Pár doplňujících informací.
DTG Flight School by měl být uzavřený simulátor - bez možnosti rozšířování, omezenou likací a letadly, zaměřený na nové zájemce o virtuální lítání a měl by obsahovat výukové lekce. Předpokládám že bude levnější a snadno dostupný a bude rekrutovat uživatele plného DFS, který již bude rozšiřitelný.
To že budou 64bit a budou používat DX11 je známo. Zákulisní informace pak hovoří o tom, že oba simulátory budou používat engine FSX, což je dost klíčová informace.
64bit ruší limit adresního prostoru, což sice odstraní mnoho OOM, ale neznamená to že OOM při 64bitech nemůže nastat. Umožňuje to drobné změny v kódu atp... výkonově to žádný viditelný přínos nemá. Stejně tak DX11 příliš výkonu oproti DX9/10 nepřináší, dá se tedy očekávat že výkon simulátorů bude na úrovni současného P3D. Záleží jaké featury DX11 v simu budou/nebudou. Výkonnostní skok bude zajímavý až s DX12, ale nyní se z důvodu omezení na W10 použití DX12 nevyplatí.
Co je však naprosto úžasné je, že současní uživatelé FSX/P3D nebudou odstřižení od svých draze placených addonů (záleží jak se k tomu licenčně vývojáři postaví). Použití FSX enginu minimálně pro scenérie znamená že v zásadě nebude potřeba nic měnit, takže poměrně rychle po startu bude mít velkou škálu rozšíření, zvláště pokud se zachová i Simconnect a obecně API pro vývojáře. |
|