| | | Žádost o radu 17. 10. 2015 / 15:05 | |
| | Dobrý den,
nejaký ten čas létám v FSX B737-800 (edice deluxe) a uvažuji přejít na PMDG 737NGX (800).
Chci se zeptat (na základě vašich zkušeností) jak dobrá je to volba a jaká verze (up grate) je nejnovější či nejlepší (jesti vůbec existují).
Díky
VZ |
| |
|
| | | Žádost o radu 17. 10. 2015 / 15:29 | |
| | Ad verze PMDG, pokud si ji koupíš budeš mít up to date verzi s tím že obsahuje přímo nástroj pro aktualizace.
PMDG B737 je asi to nejlepší (ze 737) co můžeš do FSX/P3D sehnat. Oproti defaultní je to neskutečný skok jinam. Pozor ale, jedná se o náročné letadlo, které simulátor umí hodně zpomalit i na nejvýkonnějších mašinách. Taktéž oproti defaultní 737 očekávej opravdu komplexní simulaci se vším všudy. Není jednoduché do toho letadla proniknout jen tím že do toho sedneš a nějak všechno zvládneš.
K PMDG dostaneš spousty dokumentace. Jsou tam dva tutoriály, které obsahují každý jeden let a projde všemi kroky od A do Z, hezky podrobně popsané i s odůvodněním proč se co dělá. Rozhodně doporučuji abys pochopil jak se co ovládá. V rámci dokumentace pak najdeš ještě několik PDF o cca 1500 stranách, kde se můžeš o tom letadle a postupech dočíst více. |
| |
|
| | | | Žádost o radu 18. 10. 2015 / 08:03 | |
| | Díky za info - těším se a budu se snažit.
VZ |
| |
|
| | | | | Žádost o radu 18. 10. 2015 / 09:13 | |
| | A ještě bude nutné také dokoupit nový airac od navigraphu. Jen aby si s tím počítal. Protože je tam nahraný starý z roku 2013. Ale tomu se nevyhnes u žádného sofistikovaneho letadla. Ale jinak ho samozřejmě vřele doporučuji. A pc zpomaluje daleko méně, než třeba airbus od Aerosoftu. |
| |
|
| | | | | | Žádost o radu 18. 10. 2015 / 12:02 | |
| | Ale taky třeba říct že s tím AIRAC co je v základu je letadlo plně funkční po stránce navigace a jeho používání nic nebrání.
Aktuální data pro lítání nepotřebuješ. Možná to začne haprovat až když začne člověk lítat online, ale ani to by nemusel být problém. |
| |
|
| | | | | | | Žádost o radu 18. 10. 2015 / 12:21 | |
| | "Ani to by nemusel byt problem"... Aha |
| |
|
| | | | | | | | Žádost o radu 18. 10. 2015 / 13:42 | |
| | Já si taky myslím že nemusel... Až se tomu sám divím |
| |
|
| | | | | | | Žádost o radu 18. 10. 2015 / 12:36 | |
| | Pokud chce létat podle aktuálních map, tak ho samozřejmě potřebuje. Arkádovy pilot jako jsi ty, ho samozřejmě nepotřebuje. A pro on-line létání je nutnost. |
| |
|
| | | | | | | | Žádost o radu 18. 10. 2015 / 13:39 | |
| | Tak samozřejmě nutnost to asi nebude |
| |
|
| | | | | | | | Žádost o radu 18. 10. 2015 / 14:30 | |
| | A jak to souvisí s tím že PMDG 737NGX bude fungovat i s dodaným Airac, tedy že novější k tomu aby to letadlo lítalo nepotřebuje?
Dokonce nepotřebuješ ani ten dodaný, ono to letadlo umí lítat i bez zadané, natož aktuální trasy v FMC. |
| |
|
| | | | | | | | | Žádost o radu 18. 10. 2015 / 15:58 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | Žádost o radu 18. 10. 2015 / 19:58 | |
| | On ti o tom asi nepopovídá, ale já samozřejmě můžu...
Chceš mi jako říct, že s výšeuvedeným letadlem si bez airacu na síti nezalítáš? A jak to teda dělají ti, co lítají se staršími stroji jako je třeba 707ka? Nebo ti, co se občas objeví s defaultním letadlem protože tolik investovat nechtějí/nemohou.. ? |
| |
|
| | | | | | | | | | | Žádost o radu 18. 10. 2015 / 20:09 | |
| | Jsou lidi co bez problému v B737 lítají na ruku bez programovaní FMC a dokonce při tom dodrží real world letové trasy. Nějaký AIRAC jim může být ukradený a to lítají na některé z online sítí.
Dá na těch sítích lítat VFR nebo s GPS a flight plan klidně vypadá DCT koordináty DCT koordináty...
