| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 17. 1. 2016 / 13:01 | |
| ![](img/nic.gif) | Ahoj,
je nejaka "normalni" moznost dostat do P3D objekty z FSX/FS9? Zkusil jsem napr. LKPR X a nevidim hasicarnu, cargo atd. V praze nefunguje Zizkovska vez a dalsi. Vim, ze se to tady resilo...
Je tedy moznost vytahnout si konkretni objekt a zkonvertovat?
diky diky
dan |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 17. 1. 2016 / 15:35 | |
| ![](img/nic.gif) | FSX objekty funguji.
Co nemusi fungovat, jsou FS9 objekty, byt v FSX jsou bez problemu.
Konverze mozna kuprikladu programem ModelConverterX. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 17. 1. 2016 / 17:49 | |
| ![](img/nic.gif) | Ne vždy to co funguje ve FSX funguje i v P3D... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 17. 1. 2016 / 18:03 | |
| ![](img/nic.gif) | Nefunguje pokud to není nativně pro FSX a než začneš pindat, tak si to vyzkoušej.
|
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 17. 1. 2016 / 18:07 | |
| ![](img/nic.gif) | pockaj ked sa zacne ohanat tym ze to niekde cital ![](images/smile/08.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 17. 1. 2016 / 19:33 | |
| ![](img/nic.gif) | některé scenérky/letadla z FSX9 fungují, některé scenérky/letadla z FSX nefungují, stav se klidně na hlavu, tohle je prostý fakt. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 17. 1. 2016 / 19:52 | |
| ![](img/nic.gif) | Můžeš uvést nějaký příklad scenérky z FS9, která ti na P3D funguje? Nebavím se o takové, která je FS9/FSX kompatibilní, bavím se o čistě FS9 dělané technologií pro FS9.
Nemám pocit, že bys věděl, o čem se bavíš ![](images/smile/06.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 18. 1. 2016 / 22:32 | |
| ![](img/nic.gif) | Nevím co po mě chceš, říkám že některé věci co ve FSX chodí nechodí v P3D, příklad co mě jako první trkne je například 2S1 od ORBX, v P3Dv2 byly objekty vidět jen v nějakých úhlech kamery v v3 jsem pro jistotu neviděl objekt žádný. Ale klidně běž na ORBX fora všem těm co to neběhá říct že to je nesmysl a že jim to běhat musí..
Další věc co byla problematická v P3Dv2 při zapnuté teselaci bylo že ujíždělo umístění fotoreál textur... čím výše to bylo, tím více... Hodně by o tom najdeš v diskuzích kolem Jarradových letišť, které patří do kategorie "high elevation", takže s tím měl zatraceně dost práce... v P3Dv3 už ten problém vyřešili, ale opět s tím musí počítat scenérka. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 18. 1. 2016 / 23:00 | |
| ![](img/nic.gif) | A ty zase meles jen o svym ![](images/smile/08.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 18. 1. 2016 / 23:04 | |
| ![](img/nic.gif) | nevím kdo se mě tu snaží přesvědčovat o něčem co jsem nikdy neřekl, vyvrací někdo můj původní příspěvěk, tedy "Ne vždy to co funguje ve FSX funguje i v P3D..." ? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 18. 1. 2016 / 23:15 | |
| ![](img/nic.gif) | To ti nikdo nevyvraci... Jen te tu par lidi taktne upozornilo, ze je to trosku mimo tema |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 19. 1. 2016 / 01:38 | |
| ![](img/nic.gif) | Zvláště ondras s manem taktně napsali že je to mimo téma ![](images/smile/06.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 19. 1. 2016 / 07:48 | |
| ![](img/nic.gif) | očividně nerozumíš psanému textu... mano měl naprostou pravdu ![](images/smile/08.gif)
Nikdo ti nic nevyvrací, ale upřesňují, proč něco, co ti jede ve fsx nefunguje pod p3d. Kdybys věděl o čem je reč, tak bys věděl, že to není náhodné, jak si myslíš.
