| | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 1. 1. 2016 / 10:26 | |
| | Dobrý den vážení létavci.
Je mou povinností vás informovat, že pedály doznaly zásadních změn, protože jsem konstrukci zcela předělal a vypadá to po testech, že to bude pecka! Už nebudou mít laminovou základnu ale bude to samonosná ocelová konstrukce a na výběr budou dva druhy šlapek - ty původní pro dopravní letadla, nebo novinka a to šlapky s patama na zemi jako u malých letadel typu cessna apod. Pedály jsou o 40 mm užší, lehčí, pružiny jsou nastaveny na větší odpor a vypadá to jako celek velice dobře. Počítám, že v neděli by mohly být první fotky a obsáhlejší recenze.
Co se týká ceny, tak ta se po propočtech zvedne jen o 50 Kč na 3600 Kč.
Konec hlášení a přeji hezký první den roku 2016
Happy |
| |
|
| | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 1. 1. 2016 / 11:13 | |
| | A co práce na kniplu ........ odloženo?
Jinak tvé práci jen to nejlepší ......a tobě samozřejmě v roce 2016 též. lada |
| |
|
| | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 1. 1. 2016 / 13:07 | |
| | Ahoj Láďo, na ovládání helikoptéry jaksi není pořád čas, neboť jsem vytížen na 102,50 %... |
| |
|
| | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 1. 1. 2016 / 13:20 | |
| | Tak to mám radost protože jsem se tě chystal ptát, jestli plánuješ konstrukci i s patama na zemi. Jako rouraře mě ty současné šlapky moc nelákají. A na trhu jsou defacto k mání takto jenom saitek combat pedals pokud vím (beru běžně dostupné modely). |
| |
|
| | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 1. 1. 2016 / 18:52 | |
| | na dopravácích taky šoupeš paty o zem. Ale zas mít prošoupaný ponožky a ošoupanou podlahu. Ale to je na vkusu každého soudruha. |
| |
|
| | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 3. 1. 2016 / 16:07 | |
| | Tak jsem to spíchnul dohromady a výsledek je velice uspokojivý. Teď tam ještě namontnout elektroniku a může se testovat a vyrábět. Jak jsem již psal, bude na výběr ze dvou typů šlapek - na celou nohu s opěrkou na paty a tyto na obrázku s patama na zemi. Konstrukce je celkově odlehčená a na délku menší, z původních 360 mm na 330 mm, šířka zůstala na 340 mm a šířka šlapek je menší z původních 490 mm na 430 mm. Co se týká tohoto posledního rozměru, tak za to můžou Bolivíjští soudruzi, protože začali dovážet banány v menších bednách a původní pedály se do banánovek nechtěly vejít... Nejvyšší výškový bod - vrch šlapky je od země 190 mm. Celek je cca o 1,5 kg lehčí. Dále je upraven tah a tlak pružin, takže to chodí a brzdí příjemně ztuha.
Pokud budete mít nějaký nápad, nebo podnět, tak ho napište, rád si nechám poradit. (O chybějících krytkách na jeklu vím, akorát jsem je na dílně neměl).
Zatím konec hlášení.
Happy |
| |
|
| | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 6. 1. 2016 / 20:17 | |
| | Klidně bych udělal i větší chod na padálech pro brždění. Na velkym éru je to i mezi 45-60° |
| |
|
| | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 6. 1. 2016 / 20:36 | |
| | Non problema... to už je na každém, jak si to nastaví, jde jen o to aby to klouby na kotníku utáhly. |
| |
|
| | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 6. 1. 2016 / 20:44 | |
| | Jo, ještě jsem zapoměl, v neděli by měly být fotky s celopedálama s opěrkou na paty, těsně nad zemí na zmíněný nový typ pedálů a.... ještě mám jeden nápad ale to je zatím v makovici... |
| |
|
| | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 10. 1. 2016 / 16:15 | |
| | Jak jsem slíbil, tak plním a tady jsou čerstvé fotky pedálů typ - Dopravní letadlo.
Je to na stejné konstrukci, viz výše a šlapky jsou kousek nad zemí, takže se s nima pohodlně vlezete i pod menší stůl. Budu rád za každou připomínku a podnět. Happy
|
| |
|
| | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 8. 1. 2016 / 13:10 | |
| | Co nějakou "zlatou" sérii k 29.3. ? Malinko víc to vymazlíme, hezčí drátky, tišťáky opiluju, opatřím vlastoručním podpisem, ty vyleštíš profily, nalepíš zlatou fólii, opatříš svým podpisem, šílencům to prodáme za víc peněz a budem mít co propít.
Můžeš třeba tvrdit, že jsou to kusy číslo 50, 51, .. nebo 100,... on to stejně nikdo nepozná.
