| | couvání 24. 1. 2016 / 22:16 | |
| | Vrtuláky:
V chytré literatuře se uvádí, že reverzní tah, který je potřeba k couvání jde aplikovat pouze u turbovrtulových motorů, které mají volnou turbínu. Pokud ji nemají, pak se brzdí tzv. nulákem, čili přestavením listů vrtule na nulový úhel nastavení. A vrtule pak brzdí jako aerodynamická brzda. Prostě z listů uděláš lopaty a ty ti dělají odpor vzduchu.
Z toho vyplívá i proč reverz není na písťácích.
U jetů je to v pohodě. Prostě vysuneš reverz a můžeš couvat. Ovšem se to moc nedoporučuje, protože uděláš z motoru vysavač všechnen bordel, co motor vymete ze země pak úspěšně proženeš motorem.
|
| |
| | couvání - Michal (CSA447) | 24. 01. 16 v 18:42 |
|
| | | couvání - maverick60 | 24. 01. 16 v 18:54 |
|
| | couvání - JirkaK | 24. 01. 16 v 21:00 |
|
| | | couvání - Lowmick | 24. 01. 16 v 22:01 |
|
| | | couvání - Kachna | 24. 01. 16 v 22:21 |
|
| | | | couvání - happypetr | 24. 01. 16 v 22:35 |
|
| | | couvání - Fishbed | 24. 01. 16 v 22:42 |
|
| | | | couvání - Tragédie v JRD | 24. 01. 16 v 22:48 |
|
| | | couvání - ondras | 24. 01. 16 v 23:25 |
|
| | couvání - Kachna | 24. 01. 16 v 22:16 |
|
| | | couvání - Lowmick | 24. 01. 16 v 23:31 |
|
| | | | couvání - ondras | 24. 01. 16 v 23:46 |
|
| | | | | couvání - MiG-21MFN | 25. 01. 16 v 00:06 |
|
| | | | | | couvání - ondras | 25. 01. 16 v 19:15 |
|
| | | | | | couvání - Fishbed | 25. 01. 16 v 23:34 |
|
| | | | | couvání - Fishbed | 25. 01. 16 v 23:36 |
|
| | | couvání - pawlick | 24. 01. 16 v 23:43 |
|
| | | | couvání - Kachna | 25. 01. 16 v 21:14 |
|
|