| | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 12:07 | |
| | Pojďme někoho nasrat a zasadit baobab... |
| |
|
| | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 12:40 | |
| | keby sa vedelo ze jirka zdrhne po aukcii do prec, uz sa davno mohla spravit |
| |
|
| | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 12:45 | |
| | Zkuste napsat tomu člověku, který shání HD ortho ČR, ať zkusí XPL |
| |
|
| | | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 13:21 | |
| | | |
|
| | | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 14:30 | |
| | Myslím, že krátké zahájení debaty na téma P3D a FSX a jejich optimalizace do víceprocesorového prostředí ... by také splnila své )) |
| |
|
| | | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 15:48 | |
| | XPL nechci to nemá cz překlad
|
| |
|
| | | | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 16:25 | |
| | To je hloupej důvod K nechtění X-Plane existují mnohem závažnější důvody |
| |
|
| | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 16:32 | |
| | Taky mě to překvapilo, jak málo stačí Obvykle se tu x-plane nechce, protože hezky lítá |
| |
|
| | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 17:39 | |
| | Jelikož ho už celkem dlouho testuju souběžně s FSX, tak můžu s jistotou říct, že o nic moc líp rozhodně nelítá |
| |
|
| | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 18:29 | |
| | A lita! Zalitni mi ve FSX couvanej kruh z vrtulnikem Jako kontrolovane, ne nahodne behem zmitani... |
| |
|
| | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 18:34 | |
| | Přesně. Původně jsem to chtěl taky napsat. Takhle se jenom přidám ten druhej sim vrtulníky prostě nikdy neuměl a dost bych se divil, kdyby tomu bylo kdy na tom enginu jinak. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 18:36 | |
| | Stejne na to dostanu odpoved, ze nejaky vrtulniky prece nikoho nezajimaj |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 3. 2. 2016 / 10:58 | |
| | Nějaký vrtulníky přece nikoho nezajímaj!
Stačí? |
| |
|
| | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 18:37 | |
| | To víš, s Boeingem se lítá couvaný kruh celkem blbě... a při lítání mezi X-Plane a FSX opravdu moc velký rozdíl není... Snad jen ve kvalitě zpracování addonů, kde má FSX/P3D stále ještě navrch (bavím se převážně o dopravácích). Jedna věc, co mně tam začíná trošku lákat je vliv počasí na průběh letu... jak je to s námrazou, ledem v karburátoru atpd.? Funguje to obecně se všemi modely a nebo na to musí autor přidat "fíčuru"? |
| |
|
| | | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 18:46 | |
| | Funguje to tam poměrně spolehlivě. Několikrát jsem sedal do pole s vrtulníkem kvůli námraze na rotoru. Bylo to pozvolný a pak najednou hodně napínavý |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 18:50 | |
| | to se mi líbí |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 18:54 | |
| | Mně se to v tu chvíli moc nelíbilo. Na Hosín už jenom kousek a kolektiv už skoro nebylo kam tahat |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 18:58 | |
| | Asi jseš špatnej parťák, když se na tebe kolektiv vybodnul... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 19:09 | |
| | To víš, všechno má svůj vývoj. Od tý doby, co beru kolektiv na výlet při lepším počasí, už spolu zase kamarádíme |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 19:30 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 19:07 | |
| | Blbý je, že sedáš kvůli námraze do letních textur |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 19:11 | |
| | Mě to neva Icing conditions nenastávájí nutně jen tehdy, leží-li na zemi sníh |
| |
|
| | | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 18:49 | |
| | Ja tam vidim behem pristani vyraznej rozdil i u toho Boeingu, ale chapu, ze kdyz je nekdo ignorant, lita hlavne na AP, tak mu to je sumak Jinak namraza, led, to funguje v defaultu. Spis tam obcas je opacnej problem, ze autor letadla blbe nastavi odmrazovani a pak proste kdyz ti to namrzne, tak i pres to, ze mas zapnuto kdo vi co, to letadlo zuchne. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 23:02 | |
| | Výrazný rozdíl nevím, možná v tom, že ve FSce si nemůžu dovolit udělat výkrut na finále Ale je fakt, že jsem ignorant |
| |
|
| | | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 2. 2. 2016 / 09:05 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 2. 2. 2016 / 11:55 | |
| | Zajímavé. Asi to budu muset odzkoušet.
