FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
požár letadla Jeden příspěvek | Celý strom
požár letadla   26. 12. 2015 / 18:31
Petlok
Zdravím, přátelé. Jak mám zabránit ve FSX tomu, aby mě během úvoních úkonů před startem nevznikl požár jako na přiloženém screenu? (Volbu "Ignore crashes and damage" zatrženou v nastavení realizmu mám). Díky za případné rady.
28275 B / 688 x 550 / požár_2.jpg
 

požár letadla   26. 12. 2015 / 20:26
FSPilot   
Co je to za model? PMDG? iFly? Máš tam vypnuté faily?

Popř. načti třebas defaultní cessnu, pak si načti to éro, povypínej jak má být, včetně paliva, zkontroluj si v nastavení addonu nějaké ty faily (u iFly je to v menu-iFly-failures -> reset all failures) a pak si to ulož jako defaultní let.

Něco dalšího jako FS Pax nebo něco, coby mohlo generovat potíže tam nemáš?
 

požár letadla   27. 12. 2015 / 02:11
Petlok
Je to PMDG. Nedělá to vždy. V menu pro závady není označená žádná. Současně se samotným FSX běží jen FSC, obojí jako okno. Zatím mě to dělá pouze B747-400 v barvách BHA. Zkusím (což mě, troubu, napadlo až teď) smáznout coubor fsx.cfg ...
 

požár letadla   26. 12. 2015 / 20:57
JirkaK
zřejmě špatný postup, třeba twin otter se taky lehce zapálí, když se nestartuje přesně jak má
 

požár letadla   27. 12. 2015 / 07:13
kuma   
Evidentně nějaká fíčura "MRRI" - More Real than Reality Itself
 

požár letadla   27. 12. 2015 / 11:01
Petlok
He he he - tak po smazání fsx.cfg souboru a spuštění simulátoru dříve hořící letadlo v Pardubicích přestalo hořet... Děkuji hasičům za úspěšný zásah .
 

požár letadla   27. 12. 2015 / 15:45
Luděk Ch.
To asi není pravá příčina, ale jen pro zajímavost, u PMDG 737NGX mě párkrát vyplašil po vzletu požární alarm (náhodné závady mám vypnuté) a teprve po několika událostech jsem přišel na příčinu. Spočívala v tom, že jsem chvíli před úplným vzletem zkoušel provést přerušení vzletu, čímž došlo k přehřátí brzd a když jsem po chvílí skutečně vzlétl, tak po zatažení podvozku vznikl požár v podvozkové šachtě Takže to bude fakt nějaká blbost, děláš nějakou chybu.
 

požár letadla   27. 12. 2015 / 17:05
Petlok
No jo - že dělám nějakou chybu si uvědomuji, jenomže už ne jakou ...
 

požár letadla   27. 12. 2015 / 21:56
Kachna   
Nazdar důchodče se definitivou.

Koukni na tlak vzduchu. Je to dost častej problém zvýšení teploty turbín při spouštění. Pokud vyletí nahoru, přeruš spouštění.

Jinak všeobecný postup:

Koukni na plak v potrubí, na takhle velkejch motorech by měl bejt alespoň 30PSI. Občas na některejch letadlech, jako je NGéčko je běžné, že je nižší a APU přidá tlak v momentě, kdy start selector na Ground. To se chce mrknout. Když je malej tlak, tak ti motor nabíhá pomalu a přehřejvají se turbíny.

Jakmile začneš spouštět, tak koukni na otáčky hřídele, která je nejblíž spalovací komoře (N2, N3) Jakmile ta se roztáčí, koukni na rychlost akcelerace, + omrkni jestli vzrůstá tlak oleje. V předepsaných otáčkách, tam jebni palivo (pokud to éro nemá automatiku). Kuk na Fuel Flow (průtokoměr paliva). Po 7 vteřinách od FF by měly jít ITT(EGT) nahoru (teplota výstupních plynů) tady je dobrý znát hodnoty daného motoru. Ale ve směs platí, že pokud letí nahoru jak splašený, přes 500°C, tak na 600°C i dřív vypnout palivo. Ony stejně dolezou k maximu.

Pak by motor měl naběhnout +/- do dvou minut (nejběžnější limit startéru) Pokud ti motor nedoleze do volnoběhu, nebo má moc pomalej náběh, přeruš spouštění (zas palivem). Pokud ti zůstane "připnutej" startér, tak mu vem vzduch a pokud i přesto je ventil otevřenej, tak přeruš spouštění. No a tak bych mohl povídat celej den

 

požár letadla   28. 12. 2015 / 15:22
Petlok
Srdečný pozdrav, příteli, a děkuji za podnětné informace.
 

požár letadla   28. 12. 2015 / 21:12
FSPilot   
To je moc hezké povídání
 

požár letadla   28. 12. 2015 / 21:26
Kachna   
Jo, to víš. O tom jak spustit motor se dá povídat celej den. A druhej den jenom o tom, jak ho testovat.

Jinak o motoru jako takovém se na typovce povídá +/- týden
 

požár letadla   29. 12. 2015 / 09:11
FSPilot   
Nojo, motoři jsou prostě populární
 

požár letadla   28. 12. 2015 / 17:34
MadBird
Jen dotaz - to hori jen motor/y? Na screenu to vypada jako by horelo i APU!?

Z.
 

požár letadla   28. 12. 2015 / 18:05
Petlok
Já nevím, já jsem se neodvážil vlízt dovnitř ...
 

požár letadla   28. 12. 2015 / 21:06
Hermann   
hóří mu motory .. šalalalala ...

sorry, ale já prostě musel
 

požár letadla   29. 12. 2015 / 10:14
Fabo™   
Nebo jen natankoval spatnou naftu na vykuchane DPFko... tak mu to holt dymi
 

požár letadla   29. 12. 2015 / 17:14
Anacron
"Nehoří Péťo. Jednou provždy, nehoří!" - Prostě jsem neodolal, když vyšlo i jméno
 

požár letadla   30. 12. 2015 / 08:52
Hermann   
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