| | | požár letadla 26. 12. 2015 / 18:31 | |
| | Zdravím, přátelé. Jak mám zabránit ve FSX tomu, aby mě během úvoních úkonů před startem nevznikl požár jako na přiloženém screenu? (Volbu "Ignore crashes and damage" zatrženou v nastavení realizmu mám). Díky za případné rady. |
| |
|
| | | požár letadla 26. 12. 2015 / 20:26 | |
| | Co je to za model? PMDG? iFly? Máš tam vypnuté faily?
Popř. načti třebas defaultní cessnu, pak si načti to éro, povypínej jak má být, včetně paliva, zkontroluj si v nastavení addonu nějaké ty faily (u iFly je to v menu-iFly-failures -> reset all failures) a pak si to ulož jako defaultní let.
Něco dalšího jako FS Pax nebo něco, coby mohlo generovat potíže tam nemáš? |
| |
|
| | | | požár letadla 27. 12. 2015 / 02:11 | |
| | Je to PMDG. Nedělá to vždy. V menu pro závady není označená žádná. Současně se samotným FSX běží jen FSC, obojí jako okno. Zatím mě to dělá pouze B747-400 v barvách BHA. Zkusím (což mě, troubu, napadlo až teď) smáznout coubor fsx.cfg ... |
| |
|
| | | požár letadla 26. 12. 2015 / 20:57 | |
| | zřejmě špatný postup, třeba twin otter se taky lehce zapálí, když se nestartuje přesně jak má |
| |
|
| | | požár letadla 27. 12. 2015 / 07:13 | |
| | Evidentně nějaká fíčura "MRRI" - More Real than Reality Itself |
| |
|
| | | | požár letadla 27. 12. 2015 / 11:01 | |
| | He he he - tak po smazání fsx.cfg souboru a spuštění simulátoru dříve hořící letadlo v Pardubicích přestalo hořet... Děkuji hasičům za úspěšný zásah . |
| |
|
| | | požár letadla 27. 12. 2015 / 15:45 | |
| | To asi není pravá příčina, ale jen pro zajímavost, u PMDG 737NGX mě párkrát vyplašil po vzletu požární alarm (náhodné závady mám vypnuté) a teprve po několika událostech jsem přišel na příčinu. Spočívala v tom, že jsem chvíli před úplným vzletem zkoušel provést přerušení vzletu, čímž došlo k přehřátí brzd a když jsem po chvílí skutečně vzlétl, tak po zatažení podvozku vznikl požár v podvozkové šachtě Takže to bude fakt nějaká blbost, děláš nějakou chybu. |
| |
|
| | | | požár letadla 27. 12. 2015 / 17:05 | |
| | No jo - že dělám nějakou chybu si uvědomuji, jenomže už ne jakou ... |
| |
|
| | | | | požár letadla 27. 12. 2015 / 21:56 | |
| | Nazdar důchodče se definitivou.
Koukni na tlak vzduchu. Je to dost častej problém zvýšení teploty turbín při spouštění. Pokud vyletí nahoru, přeruš spouštění.
Jinak všeobecný postup:
Koukni na plak v potrubí, na takhle velkejch motorech by měl bejt alespoň 30PSI. Občas na některejch letadlech, jako je NGéčko je běžné, že je nižší a APU přidá tlak v momentě, kdy start selector na Ground. To se chce mrknout. Když je malej tlak, tak ti motor nabíhá pomalu a přehřejvají se turbíny.
Jakmile začneš spouštět, tak koukni na otáčky hřídele, která je nejblíž spalovací komoře (N2, N3) Jakmile ta se roztáčí, koukni na rychlost akcelerace, + omrkni jestli vzrůstá tlak oleje. V předepsaných otáčkách, tam jebni palivo (pokud to éro nemá automatiku). Kuk na Fuel Flow (průtokoměr paliva). Po 7 vteřinách od FF by měly jít ITT(EGT) nahoru (teplota výstupních plynů) tady je dobrý znát hodnoty daného motoru. Ale ve směs platí, že pokud letí nahoru jak splašený, přes 500°C, tak na 600°C i dřív vypnout palivo. Ony stejně dolezou k maximu.
Pak by motor měl naběhnout +/- do dvou minut (nejběžnější limit startéru) Pokud ti motor nedoleze do volnoběhu, nebo má moc pomalej náběh, přeruš spouštění (zas palivem). Pokud ti zůstane "připnutej" startér, tak mu vem vzduch a pokud i přesto je ventil otevřenej, tak přeruš spouštění. No a tak bych mohl povídat celej den
|
| |
|
| | | | | | požár letadla 28. 12. 2015 / 15:22 | |
| | Srdečný pozdrav, příteli, a děkuji za podnětné informace. |
| |
|
| | | | | | požár letadla 28. 12. 2015 / 21:12 | |
| | To je moc hezké povídání |
| |
|
| | | | | | | požár letadla 28. 12. 2015 / 21:26 | |
| | Jo, to víš. O tom jak spustit motor se dá povídat celej den. A druhej den jenom o tom, jak ho testovat.
Jinak o motoru jako takovém se na typovce povídá +/- týden |
| |
|
| | | | | | | | požár letadla 29. 12. 2015 / 09:11 | |
| | Nojo, motoři jsou prostě populární |
| |
|
| | | požár letadla 28. 12. 2015 / 17:34 | |
| | Jen dotaz - to hori jen motor/y? Na screenu to vypada jako by horelo i APU!?
Z. |
| |
|
| | | | požár letadla 28. 12. 2015 / 18:05 | |
| | Já nevím, já jsem se neodvážil vlízt dovnitř ... |
| |
|
| | | | požár letadla 28. 12. 2015 / 21:06 | |
| | hóří mu motory .. šalalalala ...
sorry, ale já prostě musel |
| |
|
| | | | | požár letadla 29. 12. 2015 / 10:14 | |
| | Nebo jen natankoval spatnou naftu na vykuchane DPFko... tak mu to holt dymi |
| |
|
| | | | | požár letadla 29. 12. 2015 / 17:14 | |
| | "Nehoří Péťo. Jednou provždy, nehoří!" - Prostě jsem neodolal, když vyšlo i jméno |
| |
|
| | | | | | požár letadla 30. 12. 2015 / 08:52 | |
| | | |
|
|