U toho zamrznutí pitotky mi to příjde stejný nesmysl jako u FS... prostě zmrzne, ukáže nula a hotovo. Má tu někdo zkušenosti s reálným zmrznutím pitotky?
Co si pamatuju z teorie ATPL, tak pokud např. zmrzne jen celkový tlak, tak se rychloměr začne chovat jako výškoměr (s rostoucí výškou statický tlak klesá, rychloměr začne ukazovat větší rychlost kvůli zablokovanému celkovému tlaku z doby před zamrznutím), když zamrznou oba otvory, tak zůstane ukazatel konstantní a nemění se a když zamrzne jen statika, tak s rostoucí výškou začne rychloměr ukazovat menší rychlost kvůli klesajícímu celkovému tlaku, resp. statické části celkového tlaku.
Takže při zmrznutí ukazovat 0 mi příjde jako blábol. Nebo se pletu? Pitotka mi ještě nezmrzla, tak nevím |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 2. 2. 2016 / 12:39 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 2. 2. 2016 / 12:46 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 2. 2. 2016 / 16:14 | |
| | Hézkýýý |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 2. 2. 2016 / 16:50 | |
| | Jo, zkus si to.
Ještě tam je:
http://muj-xplane.blogspot.cz/2010/09/carenado-mooney-m20j-namraza.html
Tam je řečeno jak si pomoci u letadel která v praxi mohou být vybavena ale standardně nejsou.
Oficiálně, pak co si pamatuju, záleží na certifikaci, zda takto vybavené letadlo získá FIKI nebo to je jen pojistka pro sichr.
U toho TKS je (v reálu) přepínač na silnou a slabou námrazu a ten řídí dávkování té odmrazovací kapaliny. Podle toho to vydrželo 2.5h nebo tuším polovinu. V Xplane by to šlo elegantně řešit i skriptem s počítadlem, ale tak pokud si někdo chce hrát na ARAIG tak si to holt stopne bokem, že
A tohle se ti myslím bude líbit taky:
http://muj-xplane.blogspot.cz/2011/08/vybrane-poruchy-tecnam.html
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 2. 2. 2016 / 20:25 | |
| | Já jo.
Je to docela zajímavá zkušenost, protože ať chcem nebo nechcem, na rychloměr koukáme (a spoléháme) víc a častějc, než si sami přiznáváme (nic proti tomu).
Bylo to před lety jednoho slunného Silvestra s blaníkem a pitotka možná tolik nezamrzla, jako mi do ní vlečná ještě při rozjezdu nafoukala sníh (což bylo v jádru stejné). V aerovleku jsem nic neřešil - tam na rychloměr kouká vlekař - ale po vypnutí jsem měl divný pocit, že sice asi letím pomalu (rychloměr s líně houpal kolem 65 km/h), ale že přestože "letím pomalu", nějak to kolem mne fičí - než jsem si uvědomil, že rychloměr je v čoudu a já tlačím odhadem tak na 120 dolů (zbytečně, samozřejmě... ). Takže jsem se probral, přitahl jemně čumák na horizont - a letěl podle sluchu. V blatníčku to nebyl žádný problém, tam byla případná varování jasná. Jen na finále a přistání jsem si dal nějakou rezervu a byl o trochu rychlejší (ale podle dojezdu zas asi ne tak moc). Když jsem vylezl, řekl mi dobrácky jeden ze starých instruktorů: "Já ti říkám pořád, že když dobře posloucháš, rychloměr na nic nepotřebuješ." V simu to ael asi takhle jednoduché nebude...
