| | | Porovnání- PMDG 737 vs.737PIC 26. 5. 2009 / 07:10 | |
| | zdravím
Uvazuji o koupi jednoho z tohodle produktu,tak bych se chtel zeptat nekoho,kdo m s timahle produktama zkusenosti.Zajima me funkcnost systemu,kvalita modelu..... |
| |
|
| | | Porovnání- PMDG 737 vs.737PIC 26. 5. 2009 / 07:35 | |
| | Rozhodně PIC 737 - sice trochu bojuje s ostřejšíma zatáčkama, ale simuluje komplet všechno s čím si na FS můžeš jako pilot vyhrát. Komplexní FMC, přetlak kabiny, různé finty s navigací, let na jeden motor, spouštění za letu, spouštění cross-bleed, umí přerušený vzlet, při pojíždění reaguje v závislosti na hmotnosti, má nastavitelný úhel náklonu, WX radar, atd...
PMDG 737 je původně pro FS2002, má vymakané FMC, ale to je tak všechno. Jinak se chová jak hračka a spousta čudlíků v kokpitu je jenom namalovaných |
| |
|
| | | | Porovnání- PMDG 737 vs.737PIC 26. 5. 2009 / 09:29 | |
| | Nevim jak dalece PMDG zkousels, ale vuci PIC737 mu chybi snad jen IRS, jinak je plne srovnatelny a tvrzeni, ze se chova jako hracka, je pekna blbost. A navic se chova lepe pri letu s autopilotem v LNAV, nedela takove nesmyslne prudke manevry jako Wilco. Mam oboji, takze muzu docela dobre srovnavat.
P.S. Je fakt, ze PMDG byl puvodne pro FS2002 a PIC pro FS2004, jenze to je prakticky totez. Navic updaty PMDG uz byly jen pro FS2004. |
| |
|
| | | | | Porovnání- PMDG 737 vs.737PIC 26. 5. 2009 / 09:40 | |
| | Hlavně během pár týdnů vyjde nová verze 737NG od PMDG, takže tu starou bych teda určitě teď nekupoval... |
| |
|
| | | | | | PMDG 737 NGX 26. 5. 2009 / 09:54 | |
| | A takove senzacni info mas prosimte odkud? Ja jen, ze jeste nejsou ani zadne preview obrazky a dalsi info, takze release behem par tydnu zni neuveritelne. |
| |
|
| | | | | | | PMDG 737 NGX 26. 5. 2009 / 10:39 | |
| | Z v současné době nefunkčních fór PMDG... Obrázky už omylem unikly přímo na stránkách PMDG, tedy jeden screenshot panelu. |
| |
|
| | | | | | | | PMDG 737 NGX 26. 5. 2009 / 10:47 | |
| | Aha, no ale i tak se mi nezda, ze by to za "par tydnu" melo vyjit, kdyz ofiko zadny screeny jeste nejsou. A nebo ze by to chteli udelat presne naopak, nez to bylo u MD11 |
| |
|
| | | | | | | | | PMDG 737 NGX 26. 5. 2009 / 10:52 | |
| | Zhruba za dva měsíce by měl vyjít ten jejich JS41 a tohle by mělo vyjít ještě dřív. Uvidíme, já už se na to taky těším, jen mě trochu mrzí, že to bude jejich poslední produkt pro FS9... |
| |
|
| | | | | | | | | | PMDG 737 NGX 18. 12. 2015 / 08:37 | |
| | Hoj,
nechci zakládat nové téma, ALE...
Nemohl by mi někdo poradit proč při přistáni ILS, kde mi 737 krásně jde po paprsku dolů, zhruba před dosednutím (100-200ft)se odpojí autopilot (teda myslím) a letadlo místo, aby pěkně dosedlo tak zrychlí jako hovado..... a nemám šanci přistát? Mám takový pocit, že i finále je delší. Stará 737 NG mi sedala hned na prahu dráhy. Na Joy mám plyn stažený...
Rady typu nauč se na ruku beru, ale já se ptám na automatiku
Jinak FSX sp.2, PMDG 737 NGX, W7 64bit.
