|  | X-plane 10, FPS 35 ale seká se 5. 1. 2016 / 19:09 | |
|  | Přesně tak. Vysoké rozlišení textur a velká vzdálenost LOD ("world detail distance") jsou faktory významně ovlivňující množství dat putujících do a z GPU, a mohou mít dopad při nedostatku VRAM (v tu chvíli je z toho slideshow, nicméně obsazeno má necelých 800MB VRAM, což reálně může být max. dvojnásobek, takže pořád s rezervou) a nebo právě pomalejší sběrnici (stuttering atd.). Ale to nastavení tomu neodpovídá, s tímhle by mu to mělo běhat naprosto plynule 
Tady jsem bohužel asi s rozumem v koncích, napadají mě jen asi tři lehce zoufalé možnosti:
- stáhnout nastavení skymaxx (má vlastní, nad rámec nastavení množství mraků v xplane). Vypínání bych asi nedoporučil, skymaxx má při stejném nastavení menší dopad na fps, než origo xpl mraky (alespon do verze xpl 10.2 to tak bylo)
- zkusit stáhnout nastavení world detail distance = menší množství průběžně načítaných a zobrazovaných dat
- zkusit pustit na fullscreen, i když u opengl je zrovna tohle asi jedno, ale za zkoušku nic nedá
Jinak už mě vážně nenapadá, čím by to mohlo být. |
| |
|