|
| |
|
| | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 19:11 | |
| | Tak to si při nejbližší příležitosti zkusím Jako neříkám, že v hardcore simulaci s malými letadly tam nějaká výhoda není, ale upřímě, že bych si z toho chování v XPL sedl na zadek, to ani omylem Prostě lítá to trochu jinak, ale neřekl bych, že nějak zásadně lépe Dokud jsem XPL neměl, tak jsem věřil tomu, že to je úplně něco jiného. No už tomu nevěřím, zkouším to na vlastní oči... |
| |
|
| | | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 2. 2. 2016 / 11:14 | |
| | Tak to tedy nevím. U kvalitních addonů z FSX (RealAir, LevelD apod.) to bylo pro GA celkem srovnatelné, dopraváky asi i lepší v FSX, ale u defaultu a běžných addonů rozdíl hodně znatelný, v GA cat. bych řekl téměř nebe a dudy. Nemohu porovnávat reál, jednou jsem pilotoval C182 a pak jsem nalítal pár stovek hodin jako pasažér dopraváků (od játra až po 767), ale čistě z hlediska simulátoru se fakt běžné GA nedá mezi XPL a FSX srovnávat, to je jako bych porovnával drezínu na kolejích s malou plachetnicí |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 2. 2. 2016 / 13:09 | |
| | tak ono na kolejích se malá plachetnice taky nebude chovat nic moc |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 2. 2. 2016 / 13:19 | |
| | Tak to jsem ještě nezkoušel, zajímavá inspirace |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 2. 2. 2016 / 15:09 | |
| | A naopak to bude ještě horší... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 2. 2. 2016 / 15:51 | |
| | Tak ona drezína na jezeře taky nic moc. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 2. 2. 2016 / 18:14 | |
| | Žbluňk |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 2. 2. 2016 / 19:05 | |
| | Normální ztráta vztlaku... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 3. 2. 2016 / 07:03 | |
| | Ředitel drezíny zapomněl na klapky. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 2. 2. 2016 / 20:48 | |
| | to argumentuj všem milovníkům A2A velké čtyřky - C172, C182, Cherokee a Comanche... Co neumí samotný sim si v A2A napsali |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 3. 2. 2016 / 10:08 | |
| | Umíš číst a jen nečteš, nebo si sedíš na vedení? Než na mě budeš příště reagovat, tak si laskavě dej tu práci a přečti si, na co reaguješ. A milovníkům A2A si argumentuj sám, určitě tvoje moudra ocení jako vždy. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 3. 2. 2016 / 15:52 | |
| | "ale čistě z hlediska simulátoru se fakt běžné GA nedá mezi XPL a FSX srovnávat"
pro uživatele je jedno zda je to záležitost addonu nebo simu, klíčový je výsledek. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 3. 2. 2016 / 17:39 | |
| | Jasně, tak si vem nějakého turbíka od A2A, třeba PC-12 a běž si s ním zalítat, jo, ty žádnej rozdíle |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 3. 2. 2016 / 18:02 | |
| | proto jsem psal o majitelích A2A, těm je nějaký Pilatus ukradený |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 3. 2. 2016 / 22:37 | |
| | Jsa milovnikem A2A, musim reagovat nesouhlasne, na jeho "moudra", jestli to tak vubec lze nazvat, zvedavi nejsme. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 3. 2. 2016 / 23:56 | |
| | To byl sarkasmus nejhrubšího zrna, jestli mi jako rozumíš |
| |
|
| | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 18:33 | |
| | No jo, ty to testuješ souběžně, to se nesmíš divit, že ti to nevychází!
