FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 19. 2. 2025, svátek má Patrik Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
fsx objekty do P3D Jeden příspěvek | Celý strom
fsx objekty do P3D   17. 1. 2016 / 13:01
dan21
Ahoj,

je nejaka "normalni" moznost dostat do P3D objekty z FSX/FS9? Zkusil jsem napr. LKPR X a nevidim hasicarnu, cargo atd. V praze nefunguje Zizkovska vez a dalsi. Vim, ze se to tady resilo...

Je tedy moznost vytahnout si konkretni objekt a zkonvertovat?

diky diky

dan
 

fsx objekty do P3D   17. 1. 2016 / 15:35
Fabo™   
FSX objekty funguji.

Co nemusi fungovat, jsou FS9 objekty, byt v FSX jsou bez problemu.

Konverze mozna kuprikladu programem ModelConverterX.
 

fsx objekty do P3D   17. 1. 2016 / 17:49
JirkaK
Ne vždy to co funguje ve FSX funguje i v P3D...
 

fsx objekty do P3D   17. 1. 2016 / 18:03
ondras   
Nefunguje pokud to není nativně pro FSX a než začneš pindat, tak si to vyzkoušej.
 

fsx objekty do P3D   17. 1. 2016 / 18:07
mano
pockaj ked sa zacne ohanat tym ze to niekde cital
 

fsx objekty do P3D   17. 1. 2016 / 19:33
JirkaK
některé scenérky/letadla z FSX9 fungují, některé scenérky/letadla z FSX nefungují, stav se klidně na hlavu, tohle je prostý fakt.
 

fsx objekty do P3D   17. 1. 2016 / 19:52
FSPilot   
Můžeš uvést nějaký příklad scenérky z FS9, která ti na P3D funguje? Nebavím se o takové, která je FS9/FSX kompatibilní, bavím se o čistě FS9 dělané technologií pro FS9.

Nemám pocit, že bys věděl, o čem se bavíš
 

fsx objekty do P3D   18. 1. 2016 / 22:32
JirkaK
Nevím co po mě chceš, říkám že některé věci co ve FSX chodí nechodí v P3D, příklad co mě jako první trkne je například 2S1 od ORBX, v P3Dv2 byly objekty vidět jen v nějakých úhlech kamery v v3 jsem pro jistotu neviděl objekt žádný. Ale klidně běž na ORBX fora všem těm co to neběhá říct že to je nesmysl a že jim to běhat musí..




Další věc co byla problematická v P3Dv2 při zapnuté teselaci bylo že ujíždělo umístění fotoreál textur... čím výše to bylo, tím více... Hodně by o tom najdeš v diskuzích kolem Jarradových letišť, které patří do kategorie "high elevation", takže s tím měl zatraceně dost práce... v P3Dv3 už ten problém vyřešili, ale opět s tím musí počítat scenérka.
 

fsx objekty do P3D   18. 1. 2016 / 23:00
Fabo™   
A ty zase meles jen o svym
 

fsx objekty do P3D   18. 1. 2016 / 23:04
JirkaK
nevím kdo se mě tu snaží přesvědčovat o něčem co jsem nikdy neřekl, vyvrací někdo můj původní příspěvěk, tedy "Ne vždy to co funguje ve FSX funguje i v P3D..." ?
 

fsx objekty do P3D   18. 1. 2016 / 23:15
Tragédie v JRD
To ti nikdo nevyvraci... Jen te tu par lidi taktne upozornilo, ze je to trosku mimo tema
 

fsx objekty do P3D   19. 1. 2016 / 01:38
JirkaK
Zvláště ondras s manem taktně napsali že je to mimo téma
 

fsx objekty do P3D   19. 1. 2016 / 07:48
FSPilot   
očividně nerozumíš psanému textu... mano měl naprostou pravdu

Nikdo ti nic nevyvrací, ale upřesňují, proč něco, co ti jede ve fsx nefunguje pod p3d. Kdybys věděl o čem je reč, tak bys věděl, že to není náhodné, jak si myslíš.