Díky přátelé |
| |
|
| | | | | | | | | | | PMDG 737 NGX 18. 12. 2015 / 09:59 | |
| | No, pokud mluvíš o plném autolandu, tedy až na zem na autopilota, tak podmínkou je naladěno na obou rádiích daná frekvence ILS a zapnuté oba autopiloty. Jinak celkem není co udělat špatně. Samozřejmě předpokládám, že máš letadlo správně naložené a nadatlované správné údaje ve FMC. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | PMDG 737 NGX 18. 12. 2015 / 11:05 | |
| | no, jasně to mám. Jinak by ILS nešlo
Váhu, když upravím a v FMC poklikám na položky tak se vyplní |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | PMDG 737 NGX 18. 12. 2015 / 18:46 | |
| | skontroluj si, ci mas nastaveny aj rovnaky pristavaci kurz (CRS) drahy u seba aj u druheho pilota, inak ti napise NO AUTOLAND, EFIS and NAV disagree |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | PMDG 737 NGX 18. 12. 2015 / 21:58 | |
| | Ahoj,
díky za diskuzi.
Nicméně, opravdu jsem kurz dráhy zadával pouze u sebe na levé straně. Sice autopiloty zapínám oba (protože jsou vidět při 2D zobrazení), ale taky mě ten kurz dráhy mohl napadnout... Vyzkouším a dám vědět.
Jinak když už jsme u toho přistávání, vysvětlí mi prosím někdo význam VOR/LOC nad APP při přistání? U verze NG se toto tlačítko sice při zmáčknutí podsvítilo, ale žádný efekt jsem v tom neviděl. U NGX to je hluchý úplně... Dále již zmíněné tlačítko APP sice funguje, ale bez podsvícení... Jen takové drobnosti
No a kdyby měl někdo ještě info jak uložit do FMC trasu (abych to nemačkal jako vocas pokaždý) tak bych byl vděčný
Díky chlapy |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | PMDG 737 NGX 18. 12. 2015 / 23:35 | |
| | Ad ukládání trasy...
jedna možnost je uložit panel state...
další možnost je ve fmc na route strácne zadat název uloženého flight planu do CO RTE a dát exec.. na stejné stránce se pak ukládá.
nahrává/ukládá jen ten flight plan, vše ostatní je třeba ve FMC stále nacvakat. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | PMDG 737 NGX 20. 12. 2015 / 20:20 | |
| | další věc:
zrušil jsem unlimited fuel.
Ve hře, když chci přes aircraft/fuel nastavit palivo třeba jen do křídel tak nemám šanci. V éru pořád vidím plný stav nádrží.... Nemáte někdo tip jak na to? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | PMDG 737 NGX 20. 12. 2015 / 20:37 | |
| | Ahoj. Letadlo se plní pomocí fmc. Podívej se někam na YouTube. Je tam spousta návodů. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | PMDG 737 NGX 21. 12. 2015 / 15:26 | |
| | Obávám se, že bys měl začít studiem manuálu, popřípadě absolvovat nějaký tutorial. Tam zjistíš, že se některé věci, včetně plnění paliva, nedělají přes standardní rozhraní FSX, ale přes FMC, popř. jiné ovládací prvky přímo v PMDG. A v tom na 100% je zakopaný pes tvého problému. Takže zpět ke studiu |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | PMDG 737 NGX 21. 12. 2015 / 17:44 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | PMDG 737 NGX 1. 1. 2016 / 12:11 | |
| | Hoj,
tak nevím kde je chyba, ale dnes to samé v LHBP.
Trasa dle FMC (esíčko) na dráhu 13L. V posledním bodě BP42(FAF) se mi vypíná autopilot 1, dvojka zůstala svítít, APP a LOC hluché, jde éro krásně dolů. Display neukazuje přítomnou zapnutí těchto tlačítek. Před dosednutím FMC píše autopilot cancel (nevím přesně co) a letadlo začne zvyšovat rychlost jak kdyby se rozhodl při nezdařeném přistání zpět na okruh.... Takže a teď babo raď. Vše NEJ, NEJ do Nového roku a díky za odpovědi. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | PMDG 737 NGX 1. 1. 2016 / 15:15 | |
| | To chce obrazek, nebo video... (nebo budu muset fakt naprogramovat tu cernou skrinku) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | PMDG 737 NGX 19. 12. 2015 / 08:33 | |
| | ILS jde letět i na jednoho autopilota.
Co říká FMA? Měl bys tam mít LOC, GS zelené a jak se budeš blížit dráze, pod GS se musí objevit FLARE, které 50ft nad zemí musí skočit do aktivní (zelená barva) a nahradit GS plus auto throttle ze SPD do RETARD a při dosedu se AT arm switch odpojí.
