| | | Zlín 37 do FSX - tmavé sklá 25. 11. 2015 / 19:57 | |
| | Nazdar Páni.
Stiahol som si tento model : https://flyawaysimulation.com/downloads/files/22921/let-z-37a-updated-package/ , ale má to akési šedé sklá. Dá sa to nejako zmeniť? Radšej by som nejaké neautentické až príliš krásne priehľadné, ako tieto neautentické tmavé. Dalo by sa to niečim nahradiť? Skúšal som v photoshope ale ako večný začiatočník v tomto programe, nenašiel som riešenie. Keď som to zatrel farbou, tak to pochopiteľné nebolo priehľadné vôbec a bolo to zatrené tou farbou (Kto by to bol povedal ) ) |
| |
|
| | | Zlín 37 do FSX - tmavé sklá 27. 11. 2015 / 21:42 | |
| | textury som ti poslal emailom.
|
| |
|
| | | | Zlín 37 do FSX - tmavé sklá 30. 11. 2015 / 19:07 | |
| | Vďaka, tie sklá sú super samozrejme aj vrtuľa |
| |
|
| | | | Zlín 37 do FSX - tmavé sklá 3. 12. 2015 / 11:05 | |
| | Jozef, prosím prepošli aj mne opravný balíček. Vďaka. |
| |
|
| | | Zlín 37 do FSX - zakonfigurovanie postreku 30. 11. 2015 / 19:16 | |
| | Chcel by som spraviť takú drobnú vychytávku. A to, že pri spustení postrekovacieho aparátu, alebo rozmetadla, by sa zmenšovala hmotnosť nákladu. Predstavujem si, že by to fungovalo asi na princípe ako keď sa míňa palivo v lietadle. Niekde to musí byť zakonfigurované, že ak sa spustí lietadlu motor, začne sa míňať palivo. Chcel by som to dosiahnúť tým, že by som lietadlu "vytvoril" externú nádrž, kde by som si naládoval palivo a toto palivo by sa míňalo práve týmto zapnutím postrekovým aparátom. FSka by to "pocítila" akokeby som zapínal a vypínal ďalší motor, ktorý by bol nakonfigurovaný v lietadle, ale nemal by vplyv na funkciu skutočného motora na lietadle. Bol by to iba mysliteľný motor.
Vedel by ma niekto skúsenejší nasmerovať? Myslím si, že teoreticky by to šlo, ale neviem, aká je prax.. Dúfam, že som to napísal zrozumiteľne. Túto vychytávku chcem dosiahnúť preto, aby sa to trošku posunulo k realite. Tzn. mal by som obmedzenú zásobu postrekovej kvapaliny a váha lietadla by sa menila počas práce. |
| |
|
| | | | Zlín 37 do FSX - zakonfigurovanie postreku 30. 11. 2015 / 19:48 | |
| | praxe je taková že to jde, nebo alespoň mě se to kdysi podařilo v FS9...jen musíš počítat s tím, že si pro to budeš muset vytvořit extra panel. FSka ti primárně bere palivo z obou nádrží stejně takže potřebuješ panel kde si nastavíš aby ti druhý motor (v tomhle případě rozmetadlo) bralo odjinud...ty soubory bohužel už nemám takže víc pomoct nedokážu ale jestli se nepletu tak CVARS používali Z-37T pro požární hlídky a Xko umí pracovat s užitečnou zátěží vody pro větroně tak proč to neudělat stejně? |
| |
|
| | | | | Zlín 37 do FSX - zakonfigurovanie postreku 30. 11. 2015 / 20:07 | |
| | Vytvoriť si nejaký malý panel s tlačítkom nie je problém. Vytvoriť ďalšiu nádrž do modelu tiež nie je problém. Motor by sa mi tiež podarilo vytvoriť, ale problém je u mňa spojiť to tlačítko s tým motorom, tzn. aby vypnutie a zapnutie toho motora fungovalo na to tlačítko na tom vytvorenom paneli. A ešte dosiahnúť toho, aby ten nový motor cucal palivo len z tej novovytvorenej nádrže. |
| |
|
| | | | | Zlín 37 do FSX - zakonfigurovanie postreku 30. 11. 2015 / 20:19 | |
| | Jojo, u CVARS to byl modifikovaný turbočmelák od Víti Štorcha, používal pro shoz balastní nádrže, které jdou v FSX navolenou klávesou za letu vyprazňovat s vizuálním efektem, i s vlivem na váhu letadla. Po mezipřistání se muselo přes menu nákladu ty nádrže zase doplnit, a hurá znovu do luftu hasit. Bohužel, teď už z Víťových stránek ten čmelda nejde stáhnout, možná zkusit pohledat i jiné letadla, které toto umí.
http://forum.cvars.cz/viewtopic.php?f=8&t=1096 |
| |
|
| | | | | | Zlín 37 do FSX - zakonfigurovanie postreku 30. 11. 2015 / 20:32 | |
| | Takže vďaka Fishbed-ovej myšlienke hodiť tam Ballast tank z default vetroňa z X-ka, to nádherne funguje. Ešte by som to chcel napojiť na nejaký budík a kvôli vyváženiu lietadla tú nádrž osadiť na správne miesto. Ako zistím súradnice na lietadle? |
| |
|
| | | | | | | Zlín 37 do FSX - zakonfigurovanie postreku 30. 11. 2015 / 21:31 | |
| | Nádrž by mala byť umiestnená v ťažisku súradnice 0,0,0, alebo mierne ťažký na hlavu. V konfiguráku [Views]
eyepoint = 2.5, 0, 3.5
to sú napr. súradnice očí vo virtuál kokpite |
| |
|
|