FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 27. 11. 2024, svátek má Xenie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
PC k Flight Simulator X Jeden příspěvek | Celý strom
PC k Flight Simulator X   3. 1. 2016 / 14:14
JirkaK
Na ten mechanický disk ať tě nenapadne dávat systém ani simulátor. Značně se ti prodlouží čas načítání. SSD = highly recommended.


Tak se koukni co z těch hodně věcí neběhá v P3Dv3, bude toho naprosto minimum. Většina věcí má licenci jak pro FSX tak P3D v ceně. Něco běhá a je třeba licencovat zvlášť (nejvýznamnější jsou PMDG, A2A...).

Ano scenérky jsou stejné nebudou jiné, byť teď už některé nové scenérky využívají možností P3Dv3 (je venku čtvrt roku), takže nejlépe vyniknou právě tady. I "hloupé" REX Soft Clouds vypadají nejlépe v P3Dv2+ díky tomu že volumetrické efekty umí v základu a jde s nimi na jedné notě.

Co je podstatné je, že P3D přináší hru se světlem, stíny pro mraky, terén, všechny objekty, teselaci, lepší vodu a její animaci (plně 3D dokonce s možností zohlednění elevace terénu pod hladinou), dynamické reflexe (novinka ve v3.1 dva týdny stará).

Nejklíčovější je že spousta věcí je přesunuta z CPU na GPU, takže CPU může lépe řešit potřeby simulátoru a nevěnovat se tolik renderování jako je tomu ve FSX. Pokud to nepřeženeš s nastavením AA a rozlišením, tak to na té GTX970 poběží lépe než FSX, který zdaleka neumí využít CPU a hlavně GPU tak jako P3D.



 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