Co? |
| |
|
| | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 8. 1. 2016 / 13:56 | |
| | No kolem toho 29.3. to už kolem pajdy bude... Tak jo, uděláme jedny zlatý památeční! |
| |
|
| | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 8. 1. 2016 / 18:01 | |
| | Peto to je sice moc pekne, ale kdy udelas konecne neco pro helikopter fandy?
Kolektiv a Cykliku, to by me stacilo. Nebudu preci podporovat neco z ciziny.
S pozdravem Karel |
| |
|
| | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 9. 1. 2016 / 17:52 | |
| | Ahoj Karle, co se týká ovládání vrtulníků, tak jsem zhruba na půli cesty... Mechanický základ je hotový, elektroniku už mám taky, jenom zabudovat ale jediné co nemám je bohužel čas... |
| |
|
| | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 8. 1. 2016 / 18:20 | |
| | Hlavne ne abys dal zlaty vyrocni mimo poradnik, na koho vyjdou, na toho vyjdou! |
| |
|
| | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 9. 1. 2016 / 18:04 | |
| | Normálka dražba, začnem na 150000 Kč. Víc co dneska stojí pivo? |
| |
|
| | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 9. 1. 2016 / 18:08 | |
| | | |
|
| | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 9. 1. 2016 / 21:47 | |
| | mělo to být "Víš" ne "Víc"... se omlouvám, že jsem si to po sobě pořádně nepřečetl. |
| |
|
| | | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 9. 1. 2016 / 22:49 | |
| | Koukám, že toho piva padne, když se ti takhle plete jazyk, jestli mi rozumíš.
Ale tys to nepochopil. Jirka tím chtěl určitě neznačit, že ty zlatý pedály máš dát jemu mimo pořadník. |
| |
|
| | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 14. 1. 2016 / 20:45 | |
| | Kolko by stal "upgrade" zo starych na tie nove ?
|
| |
|
| | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 14. 1. 2016 / 21:00 | |
| | Ahoj, bohužel, je to úplně jiná konstrukce, takže kromě elektroniky, která by se dala použít, by se všechno muselo dělat nové. |
| |
|
| | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 14. 1. 2016 / 22:03 | |
| | Ja by som chcel prave tie silnejsie pruziny, konstrukcia mi nevadi.
Zmenilo sa nieco na halovych sondach, alebo je stale nutne kalibrovat "rucne" priblizovanim a oddalovanim sondy od magnetu ?
|
| |
|
| | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 15. 1. 2016 / 06:44 | |
| | Ahoj.
Pružiny používám stejné ale konstrukce je změněná. Šlapky mají kloub více ve středu a pružina pod nima je na vyšším základu, takže je více stlačená a díky posunu kloubu ke středu je potřeba větší síly na brždění. Něco obdobného je i na pružině na směrovku. Pružina je více natáhlá a chodí do většího oblouku, takže je taky potřeba větší síly.
Co se týká HS, tak pokud už máš elektroniku Arduino, tak tam už se dá dokalibrovávat v nastavení PC ale hlavní kalibrace se musí udělat ručně. |
| |
|
| | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 15. 1. 2016 / 06:50 | |
| | Asi mam este MJoy, kedze som to musel nedavno kalibrovat manualne.
Asi ich hodim do drazby a objednam nove
|
| |
|
| | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 8. 2. 2016 / 15:50 | |
| | V sobotu jsem měl doma vzácnou návštěvu, hledače zmizelých letadel a autora webu www.leteckabadatelna.cz
pana Pavla Krejčího. Přijal jsem od něho výzvu a to zhotovit konstrukci na tyhle nádherné originální pedály z letounu A-1 Skyraider. Na papíru už nějaké náčrtky jsou, v hlavě taky, tak mi držte palce...
|
| |
|
| | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 8. 2. 2016 / 15:52 | |
| | ÓÓÓ !!!
Držíme! |
| |
|
| | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 8. 2. 2016 / 16:18 | |
| | To teda držíme palce! Ať se dílo zdaří! |
| |
|
| | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 8. 2. 2016 / 19:48 | |
| | Tak ať se Ti to povede čoečé |
| |
|
| | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 8. 2. 2016 / 22:34 | |
| | Já bych je prodal do sběru a sehnal bych mu Saiteky. |
| |
|
| | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 8. 2. 2016 / 23:29 | |
| | Tlakové odlitky - v úplném počátku krásná a náročná práce pro dřevomodeláře. O tom něco málo vím. |
| |
|
| | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 21. 2. 2016 / 17:19 | |
| | Tak už se na tom maká a do budoucna budou i hezký drátky... |
| |
|
| | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 6. 3. 2016 / 14:01 | |
| | Po mechanické stránce plně funkční, jen tam dát elektroniku, záslepky a může se létat...
|
| |
|
| | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 6. 3. 2016 / 16:45 | |
| | Luxus! Takže bude negativní forma a Douglas pedály se budou odlévat?