Na autoland musíš po zachycení GS zapnout i druhého autopilota (CMD A a CMD B musí běžet).
To,co je na panelu podsvícené neřeš, důležitější je, co je na FMA - tj. co je aktivní (zelené), co v ARM režimu (bílé)...
VOR/LOC je na lítání radiálů u VORů a nebo po localizeru (ILS bez GS). APP čudlík armuje LOC a GS pro ILS nebo vedení pro RNAV přiblížení. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | PMDG 737 NGX 19. 12. 2015 / 20:41 | |
| | ILS ano, autoland ne |
| |
|
| | | | | | | | | | | PMDG 737 NGX 18. 12. 2015 / 19:50 | |
| | Máš aktivovaný oba autopiloty? |
| |
|
| | | | | | Porovnání- PMDG 737 vs.737PIC 26. 5. 2009 / 13:28 | |
| | A nevíš co v ní má být nového? |
| |
|
| | | | | | | Porovnání- PMDG 737 vs.737PIC 26. 5. 2009 / 15:31 | |
| | Nevím, fóra PMDG jsou na AVSIMu, takže nefungují.... |
| |
|
| | | | | Porovnání- PMDG 737 vs.737PIC 26. 5. 2009 / 09:45 | |
| | Já teda nevím jak dalece je na tom PMDG, ale co vím, tak vnější model je pěknější, tam Wilco moc nezapracovalo, ale co se systému týče, tak mám pocit, že je docela ochuzený.
Já měl zase možnost testovat PIC s instruktorem z Bulíků z ČSA a teda jak jsme zkoumali kde co, tak Wilco umí fakt hodně věciček, ale jako každý model do FSky některé věci nefungují přesně jako v reálu, v FMC chybí některé stránky a na některých nejdou doplnit některé věci atd. Nicméně si myslím, že je to velmi kvalitní addon.
A k těm zatáčkám, musíme si přiznat, že tenhle bug je jen dobře Jen se přiznejte "virtuální dopraváci", kteří pustí autopilota, L NAV, V NAV a jdou na kafe, nachystají minutku a jak zazvoní, tak si éro přijdou vyzvednout a jdou na přistání... To u Wilco je třeba neustále hlídat
Ale jednoznačně pro tazatele platí:
Chceš-li glass cockpit, PMDG. Pokud chceš starší klasiku, tak PIC a pokud ještě starší klasiku (B737-200), tak je fantastický free model, bohužel bez VC, ale má toho habaděj na klikání a lítá to suprově a zvuky to má boží |
| |
|
| | | | | Porovnání- PMDG 737 vs.737PIC 26. 5. 2009 / 10:12 | |
| | Přepínání režimu obrazovek přes menu mi nepřijde moc pohodlné. Motory jdou spustit bez ohledu na tlak vzduchu a za každých podmínek a v libovolném nastavení čehokoli. Má opravdu dobře udělané FMC, ale na rozdíl od Wilca tam nejde zadat třeba bod jako průsečík dvou VORů, nebo vzdálenosti na nějakém radiálu. Těch detailů je spousta. |
| |
|
| | | | | | Porovnání- PMDG 737 vs.737PIC 26. 5. 2009 / 10:46 | |
| | K te posledni vete, jasne ze to de udelat, a mnohem vic, jen si to chce precist navod |
| |
|
| | | | | | | Porovnání- PMDG 737 vs.737PIC 26. 5. 2009 / 10:53 | |
| | Já ho nečet, protože se mi NG stejně nelíbí Bylo to moje druhé éro koupené po ATRce a byl jsem teda upřímně zklamaný. |
| |
|
| | | | | | | | Porovnání- PMDG 737 vs.737PIC 26. 5. 2009 / 11:01 | |
| | No jo, ale jak uz bylo milionkrat receno, jejich 737 se prohanela s tim co umi uz v FS2002, kdy jeste jatro i PIC 737 byli na houbach. Jasne ze kdyz dneska nekdo lita LD, Maddoga a MD11 a pak se dostane k tehle babicce, tak ohrnuje nos, ale tomu se rika vyvoj. Tak uz jen zbyva, aby to NGX vsem, co nad soucasnou verzi ohrnuji nos, natrela |
| |
|
|