PS: kdyby to nepsali taktně, tak ti mohli třeba napsat, že seš debil a ať si necháš svoje rozumy pro sebe ![](images/smile/06.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 19. 1. 2016 / 20:33 | |
| ![](img/nic.gif) | "Nefunguje pokud to není nativně pro FSX"
tohle rozhodně nevidím jako upřesnění ale dementování toho co jsem napsal. Například v mnou uvedené scenérce je na vině nikoli objekt jako takový ale object flow knihovna. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 19. 1. 2016 / 22:32 | |
| ![](img/nic.gif) | Rozumis tomu jak koza petrzeli. ObjectFlow nejsou nativni FSX objekty, nebo chces-li, scenerkove modely. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 19. 1. 2016 / 22:48 | |
| ![](img/nic.gif) | No jasně že object flow knohovna není objekt, pracuje ale s fsx objekty |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 20. 1. 2016 / 07:38 | |
| ![](img/nic.gif) | Achjo... začni radši něco tvořit. Při tvých vševědeckých znalostech to bude hračka a bude to hned. Do toho, těším se na plody tvé práce. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 20. 1. 2016 / 11:43 | |
| ![](img/nic.gif) | Vim moc dobre jak ObjectFlow pracuje, jelikoz sam delam neco podobneho pro jineho vydavatele (To je prekvapko, co? Nejenom genialni ORBX umi delat dynamicke scenerie), a to ani nejsem na tady tom foru sam.
Rozumis tomu jak koza petrzeli. Zdrz se dalsich komentaru. Object Flow nelze montovat do diskuze o pouziti statickych scenerkovych objektu z FS9 a FSX v P3D. Funguje to jinac. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 20. 1. 2016 / 16:23 | |
| ![](img/nic.gif) | a kdo ho sem montuje, stále nevyvracíš že věci nativní pro FSX nemusí fungovat v P3D a to je to co jsem tvrdil.
Objectflow pouze řídí kdy a zda se má jaký objekt zobrazit, nijak nemění samotný objekt |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 20. 1. 2016 / 18:07 | |
| ![](img/nic.gif) | porad bude mlit a porad bude mlit... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 20. 1. 2016 / 19:52 | |
| ![](img/nic.gif) | Jestli Pavel Mácha neumřel, změnil si jméno na Jirka Kocman A jestli jo, tak už věřím v reinkarnaci ![](images/smile/08.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 20. 1. 2016 / 20:21 | |
| ![](img/nic.gif) | No nevím, test destilkou provedený před časem byl s výsledkem "negativní" |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 19. 1. 2016 / 07:49 | |
| ![](img/nic.gif) | - Co je FSX9?
- U nás se takhle mluví. Jestli to tvoje psýcha nesnese, dej si B-komlex.
|
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 18. 1. 2016 / 09:45 | |
| ![](img/nic.gif) | Nativni FSX objekty funguji. Bez rozdilu.
Zamysli se nad rozdilem FSX objekt, a objekt, ktery funguje v FSX |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 18. 1. 2016 / 11:55 | |
| ![](img/nic.gif) | diky za diskuzi ![](images/smile/08.gif)
chapu to tedy dobre, ze napr. hasicarna z lkpr a zizkovska vez jsou FS9 objekty a ty (bez zdrojaku) konvertovat nelze, ok?
d, |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 18. 1. 2016 / 17:40 | |
| ![](img/nic.gif) | Technicky receno lze (i bez zdrojaku). |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 18. 1. 2016 / 17:45 | |
| ![](img/nic.gif) | Zkouším to Jesenicko ale jde jenom něco. Zbytek se v Modelconverteru ani neotevře a hodí to chybu. Samozřejmě nedělal jsem celly a stromky. Já se v tom moc nevyznám ale bylo by dobré to překonvertovat i do FSX/P3D. I dnes je to krásná záležitost. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 19. 1. 2016 / 07:39 | |
| ![](img/nic.gif) | Už si nevzpomínám, ale tuším, že spousta objektů byla dělaná jako knihovny. Ty v konverteru nejspíš neotevřeš, protože to není bglko s jedním objektem. Tam je potřeba všechny objekty vyexportovat ve formátu mdl pro fsx a pak udělat knihovnu pro fsx (to jedno bgl) a rozmístit a dát do bgl ve fsx formátu. Tzn. bez zdrojáků to asi nepůjde.
