| | | Screenshot MiGy 2. 2. 2016 / 18:07 | |
| | Proč zmizel Pepkův skrín? Díky němu zase o trochu víc vím o použití brzdícího padáku. |
| |
|
| | | Screenshot MiGy 2. 2. 2016 / 18:16 | |
| | Screeny může autor sám mazat... |
| |
|
| | | | Screenshot MiGy 2. 2. 2016 / 18:17 | |
| | To mne také napadlo, ale je to škoda v tomto případě. |
| |
|
| | | | | Screenshot MiGy 2. 2. 2016 / 20:48 | |
| | co potřebuješ vědět ohledně padáku? |
| |
|
| | | | | | Screenshot MiGy 3. 2. 2016 / 05:57 | |
| | Smyslem dotazu u skrínu bylo, zda se vytahuje též před dosednutím a bylo mi odpovězeno, že ano. |
| |
|
| | | | | | | Screenshot MiGy 3. 2. 2016 / 09:25 | |
| | před dosednutím to mělo nějakou limitaci na výšku a rychlost...Tonde určitě doplní |
| |
|
| | | | | | | Screenshot MiGy 3. 2. 2016 / 10:18 | |
| | | |
|
| | | | | | | Screenshot MiGy 3. 2. 2016 / 19:33 | |
| | Padák se standardně házel po dosednutí pod rychlost 280km/h a to na MiG-21 i MiG-23. Úchyt padáku byl dimenzován "trhacím úchytem" - při rychlosti otevření nad 320km/h se utrhl, aby se předešlo dalším poškozením éra, ono to přece jen byla prda do draku. Proto je na videích s MiG-21 při standardním přistání vidět, že mašina dosedne, po chvíli položí příďák a až po dalších X metrech vypustí pilot padák - čeká na rychlost 280. 21 Dosedala okolo 310km/h, příďák šel dolů okolo 290 a pak šup tam padák pod 280. Při vymazleném a dobrém přistání se dala mašinka na hlavních kolech "vycucat" stálým dotahování, položit příďák okolo 210 - 220 a šlo to dobrzdit bez padáku.
To, co je na videu a co dělal Hlavňa na 21 a Pepek Miller na 23 byla vylítanost a velmi efektní frajeřinka dost vysokého rázu (v dobrém) a chtělo to umět - celý rozpočet musel být bezchybný
Konec "starý pilot vzpomíná"
Peace, brothers! |
| |
|
| | | | | | | | Screenshot MiGy 3. 2. 2016 / 20:05 | |
| | No to je odpověď - nezklamal jsi. Moc díky, jen vícero takových příspěvků, už si zase chvíli připadám jak za starých časů |
| |
|
| | | | | | | | | Screenshot MiGy 3. 2. 2016 / 22:10 | |
| | Zdendo, a což teprve takový "chceš se proletět ve vrtulníku? Tak pojď" DDDDDDD |
| |
|
| | | | | | | | | | Screenshot MiGy 3. 2. 2016 / 22:32 | |
| | Dalsi dil Poblijona, aneb veselych prihod? |
| |
|
| | | | | | | | | | | Screenshot MiGy 3. 2. 2016 / 22:36 | |
| | ....ani tak snad ne, jen jsem Peráku celkem za dost vděčen za těch nevímkolik let a i když pár let už pravidelně nepíšu, tak to neznamená, že jsem na něj zanevřel, a když mohu být nápomocen radou či zkušeností, tak se holt třeba i ozvu, když mám odpovídající promile |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Screenshot MiGy 3. 2. 2016 / 22:42 | |
| | No jo, slamenej vdovec, chlasta a pise na perak
ale jo, no, to "chces se proletet?" mi neco rika, to bylo na LKBE, ne? Snads to uz vypravel u piva nekde. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Screenshot MiGy 3. 2. 2016 / 23:12 | |
| | to bylo v Letňanech, pokud se nepletu.... A ten tajný výkrut s Moravou a s tebou byl na LZKZ |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Screenshot MiGy 3. 2. 2016 / 23:25 | |
| | No, jak se to vezme, LZKZ... bych rek, ze nekde od Roznavy smerem na Rimavskou Sobotu.
Ale byla to parada. Divam se na zem, a najednou zem nademnou. Hned bych si to zopaknul. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Screenshot MiGy 3. 2. 2016 / 23:26 | |
| | A taky zvedam sklenicku na pamatku... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Screenshot MiGy 3. 2. 2016 / 23:33 | |
| | ....už nechlastej.... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Screenshot MiGy 4. 2. 2016 / 06:19 | |
| | Jo jo, Letňany - a hup přes álej |
| |
|
| | | | | | | | | | Screenshot MiGy 3. 2. 2016 / 22:55 | |
| | To byla hóódně vydařená akce |
| |
|
| | | | | | | | | | | Screenshot MiGy 3. 2. 2016 / 23:12 | |
| | ....jo, Zdendo, už jsme staří, už jen vzpomínáme |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Screenshot MiGy 4. 2. 2016 / 06:18 | |
| | Kdepak Tonde, máme ještě kus života před sebou a mladí mohou závidět ... |
| |
|
| | | | | | | | | | | Screenshot MiGy 4. 2. 2016 / 09:33 | |
| | Ještě teď mi je špatně |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Screenshot MiGy 4. 2. 2016 / 09:50 | |
| | | |
|
| | | Screenshot MiGy 3. 2. 2016 / 09:57 | |
| | | |
|
| | | | Screenshot MiGy 3. 2. 2016 / 11:21 | |
| | | |
|
| | | | | Screenshot MiGy 3. 2. 2016 / 19:52 | |
| | | |
|
| | | | | | Screenshot MiGy 3. 2. 2016 / 20:07 | |
| | | |
|
| | | | | | Screenshot MiGy 3. 2. 2016 / 21:26 | |
| | to už s tím práskl jak námořník ☺ každopadne krasne video |
| |
|
| | | | | | | Screenshot MiGy 4. 2. 2016 / 16:55 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Screenshot MiGy 4. 2. 2016 / 18:07 | |
| | Jak píše Tonde nahoře. Dá se asi odhadnout, že takovýhle trik lze vypiplat, pokud pilot svede v tuhle chvíli letět 290-300 km/h - pak by tenhle trik neměl být problém Jen to udržení téhle rychlosti asi problém je - proto si to mohou dovolit jen ti skutečně vyvolení...
|
| |
|
|