Jj, akcelerace času značně pomáhá všechno urychlit. Teď to fakt hodně hrotím a honím se za penězmi, ale například jen takový ferry... koupíš letadlo v evropě a chceš ho v americe, nebo naopak, buď si to můžeš užít a proletět se po světě... ale leť to s cessnou nebo i turbo vrtulákem. S akcelerací času to máš zmáknuté za hodinku, pokud se po cestě moc nesnažíš nahánět kšefty.
Peníze na FSE nejsou v zelených jobech ale v černých - systémových a ideálně tam, kde je to víc semi random. Našel jsem si místečko s DC-6B (95 paxů a přes k tomu několik tun karga) kde na denní bázi lítám z boud A do bodu B a zpět... 225nm... s direct route to máš na 2x45 minut, s real world trasou počítám do 2x1h. Payout z tohohle kolečka je kolem 80 tisíc v průměru. Když ještě po cestě pár nm zaletíš, máš to tak na 2,5h s direct route a pobereš hodně menších kšeftů - hlavně kargo, kde ještě nějakou kapacitu to letadlo má a můžeš z toho vytřískat i 120 tisíc, na forech šly ukázky jak někteřé na jednom 1,5-2h letu vydělávají klidně i k 200 tisícům.
Právě proto teď jsem teď domluvil leasing na DC-7B (jen večer ověřím že mi free model funguje), jednak má slušnou kapacitu 93paxů, a při letu na výpary naložím téměř 40 tun karga (hodí se na zakládání letišť) a díky tomu že to má jen pístové motory, tak je relativně (pořád to má 4 motory) levná údržba... i celkové provozní náklady. Kontrakt mám na rok, ale počítám že do dvou měsíců bude letadlo zaplacené 
Ale tohle mě poměrně rychle omrzí. V podstatě hned jak doplatím své závazky, tak už budu jen opečovávat svoje letiště, občas sklidím něco velkého a snad už konečně dostanu svého pacera na aljašku a budu si tam lítat po malých airstripech jak mě napadne. |
|