|
| |
|
| | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 17:23 | |
| | jaký jsou ty důvody ?Já anglicky neumím a překládat to jak trubka v nějakým překladaču, se mě teda nechce. |
| |
|
| | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 17:41 | |
| | K letectví patří angličtině téměř stejně tak nutně, jako letadla Takže velmi doporučuji si ty základy z menu se slovníkem v ruce přeložit, není toho zase tolik. Nicméně k používání X-Plane tě samozřejmě nepřesvědčuju. Bez XPL o nic nepřijdeš |
| |
|
| | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 18:32 | |
| | Prijde jenom o spolehlive fungujici ostry ortofoto Pravda, funkce nahodneho rozmazavani ortofota ve FSX je lakava, ale... |
| |
|
| | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 16:08 | |
| | Se docela divím, že máš potřebu tady tu podivnou aukci rozmazávat. Vždyť to byla jen záminka, jak si pomocí podrazu do někoho kopnout. Faktem je, že někdo založil falešný profil, aby Jirka aukci nevyhrál. Ok velká sranda aukci Jirka nevyhrál, super. Potom jste se do něj úplně zbytečně pustili, že má nějakou podivnou povinnost i když nevyhrál si ty pedály koupit za cenu vyšponovanou falešným profilem. Důkaz samozřejmě nikdo nemá, ale je více než jasné, že to byl někdo z tý vaší partičky A ruku na srdce, stát se tohle mě, tak se na to taky vyseru - zvlášť u věci jako jsou pedály, když už jedny funkční Saiteky dle svých slov Jirka má. Když se teda mohli všichni posrat z toho, že Jirka pedály nechce, tak nechápu, že se černej Petr nepřehodil na Faba, kterej byl další v pořadí a nechtělo se po něm aby si je koupil, když je další v pořadí. Ale to ne, to se kamarádíčkům nedělá. No a nakonec teda aukce jako nic a stejně pedály koupil úplně někdo jinej a za jinou cenu. Tak nevím jestli to je opravdu taková výhra. Možná jste ho odsud dostali, ale odkopali jste se jako bandička podrazáků |
| |
|
| | | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 16:13 | |
| | | |
|
| | | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 16:30 | |
| | jirka ? |
| |
|
| | | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 17:22 | |
| | tyvole.. hustej matroš co vám dávaj ve školce k obědu? |
| |
|
| | | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 18:46 | |
| | | |
|
| | | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 18:54 | |
| | Ahoj Dušane. Aukce rozhodně "podivná" nebyla. Výherce se nepřihlásil, dal jsem 3 dny na vyjádření ostatních dražitelů a poté, když se neozvali a oslovil mně zájemce, tak jsem mu je prodal... Toť vše. |
| |
|
| | | | | Je tady nějak mrtvo... 2. 2. 2016 / 07:52 | |
| | No ja tam zcela verejne napsal, ze to vemu za tech 1550, ale jestli ma happy lepsi nabidku, narokovat si to nebudu. Prodal to mimo, za lepsi nabidku, tim to pro me haslo. |
| |
|
| | | | | Je tady nějak mrtvo... 2. 2. 2016 / 10:38 | |
| | Mimochodem ... On se Jiřík nevyjádřil, že je nechce... On začal dělat dělat mrtvýho brouka, a happy to mezitím prodal někomu jinýmu. Takže ... asi tak
Nebudeš ty jirkovo příbuznej? že používáš stejnou "logiku" jako on .. čili .. ignoruješ skutečnost, a furt si mektaš vlastní bláboky? |
| |
|
| | | | | | Je tady nějak mrtvo... 2. 2. 2016 / 20:58 | |
| | A k čemu jsem se měl vyjadřovat? Byl jsem přehozený v aukci a tím to pro mě skončilo.
A přesně jak tady padlo, jak si někdo myslí že jsem aukci sabotoval já, tak to mohl být kdokoli jiný, dokonce i samotný Petr, která tím mohl hnát, zcela úmyslně, cenu nahoru jen neodhadl "velký zájem".. je to normální a známá taktika internetových aukcí.... stejně tak si to mohly být nějaký můj fanda aby měl nějaké téma do kterého se může obout. |
| |
|
| | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 3. 2. 2016 / 19:24 | |
| | Nojo, tak to pak asi nejsi takový ranař, jak ses tu prsil |
| |
|
| | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 3. 2. 2016 / 21:40 | |
| | Za prvé... použil jsem slovo "obvykle" což není to samé co "vždy".
Za druhé. V otevřené aukci, kde je už od začátku znát maximální příhoz, tedy není zde auto přihazování na nejnižší možnou částku přebíjející soupeře, taktika "ranař" nefunguje... byť věřím že dva nebo kolik příhozů jsem udělal někoho odradily.
Za třetí, zachoval jsem se přesně dle této strategie, přihodil "raketu", abych se 10x nepřebíjel po pajckách a zároveň přihodil víc, než by pro mne byla ideální cena, ale při výhře aukce bych to pořád dokázal akceptovat i když bych z toho neskákal radostí.
