1. ORBX nedělá žádný mesh addon - ten Global Mesh myslíš nejspíše Pilot's Global. Máš kompatibilní verzi pro ORBX? Pilots a ORBX jsou jiné firmy, ale jsou si blízké. Právě vectory totiž pro ORBX dělají Pilots
2. Vecto AEC je třetí od spoda, je to v pořádku, má to tam být, jsou tam výškové opravy letišť.
3. openLC má být nad vectory, mesh pod nimi, v pořádku.
4. vectory by měly být nad defaultní číslovanou scenérií ale pod defaultními pojmenovanými scenérkami, tzn cca layer 100 (je to pořadí v addon scenérie, přesně opačné prioritě)
5. ORBX vyžaduje dodržování pořadí ve scenery library, jinak může docházet k různým neočekávaným věcem a to i u orbx scenérek. Pořadí je popsáno v Definitive Guide... http://www.orbxsystems.com/forum/topic/74345-the-definitive-guide-to-ftx-products-the-go-to-source-of-ftx-information/
6. vectory nijak nemodifikují traffic, tudíž problém nebude zřejmě ve vectorech, pokud myslíš že ano, tak http://www.orbxsystems.com/forum/ a dej dotaz do Vectors supportu. Samotného by mě zajímalo kde problém vězí. |
|