Záměrně jsem ne toto téma zatím nic nepsal, protože jsem se k tomu dostal jen dva, tři večery a zatím brousím okruhy a krátké skoky VFR či VOR-VOR. Jsem ve stavu, že se s tím teprve učím zacházet, objevuju nové čudlíky a ještě jsem se nedostal k tomu se pořádně začíst do manuálu. Proto bych nerad vypouštěl nějaké ukvapené závěry.
S MD80 jsem v reálu nelétal, pročež nedokážu posoudit věrohodnost modelu, rozhodně ale kvituji s pozitivním mručením, že to nejezdí po kolejích, ale musí se to řídit. Ve vyšších hladinách se na rychlosti pěkně projevuje blbé vyvážení. Lítá jinak než 757, když se to přetáhne ve stoupání, je to snad první éro, u kterého jsem zaregistroval holandský krok. Obecně vzato je to dost citlivé na úhel náběhu x rychlost x vyvážení.
S FPS žádný problém, jedině snad bych vytknul to, když mám YOKE skrytý, pro přepínače VOR/ADF které jsou jakoby v zákrytu musím jakoby naklonit hlavu stranou protože z přímého pohledu se mi místo přepnutí objeví zpět YOKE.
K ostatním věcem by to chtělo snad ještě dodělat jektání letušek zubama... Nedodržuje-li se checklist, není puštěný teplý vzduch do klimatizace.
Četl jsem na fórech, že FMC není úplně dotažné do konce, nicméně zatím jsem jen zkusil podle něj zaletět LKPR-LOWI a šlo to.
Trochu divná mi připadala obrazovka, kde se ukazují informace z FMC, je relativně malá, nicméně myslím, že je to tak i v reálu, proto by asi jakékoli zvětšení sice zpříjemnilo čtení údajů, ale prostě to není plejstešna.
Suma sumárum. Myslím, že 757 byl v první verzi dotaženější a dělá to na mne dojem, že to pustili ven v tomto stavu jen kvůli tomu, aby stihli předvánoční špičku. Teoreticky by pak mohly být brzy updaty. Ale je otázkou jestli přání není otcem myšlenky. |
|