Dá lítat i s jinými stroji, které něco jako FMC neviděly, dokonce se dá lítat na místa kde AIRAC neodnaviguje nebo alespoň neexistují procedury pro dané letiště, holt si prostě Pepa zaletí k Jardovi na ranč/chatu na návštěvu. Ale to zaslepenci svými postupy a procedurami nemohou pochopit
A lítat online taky může znamenat třeba otevřít si session na steamu nebo se k nějaké připojit. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Žádost o radu 18. 10. 2015 / 20:27 | |
| | Jasnee... a vysvetlis nam, neznalcum, jak letis na ruku rnav intersection, ktery ani nemas v systemu?
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | Žádost o radu 18. 10. 2015 / 20:38 | |
| | Jasně. Koupím addon za 70 dolarů a budu s ním letat po Čechách vfr. To se hodně bude podobat realu. V Čechách už non RNA v trať ani není. Samozřejmě se mohu domluvit s řídícím, že poletim dát, ale pak bez fmc nezáleží ani Star. Asi ani v Americe se na ranče normálně neleta 737. Už mě tvé argumenty opět unavuji. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Žádost o radu 18. 10. 2015 / 20:30 | |
| | Tak ono jeste nejaky to vor2vor sxistuje i v realu... ale moznosti jsou dost omezene (zejmena v evrope)
Non-rnav trati taky jeste par je...(zejmena mimo evropu)
No, a pak uz zbyva jen vfr |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Žádost o radu 18. 10. 2015 / 20:41 | |
| | Tome "Rnav" zaletíš s troškou snahy a švindlu i s defaultí 737... Kde jsou ty doby co i virtuální piloti zaletěli komplet celý přílet a přiblížení jen pomocí papírové mapy, kniplu a vlastní snahou... Kolik z virtuálních pilotů už nezaletí bez autopilota s nadsázkou skoro ani okruh... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Žádost o radu 18. 10. 2015 / 20:45 | |
| | Prozradis mi jak?
ty stare casy jsou nenavratne pryc. Majaky se pomalu ale jiste rusi a bez gps/apod/ se dostanes njdal na okruh molem benesova. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Žádost o radu 18. 10. 2015 / 20:54 | |
| | Hypoteticky s default 737 pouze s default GPS zaletíš jakoukoli trať... Dokonce i body které v FSce nejsou... Jen si musíš zjistit kde konkrétní bod leží... Pak si pomocí defaultníhi flightplaneru můžeš takový bod při zadávání trasy "vytvořit" ... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Žádost o radu 18. 10. 2015 / 21:02 | |
| | Jasne ale uz vidim jak tohle pri single pilot rszimu udelas , kdyz ti ve klesani da ridici nejaky bod, na krery mas tocit
Jasne... vsechno jde. Ale zustanmenohama na zemi se zaplym rozumem. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Žádost o radu 18. 10. 2015 / 21:24 | |
| | Na to je jednoducha odpoved "Unable, req. radar vec."
Ale samozřejmě reálné to s GPS na 737 už moc není... Každopádně i s neaktuálním airacem můžeš rozumě naplánovat let, nebo ho přizpůsobit, tak aby to na síti nevadilo... A nebo prostě plánuju let tak, abych to byl schopen zaletět s ohledem na omezení stroje, v tomto připadě softvérovém... S twinotrem taky neplánuješ let ve fl300 právě proto, že planuješ let s ohledem na jeho omezení, v tomto případě samozřejmě výkonovém...
|
| |
|
| | | | | | Žádost o radu 18. 10. 2015 / 13:12 | |
| | Takže PMDG + aktuální AIRAC. Ještě něco by jsi doporučil? |
| |
|
| | | | | | | Žádost o radu 18. 10. 2015 / 13:59 | |
| | Este si stiahnut nejaku peknu liverku a hor sa do oblak.... |
| |
|
| | | | | | | | Žádost o radu 18. 10. 2015 / 14:55 | |
| | Urcite by som este doporucil FS2crew a pripojit sa na ivao, alebo vatsim Posunie ta to uplne niekde inde
|
| |
|
| | | | | | | | | Žádost o radu 18. 10. 2015 / 14:58 | |
| | nebo PilotsEdge, kde jsou řídící přítomní 15 hodin denně 7 dní v týdnu a jsou za svou práci placení, takže i jejich kvalita je vyšší |
| |
|
| | | | | | | | | | Žádost o radu 18. 10. 2015 / 15:05 | |
| | Alebo Oprav ma ak sa mylim, ale neni pilotsedge iba pre kaliforniu? |
| |
|
| | | | | | | | | | | Žádost o radu 18. 10. 2015 / 15:37 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | Žádost o radu 18. 10. 2015 / 20:36 | |
| | vyšší... jako Kalifornie a stratosféra?
|
| |
|
| | | | | | | | | Žádost o radu 18. 10. 2015 / 16:49 | |
| | a co používáš na plánování letu, paliva atd? |
| |
|
| | | | | | | | | | Žádost o radu 18. 10. 2015 / 17:59 | |
| | http://onlineflightplanner.org/ Su aj lepsie programy, ale s tymto mas letovy plan za pol minuty, je to cez internet, takze nic ine si nemusis instalovat A nemam ziadne problemy s tym. |
| |
|
| | | | | | | | | | Žádost o radu 18. 10. 2015 / 21:21 | |
| | | |
|
|