PB |
| |
|
| | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 6. 3. 2016 / 18:01 | |
| | Jestli na to někoho máš, tak v tom nevidím problém! |
| |
|
| | | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 7. 3. 2016 / 09:37 | |
| | Ať to někdo vytiskne. Plast by to při troše zlé vůle mohl vydržet taky, ne?
Elektroniky ještě nejsou. Ale už jsem morálně smířený s tím, že je tento týden vyrobím... |
| |
|
| | | | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 7. 3. 2016 / 09:55 | |
| | ...no já čekám!!! A když už jsi v tom, tak udělej prosím i na další várku, kterou mám už rozdělanou. Tam je další výzva: podle těchto pedálů (viz foto), které jsou v rozměrech 1:1 z boeingu, udělat dva kusy rozměrově stejné, včetně středového krytu a s navzájem zpřaženou směrovkou... Proto mě napadá, že se jedno Arduino bude muset jmenovat nějak jinak, aby se navzájem nehádaly, když budou zapojený dvě...
Pokud se to povede, tak na to udělám přípravky a kopyta a můžeme rozšířit sortiment. |
| |
|
| | | | | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 7. 3. 2016 / 20:56 | |
| | A tam by nestačilo jen jedno Arduino? Je tam jen o dvě osy navíc, ne? |
| |
|
| | | | | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 7. 3. 2016 / 21:04 | |
| | Ty seš náročná milenka... víš jak dlouho jdou věci z číny?
Jedno arduino by stačilo, ale jen pro případ že nebudou chtít používat oboje pedály zvlášť (na dvou PC). |
| |
|
| | | | | | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 8. 3. 2016 / 06:25 | |
| | Přesně tak chce oba pedály plně vybavené, kdyby se náhodou s kolegou pohádal o berany v cockpitu, tak ho pošle do prdele, vezme si svoje pedály a jde domů... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 8. 3. 2016 / 08:34 | |
| | Aha, ja měl za to, že to bude jeden kus. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 8. 3. 2016 / 08:37 | |
| | Ne ne, bude to rozebrací a zastamdací... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 8. 3. 2016 / 10:41 | |
| | Tak můžeme udělat variantu pro nerozlučné páry, kde bude akorát konektor do druhých pedálů a jen jedna elektronika.
Ostatně kdyby byla elektronika naprosto stejná, taky se s tím OS/FS popere a nebude mu to dělat problémy. Problém je jen v lidech, že vidí dva stejné názvy, ale pc je vidí jako dvě různá zařízení. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 8. 3. 2016 / 10:51 | |
| | Kdysi tady někdo psal, že mu to při zapojení dvou Leonard, jedno nevidí... Tak nevím. Moje myšlenka je taková, že jedny pedály budou mít vydělanou centr pružinu a budou mít deaktivovanou osu na směrovku. Brzdy budou na obou pedálech nezávisle a pajloti se musí domluvit, kdo bude brzdit... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 8. 3. 2016 / 10:52 | |
| | Oprava, už jsem si vzpoměl, to nebyly Leonarda ale dva stejný plynový kvadranty od Saiteku. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 8. 3. 2016 / 11:40 | |
| | Možná to neviděl nějaký Saitek extraovladač, ale USB zařízení vidět bude.
(už jsem objednal další arduina z eu, tak snad nebudeš mít prostoje) |
| |
|
| | | | | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 25. 3. 2016 / 14:17 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 25. 3. 2016 / 15:21 | |
| | Pěkný, ale ty pružiny? Pedály v dopravním letadle rozhodně na plnou výchylku neprošlápneš silou odpovídající dvěma narovnaným prstům, o brzdách ani nemluvě... Když už je to celokovová konstrukce, co tam dát pořádné pružiny? Reálným silám se asi nepřiblížíš s ohledem na ukotvení, ale alespoň ty síly zvětšit, co to půjde...
PB |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 25. 3. 2016 / 15:27 | |
| | Je tam zatím jenom jedna centr pružina, v těch druhých pedálech ještě není daná. Takže směrovka půjde docela dvou pružinově ztuha. Co se týká těch brzd, tak to taky ještě podumám jak to zesílit. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 25. 3. 2016 / 16:05 | |
| | To vypadá slušně Happy! Jsou k tomu v ceně i nástřeláky do betonu?
Paleček hore pane! |
| |
|
| | | | | | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 25. 3. 2016 / 17:35 | |
| | Palec nahóru Petře , koukám , že i speditéři budou mít škeft. Jak jsi vyráběl nebo z čeho je ten oblouk ten je parádní. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 25. 3. 2016 / 20:11 | |
| | Oblouk, nebo vůbec celej zadek byl snad největší oříšek z celé sestavy, tak jsem zagooglil a a výsledek je rozpůlená vzduchotechnická příruba...