PS: kdyby to nepsali taktně, tak ti mohli třeba napsat, že seš debil a ať si necháš svoje rozumy pro sebe
 

fsx objekty do P3D   19. 1. 2016 / 20:33
JirkaK
"Nefunguje pokud to není nativně pro FSX"

tohle rozhodně nevidím jako upřesnění ale dementování toho co jsem napsal. Například v mnou uvedené scenérce je na vině nikoli objekt jako takový ale object flow knihovna.
 

fsx objekty do P3D   19. 1. 2016 / 22:32
Fabo™   
Rozumis tomu jak koza petrzeli. ObjectFlow nejsou nativni FSX objekty, nebo chces-li, scenerkove modely.
 

fsx objekty do P3D   19. 1. 2016 / 22:48
JirkaK
No jasně že object flow knohovna není objekt, pracuje ale s fsx objekty
 

fsx objekty do P3D   20. 1. 2016 / 07:38
FSPilot   
Achjo... začni radši něco tvořit. Při tvých vševědeckých znalostech to bude hračka a bude to hned. Do toho, těším se na plody tvé práce.
 

fsx objekty do P3D   20. 1. 2016 / 11:43
Fabo™   
Vim moc dobre jak ObjectFlow pracuje, jelikoz sam delam neco podobneho pro jineho vydavatele (To je prekvapko, co? Nejenom genialni ORBX umi delat dynamicke scenerie), a to ani nejsem na tady tom foru sam.

Rozumis tomu jak koza petrzeli. Zdrz se dalsich komentaru. Object Flow nelze montovat do diskuze o pouziti statickych scenerkovych objektu z FS9 a FSX v P3D. Funguje to jinac.
 

fsx objekty do P3D   20. 1. 2016 / 16:23
JirkaK
a kdo ho sem montuje, stále nevyvracíš že věci nativní pro FSX nemusí fungovat v P3D a to je to co jsem tvrdil.

Objectflow pouze řídí kdy a zda se má jaký objekt zobrazit, nijak nemění samotný objekt
 

fsx objekty do P3D   20. 1. 2016 / 18:07
Fabo™   
porad bude mlit a porad bude mlit...
 

fsx objekty do P3D   20. 1. 2016 / 19:52
FSPilot   
Jestli Pavel Mácha neumřel, změnil si jméno na Jirka Kocman A jestli jo, tak už věřím v reinkarnaci
 

fsx objekty do P3D   20. 1. 2016 / 20:21
Aldaran
No nevím, test destilkou provedený před časem byl s výsledkem "negativní"
 

fsx objekty do P3D   19. 1. 2016 / 07:49
ondras   
- Co je FSX9?
- U nás se takhle mluví. Jestli to tvoje psýcha nesnese, dej si B-komlex.
 

fsx objekty do P3D   18. 1. 2016 / 09:45
Fabo™   
Nativni FSX objekty funguji. Bez rozdilu.

Zamysli se nad rozdilem FSX objekt, a objekt, ktery funguje v FSX
 

fsx objekty do P3D   18. 1. 2016 / 11:55
dan21
diky za diskuzi

chapu to tedy dobre, ze napr. hasicarna z lkpr a zizkovska vez jsou FS9 objekty a ty (bez zdrojaku) konvertovat nelze, ok?

d,
 

fsx objekty do P3D   18. 1. 2016 / 17:40
Fabo™   
Technicky receno lze (i bez zdrojaku).
 

fsx objekty do P3D   18. 1. 2016 / 17:45
ondras   
Zkouším to Jesenicko ale jde jenom něco. Zbytek se v Modelconverteru ani neotevře a hodí to chybu. Samozřejmě nedělal jsem celly a stromky. Já se v tom moc nevyznám ale bylo by dobré to překonvertovat i do FSX/P3D. I dnes je to krásná záležitost.
 

fsx objekty do P3D   19. 1. 2016 / 07:39
FSPilot   
Už si nevzpomínám, ale tuším, že spousta objektů byla dělaná jako knihovny. Ty v konverteru nejspíš neotevřeš, protože to není bglko s jedním objektem. Tam je potřeba všechny objekty vyexportovat ve formátu mdl pro fsx a pak udělat knihovnu pro fsx (to jedno bgl) a rozmístit a dát do bgl ve fsx formátu. Tzn. bez zdrojáků to asi nepůjde.