V běžných aukcích tahle taktika odrazuje mnoho random dražitelů, kteří o předmět mají zájem a jsou ochotni dát za to docela dost, ale baví je dražit po minimálních příhozech nebo menších skocích... takhle na aukri párkrát přihodí min. příhoz, zjistí že úvodní bid je zřejmě hodně vysoko, takže žádné postupné přetahování a ztratí zájem. Dobře se ta taktika taky hodí kombinovat s příhozem na poslední chvíli - zatím mám rekord na ebay 2s před koncem aukce a ideálně je to taky jediný příhoz který na tu aukci uděláš. Přináší to velkou úspěšnost, pokud je věc opravdu výjimečná. Jediný problém je, když se potkají dva se stejnou strategií a přihazují absurdní čísla. |
| |
|
| | | | Je tady nějak mrtvo... 2. 2. 2016 / 20:46 | |
| | nemám čas na blbosti - lítám... za minulý měsíc mám nejvíce nalítaných hodin v rámci celého FSEconomy - 323 (ostatní top mají pod 300) a nalítáno 61 tisíc mil (většinou krátké přískoky) |
| |
|
| | | | | Je tady nějak mrtvo... 2. 2. 2016 / 21:05 | |
| | lítám ... lol |
| |
|
| | | | | | Je tady nějak mrtvo... 2. 2. 2016 / 22:57 | |
| | Jen ať lítá..... častěji a hoooooooodně daleko
|
| |
|
| | | | | Je tady nějak mrtvo... 3. 2. 2016 / 08:54 | |
| | ... neprekročil si zdravotnú normu ??? |
| |
|
| | | | | Je tady nějak mrtvo... 3. 2. 2016 / 10:18 | |
| | Jo, to o něčem vypovídá. "Krátké přískoky", zvlášť pokud jsou IFR, tak mají největší podíl času stráveného plánováním letu (mapy, počasí, palivo, náklad), předletovou přípravou atd. na letovou hodinu.
Z těch čísel vyplývá například průměrná rychlost 188 majlí, a protože v FSE se s jety téměř nelítá, tak to asi pěkně sekáš - ty jen kvedláš ovladačem ve hře, kdybys hrál space invaders, bude to obdobně náročně na intelekt, že to s létáním jakožto praktickým využitím fyzikálních zákonitostí naší planety nemá nic společného ani nemluvě.
A skoro 11 hodin denně, to i kdybys dělal "jen" 8.5 a padla, tak teda potěš koště, na to existuje jedna krásná cizojazyčná hláška "get a life"
Takže neotryx a jeho lol je zcela na místě. |
| |
|
| | | | | | Je tady nějak mrtvo... 3. 2. 2016 / 11:39 | |
| | Nevím, jestli to, co Jirka označuje za počet nalétaných hodin, je 1:1 s reálným časem.
V FSEconomy klidně můžeš za letu zrychlit čas, jen to nemůžeš dělat pořád, protože tam jsou nějaká omezení.
A když si čas zrychlíš, tak nevím, jestli ti FSEconomy počítá reálný nebo zrychlený čas.
Na to musí odpovědět někdo, kdo tuhle funkci používá. |
| |
|
| | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 3. 2. 2016 / 12:51 | |
| | Počítá zrychlený, ale zase je tam omezení 30/48 Rule, takže o moc si tím nepomůžeš. Ne tak, aby ti zbyl čas na normální život při tolika hodinách za měsíc |
| |
|
| | | | | | Je tady nějak mrtvo... 3. 2. 2016 / 16:52 | |
| | IFR nelítám, jen VFR, velice často navíc mezi letišťi, které nemají žádné publikované procedury a AIRAC o nich zcela mlčí. Občas musím místo GTN šáhnout po default GPS, spoustu míst v ni prostě nenadju. Někdy zas nemá smysl letět mezi dvěmi letišti 5 mil od sebe IFR proceduru na 80 mil a letím to v zásadě vše direct.
S případným urychlením času navíc GTN nestíhá správně letadlo zatočit, případně menší turbolence z "přímého" letu udělá let ve tvaru sinusové křivky, kdy se snaží srovnat kurz ale přestřelí, takže s urychlením je lepší letět nikoli NAV ale HDG.