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 26. 3. 2016 / 06:35 | |
| | Pane, Vy jste hlava! |
| |
|
| | | | | | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 26. 3. 2016 / 22:24 | |
| | No to jsem zvědavej, kdo k tomuhle tu elektroniku vyrobí... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 26. 3. 2016 / 22:36 | |
| | Doufám, že si jenom děláš prču... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 27. 3. 2016 / 11:22 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 27. 3. 2016 / 22:03 | |
| | Každé zvlášť budou fungovat jako std pedály.
Jak by se pedály měly chovat spojené? Napadá mě jim nějak říct, že jsou spolu (nějak je mezi sebou spojit) a pak kormidlo bude bráno jen z jedněch. A brzdy? Když jsou dvojité pedály, tak max brzdy, když budou šlapat oba? Nebo jak to má fungovat? Vše by se podle mě mělo chovat jako jediné USB zařízení.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 28. 3. 2016 / 08:32 | |
| | Já to vidím tak, že bude každý standartně osazen jako klasické pedály. Pokud budou spřažené, tak bude aktivována v FSX pouze jedna (dejme tomu kapitánova) osa na směrovku. Osy brzd budou mít aktivovány oba dva pedály, s tím, že se jako v reále musí pilot a copilot domluvit, kdo bude šlapat a brzdit.
Akorát bych od sebe odlišil ta dvě Arduina v "herním zařízení USB" ať v nich nemají zmatek, např. Arduino Leonardo 1 a Arduino Leonardo 2.
Takhle to bude nejjednodužší, účel to bude v pohodě splňovat a oba dva pedály budou po případném rozdělení plně funkční. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 29. 3. 2016 / 13:55 | |
| | OKi, zařízení se budou hlásit kapku jinak a zbytek si užíváci pořeší na úrovni simulátoru... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 29. 3. 2016 / 15:40 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 29. 3. 2016 / 17:01 | |
| | Tak mistře brzdy tedy nebudou spraženy ?
Čekal jsem jestli se s tím popereš......... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 29. 3. 2016 / 19:13 | |
| | Ahoj, není důvod šéfe... Brzdit můžou oba a kdo víc tlápne, tomu to bude brzdit více! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 29. 3. 2016 / 19:45 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 29. 3. 2016 / 20:57 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 29. 3. 2016 / 20:40 | |
| | Tak nemusí to být finální verze. Za příplatek můžu něco vymyslet |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 29. 3. 2016 / 20:56 | |
| | Mário! Nic nevymýšlej a pájej. Jak to chtějí, tak to dostanou! |
| |
|
| | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna strategie? 11. 2. 2016 / 10:51 | |
| | | |
|
| | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna strategie? 11. 2. 2016 / 11:32 | |
| | Hmm, začínám méně kvedlat a šlapat. |
| |
|
| | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna strategie? 11. 2. 2016 / 12:03 | |
| | tak udělají restrukturalizaci a sviští dál.. Nic co by mělo znamenat nějaký problém. mimoto, vždy se najde kupec na zažité obchodní značky. |
| |
|
| | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna strategie? 11. 2. 2016 / 17:55 | |
| | Joo, kez by to ve svete bylo tak jednoduché, jak se zdá jiříčkovi ... |
| |
|
| | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna strategie? 11. 2. 2016 / 18:16 | |
| | Ten článek je příliš jednostranný. To že někdo prodělá pár mio neznamená hned že firma končí a že končí produkty a obchodní značka. Sice je to možnost, ale ta možnost má mnoho alternativ o kterých se autor nezmínil. |
| |
|
| | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna strategie? 11. 2. 2016 / 18:21 | |
| | prenho je topka saitek a ORBX takze urcite nekoncia a ak ano JirkaK ich kupi! |
| |
|
| | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna strategie? 11. 2. 2016 / 12:12 | |
| | Třeba konečně dodělám ten ThrustMaster F-16, aby nebyl nedostatek joysticků.. |
| |
|
| | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna strategie? 11. 2. 2016 / 15:05 | |
| | | |
|
| | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna strategie? 11. 2. 2016 / 15:46 | |
| | Thrustmaster má něco společnýho se Saitekem? |
| |
|
| | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna strategie? 11. 2. 2016 / 16:27 | |
| | | |
|
| | | | | | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna strategie? 11. 2. 2016 / 18:10 | |
| | Tak si koupíš něco levnějšího, méně funkčního/kvalitního. když koukneš na letecké vybavení Saiteku tak je to to nejlevnější na trhu.
A nakonec, klávesnici s myší máš do 10€ a ještě si můžeš vybírat. |
| |
|
| | | Pedály Happy/MzM - zásadní změna konstrukce 29. 3. 2016 / 12:12 | |
| | Jenom malá poznámka - v dubnu je jedno místečko v pořadníku volné. Více do SZ.
Happy. |
| |
|
|