Pokud by šlo vytahat jednotlivé mdl z té knihovny, mdl by se dalo zkonvertovat a pak vytvořit novou knihovnu a nanovo osázet (přes Flight1 instant scenery by to měla být "hračka").
Jen tak hlasitě filozofuju... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 19. 1. 2016 / 10:00 | |
| ![](img/nic.gif) | Jen doplním, když překonvertuješ objecty tak, aby je uměl FSX zobrazit a zachováš jim ty zmíněné GUID, tak je nemusíš znovu osazovat, protože bude scenérie volat příslušné a správné GUID objectu. Je to sice trošku laborování, ale jde to. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 19. 1. 2016 / 13:09 | |
| ![](img/nic.gif) | Podobně jsem konvertoval knihovnu autíček z P3D/FSX do FS9. V modelconverterxu je dokonce možnost uložit celou knihovnu ve formátu pro FS9 nebo FSX. Akorát se mi při tomhle celkovým konvertu přepsali ty GUID. Raději jsem volil metodu ukládání jednotlivých *.mdl a pak opětovnému vytvoření knihovny z exportovaných mdl a GUID zůstaly. Je to všechno tak nějak "pokus, omyl". Snad se ti to podaří. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 19. 1. 2016 / 10:23 | |
| ![](img/nic.gif) | ok, zkusim. diky za rady ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 19. 1. 2016 / 11:33 | |
| ![](img/nic.gif) | Knihovnu v ModelConvertoru otevřeš - to BGLko... Jsou tam na liště zelené šipky, kterýma přeskakuješ mezi jednotlivými objekty, a ty jednotlivé pak můžeš exportovat dále v libovolném formátu. Aspoň jsem to teda běžně dělal s knihovnami objektů do FSX s GUID, nevím, jak se budou chovat starší formáty.
PB |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 19. 1. 2016 / 11:36 | |
| ![](img/nic.gif) | tak to je pak ještě úžasněší utilitka, než jsem si myslel ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 17. 1. 2016 / 18:10 | |
| ![](img/nic.gif) | Když už jsme u toho ModelconverteruX. Nemá někdo možnost Zkonvertovat jesenicko aby jelo i v preparu? Samozřejmě bez cellů. V FSX stačilo oddělat celly a stromky a na ortofotu s autogenem je to perfektní. Chtělo by to překopat aby to fungovalo i v P3D. Já se v tom hrabu a nějak se mi nedaří. Asi mám někde špatně nastavení... ![](images/smile/02.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 17. 1. 2016 / 18:41 | |
| ![](img/nic.gif) | Problém objektů z FS9 je, že nemají GUID (nevím na co je to dobré, ale pro FSX to je třeba k modelu přiřadit) a nejspíš proto to P3D nezobrazí. Mám to odzkoušené na svých zdrojácích. Pokud máš zdrojáky z Jesenicka, tak přes ACES Tools v Gmaxu můžeš přiřadit GUID a pak to půjde. Samotný 3D model, pokud nemá speciální efekty nebo fíčury netřeba měnit. Textury se jen překonvertujou buď do nějakého DDS nebo DXT formátu, co P3D sežere. ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 18. 1. 2016 / 06:59 | |
| ![](img/nic.gif) | Podle mých poznatků, jsou GUID něco jako rodné číslo objectu. Nemusí se tak vkládat do scenerií každý object znovu a znovu, ale stačí vytvořit knihovnu s objecty a ve scenerii (která může být potom i v jiném adresáři) se object použije jen voláním GUID. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 19. 1. 2016 / 11:19 | |
| ![](img/nic.gif) | Laboruj barde a pokud se ti to povede, tak jdu taky do P3D. ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 20. 1. 2016 / 08:57 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | fsx objekty do P3D 22. 1. 2016 / 17:24 | |
| ![](img/nic.gif) | Zkoušel jsem i tenhle nový MCX a problém je stále stejný. Některé BGLka se prostě neotevřou a hodí to error! Pravděpodobně Knihovny. Nevím co s tím ![](images/smile/02.gif) |
| |
|
|