Moje nejpomalejší letadlo je Twotter s typickou cruise kolem 180-190kn gs a nepatří k nejlítanějším, takže těch 188kn průměr být může. Sice mám i nějakou Cessnu, Comanche nebo Pacera, ale do toho sednu na skok tak jednou týdně aby to nezrezivělo. Aktuálně nejvíc jede B1900D a z toho tlačíš tak 270kn GS. Když k tomu přidáš i trošku dobrého tailwindu, který si můžeš klidně nastavit, tak i hodně přes 300.
Nějaké stání na stojánce nebo taxi vůbec nemusí být součástí započítaného letu, dokonce můžeš vystoupat do letové hladiny a rychlosti nad letištěm a odtud teprve odstartovat FSE let. Započítaný čas se tak dá dost omezit a tím se zvedá i průměrná rychlost. Trávit 5 minut pojížděním a pak udělat tříminutový skok, tak ten průměr bude vypadat opravdu jinak nehledě na rychlost letadla. Urychlení letu, hlavně na delší vzdálenost pak udělá poměrně výraznou úsporu reálného času. V průměru tak 1 logovaná hodina na 10-15 minut skutečného času. Tzn. nějaké 2-3h času u simu.
Jelikož tomu nejde pomoct reálnými penězy, tak si musím začátek vydřít... daň za velký chtíč. jakmile získám dost financí na své plány, tak vyhodím 1900D, se kterým bych normálně nelítal a začnu žhavit TDuka do aleluja se všemi procedurami real trasami (pokud jsou) a nějakého Pacera/Legacy pro výlety a bush planing. Ještě to chce ale pár TDuků skoupit abych měl minimálně jednoho na každý kontinent a bohužel je tam docela drahý a hlavně nedostatkový. |
| |
|
| | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 3. 2. 2016 / 16:59 | |
| | takhle nějak vypadá běžný "pracovní" den.
|
| |
|
| | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 3. 2. 2016 / 17:41 | |
| | ..a já jsem v poslední době vylítal stěží 2 baterky. VFR. |
| |
|
| | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 3. 2. 2016 / 17:45 | |
| | a] takový román nečtu, naštěstí umím přeskakovat
b] přesně jak jsem si myslel - nelítáš, hraješ si, GPS DCT a pak nějak sedneš.
c] omlouvat to snahou o vydělání peněz na FSE, no když tě to baví, ale chlubit se tím, že jsi "nalítal" tolik hodin ..... na to si za ty svoje prachy, kterými se pořád oháníš, můžeš najmout cvičenýho šimpanze.
Fakt s tebou nemá smysl cokoliv okolo létání probírat, protože to jde zcela mimo tebe. Hraj si svoje hry a na mě už laskavě nereaguj |
| |
|
| | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 3. 2. 2016 / 18:07 | |
| | b: ano hraju si na lítání a baví mě to
c: neomlouvám, konstatuji.. ano v rámci systému jsem nalítal za leden nejvyšší počet hodin a vzhledem ke stylu jakým je to provedeno nemám prostor tady s někým diskutovat.
Už jsem to tu psal několikrát, ale i tobě... ve veřejné diskuzi si budu reagovat na kohokoli a jakkoli uznám za vhodné, pokud se ti to nelíbí můžeš mé reakce přeskakovat |
| |
|
| | | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 3. 2. 2016 / 23:57 | |
| | To jsem dělal doteď, a zase v tom budu pokračovat. |
| |
|
| | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 13:42 | |
| | | |
|
| | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 14:40 | |
| | Já jsem si to říkal už minulý týden, že to tady stojí za hovno To je škoda, že to Jiřík zabalil, byla s ním docela sranda. Nepůjdeme to zapít? Už jsme dlouho nedělali Simbír |
| |
|
| | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 14:52 | |
| | Ja si myslim, ze pri Jirikovej nature to az tak nevzdal, a urcite to tu sleduje pod nejakym "alteregom" |
| |
|
| | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 15:02 | |
| | Takže skočíme zase do pivovaru Lužiny? Ať to má zase trochu odšťuch! |
| |
|
| | | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 20:32 | |
