys věděl že s VATSIMem nechci mít nic společného, proč bych se tam hnal?
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   5. 3. 2016 / 17:24
xWing   
Proc ?
Aby si konecne videl a pochopil, co je to lietanie.
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   5. 3. 2016 / 17:49
JirkaK
Chceš tady tu pohádku celou znovu?

Ok...

- Někdo porušoval autorksá práva... někdo je český zástupce vatsimu..

- Upozornil jsem ho na to že to není legální...

- Ten někdo se hájil, že ne a v podobném duchu se přidali další, aniž by si ověřili že mám pravdu

- A jelikož se "narušitel" snažil stále nechápajícímu osazenstvu vysvětlit v čem je problém, dostal na tom foru banána protože napadal jiné uživatele fora, počítám ale že ti kdo skutečně uráželi zabanováni nebyli.

- "narušitel" proto požádal na vyšších místech o vysvětlení, že je divné když zástupci sítě VATSIMu nabádají uživatele a radí jim jak používat SW, shodou okolností, konkurenční sítě, nelegálně a že chci bezprostředně zrušit veškeré sve registrace tam, že s nimi už nechci mít nic společného

- jelikož oficiální místa VATSIMu zřejmě mají u Někoho větší váhu než "narušitel", tak Někdo konečně pochopil že tohle se nedělá (alespoň v to doufám)



A k té druhé poznámce. Dělám to co se mi líbí, tak jak se mi to líbí a nic dalšího k tomu nepotřebuji. Takže díky za nabídku. Mimoto, pokud pocítím potřebu litat na nějaké online síti, vyberu si PilotsEdge.
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   5. 3. 2016 / 18:04
petuna1
Ale oni by tvá moudra jistě rádi uvítali. A tady by byl klid
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   5. 3. 2016 / 18:23
xWing   
Hlavne ze ich porusujes aj TY.
Kto Ti dal pravo upravovat nejake to ero od Carenado ?
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   5. 3. 2016 / 19:15
JirkaK
Ale "kauza Vatsim" není o tom jestli já porušuju nebo neporušuju cokoli, kauza vatsim je o tom že zátupce vatsimu porušuje a nabádá další k porušování autorskáých práv.

Pokud si myslíš že porušuji já něčí práva založ si kauzu "JirkaK".


Pro tvojí informaci ti ale řeknu že ta modifikace Cessny nijak nezasahuje do jediného originálního souboru z toho letadla ani je nekopíruje. Tedy aby mě někdo nebral za slovo, musí se pak zmodifikovat aircraft.cfg, takže kdyby bylo potřeba svolení, tak člověk píše dotaz s každou novou liverkou a spousta autorů jiných addonů, které při své instalaci do tohoto souboru zasahují (například PreciptionFX)

U Phenomu se používá modifikovaný jeden původní soubor a ano je to posvěceno ze strany Carenada.
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   5. 3. 2016 / 20:37
xWing   
Jo, kauza JirkaK, fajn.
Takze pan tlacovy zastupca vsetkych vydavatelov sveta do FS.
Chystas sa v buducnosti na nejaku dalsiu "nevyvojarsku" cinnost, ktorou by si obohatil a potesil nase FSky a Xplejny, z coho by sme tu mali padat na rit a posielali "donations" ?
No vazne, ja mam doma aj FS2000, FS2002, FS2004 a aj FSX.
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   3. 3. 2016 / 16:06
Aldaran
Investovat několik desítek tisíc do HW, další pak do SW a konečné stádium je že to celé žere půl kW a nechá se to letět na AP a člověk " má dost času se věnovat něčemu jinému ", třeba nakupování, vaření...

To už mi přijde přínosnější a zajímavější podílet se na SETI nebo těžení bitcoinů... funguje to samo, elektriku to také žere a také u toho můžu jít nakupovat.

Něco mi zřejmě uniká a asi jsem doposud nepochopil jsem smysl leteckých simulátorů.
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   3. 3. 2016 / 16:30
xWing   
A co si cakal ? Proste unikatny fenomem s nazvom JirkaK.
Najvyssi cas, aby sa zacal venovat lodiam a ponorkam.
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   3. 3. 2016 / 16:48
JirkaK
1.
nevím jak tvůj, ale můj počítač žere v ppeku necelých 400W, při konstantní plné zátěži cca 360W, při běžné herní zátěži do 300W. Při FSE akcelerovaných letech si nehraju na počasí, takže tam je spotřeba díky nižší zátěži GPU někde na 200-250W.

Hodnoty pochází jednak z měřáku spotřeby do zásuvky a ze samotného zdroje (můžu monitorovat různé provozní vlastnosti). Obě hodnoty +- odpovídají.



2.
Neinvestoval jsem do HW ani korunu. Pokud to děláš ty, tak tě lituji. Už po odnesení z krámu si na tom prodělal, nikoli vydělal. Ale možná je to zase pro změnu tvůj způsob investic do které nevidím.

HW jsem kupoval a slouží pro mojí zábavu... moje zábava má poměrně otevřený budget, protože se nebudu omezovat, pokud to není bezprostředně nutné.

HW zas tak drahý není, SW stál odhadem +- stejně co ten HW a položka SW každý měsíc pravidelně stoupá.



3. že pokud tomu nerozumíš nebo si to nepochopil, je tvůj boj a vyřeš si ho jak umíš. Jak svůj HW používám je moje volba a jsem s ní naprosto spokojený a to je něco co ty ani nikdo jiný nezmění jakkoli opovrhující příspěvky na diskuzi napíší.
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   3. 3. 2016 / 17:00
Admin
OT: https://www.youtube.com/watch?v=DE2R7s5SCSQ&ab_channel=Leo%27sPlanet
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   3. 3. 2016 / 19:55
happypetr   
...nechápu tebe a tvůj svět (real i virtual)... Asi tam musí být docela smutno...
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   3. 3. 2016 / 20:00
JirkaK
To co ty chápeš nebo ne, potažmo co si myslíš nebo se domníváš, je mi ukradené, ale díky za názor
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   3. 3. 2016 / 23:05
leonell
Kdysi dávno, když tady ještě létal Gustav své transatlantické loghauly, jsme diskutovali, že číst si knížku při letu není zrovna dle reality, chcete-li, není to příliš ARAIG.
Zde se ovšem musím našemu kamarádovi Gustavovi hluboce omluvit.
JirkaK to se svou variantou "dojít si na nákup" postavil na úplně jiný level

Nevíte někdo, co je s Gustavem? Takový nadšenec a pak najednou zmizel...
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   3. 3. 2016 / 23:07
vlada006   
Takový piloti by mohli jít na IVAO nebo VATSIM a dát do letového plánu v REMARKS / JDU NA NÁKUP /
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   3. 3. 2016 / 23:15
JirkaK
a urychlit čas..., v nepokrytém prostoru je, pokud se nepletu povoleno 4x
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   4. 3. 2016 / 00:12
Charles   
Pokud jsem sběžně pročítal historii tohoto fora, tak kdysi někde prohlásil, že odchází znechucen zdejší sebrankou. Jak hluboce to myslel a koho tím přesně myslel, již nebylo zapsáno do zdejších análů.
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   4. 3. 2016 / 17:33
pawlick
To bylo ještě tehdá, kdy jsme se tady měli všichni rádi a do nikoho nešilo Jó, to byly časy
 

Dotaz na JirkuK ohledně FSEconomy   4. 3. 2016 / 17:51
Charles   
Pročítání některé diskuse z historie, je skutečně výživné. Naprosto rozumím vaší řeči.
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