| | | LKPM 2014 FSX - černé hangáry 27. 2. 2016 / 10:29 | |
| | Zdravím všechny . Prosím o radu nebo nasměrování co a jak řešit
Co mám nainstalované : FSX Gold, FTX Global, FTX vector a kromě jiného moc pěkně zpracované letiště od Vla. Malého, kterému tímto děkuji za LKPM z roku 2014, kterého se nemínim vzdát i za cenu nevykreslených objektů.
Prosím o radu jaký způsobem pokračovat, aby se vše dokresllilo, chybí nějaké knihovny, nebo jsem přehlédl něco v návodu ?
Děkuji za odpověď |
| |
|
| | | LKPM 2014 FSX - černé hangáry 27. 2. 2016 / 10:32 | |
| | | |
|
| | | LKPM 2014 FSX - černé hangáry 27. 2. 2016 / 15:26 | |
| | | |
|
| | | | LKPM 2014 FSX - černé hangáry 27. 2. 2016 / 18:19 | |
| | Díky za radu.DX 10 nezabralo, černá barva se změnila na bílo-modrou s nápisem Flight simulator X. Přitom textury ve složce "texture" jsou. Všechny detaily kolem hangárů auta letadla ap. se vykreslují.
Nějaký jiný moribundus ?? |
| |
|
| | | | | LKPM 2014 FSX - černé hangáry 27. 2. 2016 / 19:59 | |
| | Spíš jsem myslel zda máš ten DX10 zapnutý. Pokud ano a nemáš alespoň free shadery, tak třeba právě ORBX textury nefungují a kreslí se černé krabice. Napadlo mne, zda to nebude podobný problém. Vlad tu scenérku ladil pro ORBX (třeba ji jednou vydá)...
Mám příbram v P3D a tam jsem něco černého zaznamenal taky, ale pro P3D ta scenérka není dělaná, tak jsem se po tom nijak nepídil |
| |
|
| | | | | | LKPM 2014 FSX - černé hangáry 28. 2. 2016 / 17:20 | |
| | Díky za reakci. ORBX natažený mám, DX 10 jsem zapnul viz. druhá fotka. Tam mi to obléklo textury obálky Flightsim X. Možná chybí aktualizovat nějaká knihovna. Jinak on si ty hangáry oblékal do reálných textur a jsou moc pěkné. Tak si to ponechám tak jak to je. Díky. |
| |
|
| | | | | | | LKPM 2014 FSX - černé hangáry 28. 2. 2016 / 18:14 | |
| | A nemůže to být ten špek s tím, že máš jiný servicepack FSX, než pro jaký je dělaný addon? Matně si vzpomínám, že addony určený pro SP2 se špatně zobrazovaly ve FSX SP1. Byly tam nějaký černý textury a podobný blázince. |
| |
|
| | | | | | | | LKPM 2014 FSX - černé hangáry 28. 2. 2016 / 19:01 | |
| | Ale jako reklama dobrý! |
| |
|
| | | | | | | | | LKPM 2014 FSX - černé hangáry 29. 2. 2016 / 18:53 | |
| | I z téhle strany se to dá brát. Nakonec užívám si to takové jaké se mi to zobrazuje. Důležitý je pocit, že nepřistávám do pole. Třeba se taky někde přiučím a zkusím jak se to tvoří. Třeba taky pochopím kde je ten příkaz, aby se to oblékalo do toho kabátu, který je přibalen v texture a nebude si to všímat textury úvodní obrazovky. Spíš mám pocit zda jsem tam třeba nezanesl infekci já.
Díky za názory |
| |
|
| | | | | | | | | | LKPM 2014 FSX - černé hangáry 29. 2. 2016 / 18:56 | |
| | A zkoušel jsi tu scenérku přeinstalovat? |
| |
|
| | | | | | LKPM 2014 FSX - černé hangáry 2. 3. 2016 / 03:12 | |
| | Jinak jsem na to koukal a v P3D ty hangáry nemám. Jsou sice v Ortho podkladu, ale objekt jako takový tam není |
| |
|
| | | LKPM 2014 FSX - černé hangáry 1. 3. 2016 / 05:57 | |
| | Vyzkoušel bych jednotlivé *.bgl soubory otevřít v Modelconverterxu. Pokud dokáže zobrazit 3d objekt, tak se z něj dá získat i informace o konkrétních texturách které používá. |
| |
|
| | | | LKPM 2014 FSX - černé hangáry 1. 3. 2016 / 18:37 | |
| | Díky za rady. Vyzkouším a dám vědět. |
| |
|
| | | | | LKPM 2014 FSX - černé hangáry 1. 3. 2016 / 21:07 | |
| | Stáhnul jsem Modelconverter X 1.3.0., zatím nevím co a kde bych měl hledat, tak mi to bude chvíli trvat než se trochu skamarádím. Pokud se mi to povede - neoplývám přehršlí anglických slov. Asi spíš začnu porovnávat věci, které se objevují s těmi, které jsou černé. Zatím jsem zkoumal jenom jeden soubor. Čas ukáže |
| |
|
|