| | Tam už nikdy, to jejich rádoby pivo je patok bez chuti a zápachu. Ten se konal až doma Ale mohli bychom zajít dk Kozicek, už mají otevřeno |
| |
|
| | | | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 21:16 | |
| | Jo, to můžem, až se bude sedět venku. Dovnitř se mi ale nechce, tam tabáci podávaj ukrutný výkony Jestli se to teda nestalo nekuřácký od doby, co jsem tam byl posledně |
| |
|
| | | | | | Je tady nějak mrtvo... 5. 2. 2016 / 10:24 | |
| | Moment, co je špatně s pivem na Lužinách? Byl jsem tam sice asi jen 2x, ale docela se to dalo. Tak jen abych se vyvaroval případným střevům škodlivým druhům Nicméně pokud by se něco organizovalo v téhle části velkoměsta, dejte vědět!! |
| |
|
| | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 5. 2. 2016 / 11:31 | |
| | Pipse to prý posledně pěkně prohnalo, mě jen lehce, ale setrvale. Jinak mi to pivo přišlo chuti mdlé a všechna chutnala stejně. Ale sedí se tam hezky a je to kousek od baráku. |
| |
|
| | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 5. 2. 2016 / 11:40 | |
| | Taky jsem tam nebyl mockrát. A proto asi nemám nějak zvyklý útroby a pokaždý to končilo těžkým střevním diskomfortem. Mám to k pivovaru asi 8 minut pěšky. Tu samou cestu z pivovaru domů zvládám asi dvakrát rychlejc Mě to pivo docela chutná, nepřijde mi mdlé. Jen ty následky |
| |
|
| | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 9. 2. 2016 / 09:27 | |
| | Tak ja tam chodim tak jednou mesicne, ta 11 se da 🍻. To chce pravidelne trenovat 😉 |
| |
|
| | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 15:41 | |
| | skoda? ja myslel ze vam tu vadi ... asi to to tak nejak uplne nechapu .. |
| |
|
| | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 14:59 | |
| | Hapíku, nemáš další pedály do aukce pro ranaře Jirku? Fakt jsem se bavil... |
| |
|
| | | | Je tady nějak mrtvo... 4. 2. 2016 / 20:19 | |
| | Já mu nabídnul svoje měsíc staré PMkou a ani nenapsal, že nee. |
| |
|
| | | | | Je tady nějak mrtvo... 4. 2. 2016 / 20:45 | |
| | "Ahoj, koukal jsem, že jsi přihazoval na pedály od Happyho 3000,- Pokud bys měl o tento typ pedálů zájem, mám doma jedny, měsíc staré."
To je nějaká nabídka? Já v tom vidím informaci že máš měsíc staré Happy pedály. Pochlubil ses a jak jsem s tím měl naližit? |
| |
|
| | | | | | Je tady nějak mrtvo... 4. 2. 2016 / 20:50 | |
| | Me to teda prijde celkem jasne napsany |
| |
|
| | | | | | Je tady nějak mrtvo... 5. 2. 2016 / 00:20 | |
| | ty ses dyslektik? jine vysvetleni nemam ... neb nedovedu pochopit, ze tu ze sebe idiota delas dobrovolne a verejne... |
| |
|
| | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 5. 2. 2016 / 01:46 | |
| | Já tam nevidím vyjádření že to chce prodat a už vůbec za kolik to chce prodat. Tohle považuji za základ nabídky na kterou se dá reagovat. nebudu se s někým handrkovat a domýšlet zda tedy něco chce nebo nechce prodat a za kolik.
Kdyby napsal "přihazovals na pedály 3k, mám jedny doma a za tu cenu ti je prodám" tak to beru jako konkrétní nabídku a reagoval bych na ni |
| |
|
| | | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 5. 2. 2016 / 08:13 | |
| | | |
|
| | | | | | | Je tady nějak mrtvo... 5. 2. 2016 / 02:28 | |
| | Ne dyslektik, pouze jedinec v ohledu mezilidské komunikace natolik asociální, že jednodušší či méně trpěliví by ho označili nesprávnou diagnózou "debil". |
| |
|
| | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 18:41 | |
| | No, a uz je tu zivo. |
| |
|
| | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 18:56 | |
| | A já bláhový, že je tady mrtvo.... |
| |
|
| | | | Je tady nějak mrtvo... 1. 2. 2016 / 19:56 | |
| | neměl by ses zabývat něčím jiným |
| |
|
|