Pokud by šlo vytahat jednotlivé mdl z té knihovny, mdl by se dalo zkonvertovat a pak vytvořit novou knihovnu a nanovo osázet (přes Flight1 instant scenery by to měla být "hračka").

Jen tak hlasitě filozofuju...
 

fsx objekty do P3D   19. 1. 2016 / 10:00
Speedfoot   
Jen doplním, když překonvertuješ objecty tak, aby je uměl FSX zobrazit a zachováš jim ty zmíněné GUID, tak je nemusíš znovu osazovat, protože bude scenérie volat příslušné a správné GUID objectu. Je to sice trošku laborování, ale jde to.
 

fsx objekty do P3D   19. 1. 2016 / 13:09
Speedfoot   
Podobně jsem konvertoval knihovnu autíček z P3D/FSX do FS9. V modelconverterxu je dokonce možnost uložit celou knihovnu ve formátu pro FS9 nebo FSX. Akorát se mi při tomhle celkovým konvertu přepsali ty GUID. Raději jsem volil metodu ukládání jednotlivých *.mdl a pak opětovnému vytvoření knihovny z exportovaných mdl a GUID zůstaly. Je to všechno tak nějak "pokus, omyl". Snad se ti to podaří.
 

fsx objekty do P3D   19. 1. 2016 / 10:23
dan21
ok, zkusim. diky za rady
 

fsx objekty do P3D   19. 1. 2016 / 11:33
PB   
Knihovnu v ModelConvertoru otevřeš - to BGLko... Jsou tam na liště zelené šipky, kterýma přeskakuješ mezi jednotlivými objekty, a ty jednotlivé pak můžeš exportovat dále v libovolném formátu. Aspoň jsem to teda běžně dělal s knihovnami objektů do FSX s GUID, nevím, jak se budou chovat starší formáty.

PB
 

fsx objekty do P3D   19. 1. 2016 / 11:36
FSPilot   
tak to je pak ještě úžasněší utilitka, než jsem si myslel
 

fsx objekty do P3D   17. 1. 2016 / 18:10
ondras   
Když už jsme u toho ModelconverteruX. Nemá někdo možnost Zkonvertovat jesenicko aby jelo i v preparu? Samozřejmě bez cellů. V FSX stačilo oddělat celly a stromky a na ortofotu s autogenem je to perfektní. Chtělo by to překopat aby to fungovalo i v P3D. Já se v tom hrabu a nějak se mi nedaří. Asi mám někde špatně nastavení...
 

fsx objekty do P3D   17. 1. 2016 / 18:41
FSPilot   
Problém objektů z FS9 je, že nemají GUID (nevím na co je to dobré, ale pro FSX to je třeba k modelu přiřadit) a nejspíš proto to P3D nezobrazí. Mám to odzkoušené na svých zdrojácích. Pokud máš zdrojáky z Jesenicka, tak přes ACES Tools v Gmaxu můžeš přiřadit GUID a pak to půjde. Samotný 3D model, pokud nemá speciální efekty nebo fíčury netřeba měnit. Textury se jen překonvertujou buď do nějakého DDS nebo DXT formátu, co P3D sežere.
 

fsx objekty do P3D   18. 1. 2016 / 06:59
Speedfoot   
Podle mých poznatků, jsou GUID něco jako rodné číslo objectu. Nemusí se tak vkládat do scenerií každý object znovu a znovu, ale stačí vytvořit knihovnu s objecty a ve scenerii (která může být potom i v jiném adresáři) se object použije jen voláním GUID.
 

fsx objekty do P3D   19. 1. 2016 / 11:19
happypetr   
Laboruj barde a pokud se ti to povede, tak jdu taky do P3D.
 

fsx objekty do P3D   20. 1. 2016 / 08:57
okjar
Je tam new MDCX i pro P3D

http://www.scenerydesign.org/modelconverterx/
 

fsx objekty do P3D   22. 1. 2016 / 17:24
ondras   
Zkoušel jsem i tenhle nový MCX a problém je stále stejný. Některé BGLka se prostě neotevřou a hodí to error! Pravděpodobně Knihovny. Nevím co s tím
 

VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