Záleží jaké nastavení zvolíš. Jde snadno zabít CPU, jde snadno zabít grafika...
Když nastavíš stíny na 80km, dáš všemu cast+receive, dáš kvalitu na ultra tak se z toho grafika dokáže podělat. Pokud si pamatuji správně, poměrně výrazně ubírají terrain shadows s vyšším shadows quality.. v ultra se terén musí počítat postupně 12x, na low tuším jen 2x!
Čím více stínů dáš na autogenové věci - stromy/budovy, čím větší reflexe na vodě, tím více shimmering a tím i více nutného AA k potlačení. Teď jak lítám na severu s podzimními texturami, holými stromy, případě v našich klimatech v zimě, tak holé stromy a stíny generují opravdu velkou porci shimmeringu. V létě/jaře/pozdimu v mírných klimatech shimmering na krajině normálně nevídám. Musel jsem teď pro vegetaci stíny vypnout abych to vrátil do přiměřených kolejí.
Procák zas zabíjí komplexní letadla a extreme autogen a scenery complexity, případně traffic. Zaměřil bych se tedy v tvém případě na tohle.
Osobně mám bez HT problém se stuttery, ale vyšší performance celkem a nižší nárok na paměť. Takže teď, pokud tě netrápí stuttery tak i5 je fajn, ještě letost LM slibují v3.1 a o problému s HT on/off + VAS overheadu ví, tak to snad kluci pořeší.. v2.5 tohle nedělala. Tzn v aktuálním stavu ta i7 není až takové terno, jakmile opraví HT bude to hodně rozdíl.
Když poladíš základ, tak si pak asi poměrně dlouho budeš hrát s HDR, pokud ho budeš vůbec používat. Osobně jsem téměř zcela snížil bloom, trošku potlačil světlo a naopak namaxoval saturaci. Ale tady je strašně velký chlívek na hraní si a zkoušení co se ti líbí nebo ne.
v každém případě vítej mezi uživatele P3D, myslím že budeš spokojený |
|