FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 11. 2024, svátek má René Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Žádost o radu Jeden příspěvek | Celý strom
Žádost o radu   17. 10. 2015 / 15:05
vz
Dobrý den,

nejaký ten čas létám v FSX B737-800 (edice deluxe) a uvažuji přejít na PMDG 737NGX (800).
Chci se zeptat (na základě vašich zkušeností) jak dobrá je to volba a jaká verze (up grate) je nejnovější či nejlepší (jesti vůbec existují).

Díky
VZ
 

Žádost o radu   17. 10. 2015 / 15:29
JirkaK
Ad verze PMDG, pokud si ji koupíš budeš mít up to date verzi s tím že obsahuje přímo nástroj pro aktualizace.

PMDG B737 je asi to nejlepší (ze 737) co můžeš do FSX/P3D sehnat. Oproti defaultní je to neskutečný skok jinam. Pozor ale, jedná se o náročné letadlo, které simulátor umí hodně zpomalit i na nejvýkonnějších mašinách. Taktéž oproti defaultní 737 očekávej opravdu komplexní simulaci se vším všudy. Není jednoduché do toho letadla proniknout jen tím že do toho sedneš a nějak všechno zvládneš.

K PMDG dostaneš spousty dokumentace. Jsou tam dva tutoriály, které obsahují každý jeden let a projde všemi kroky od A do Z, hezky podrobně popsané i s odůvodněním proč se co dělá. Rozhodně doporučuji abys pochopil jak se co ovládá. V rámci dokumentace pak najdeš ještě několik PDF o cca 1500 stranách, kde se můžeš o tom letadle a postupech dočíst více.
 

Žádost o radu   18. 10. 2015 / 08:03
vz
Díky za info - těším se a budu se snažit.

VZ
 

Žádost o radu   18. 10. 2015 / 09:13
petuna1
A ještě bude nutné také dokoupit nový airac od navigraphu. Jen aby si s tím počítal. Protože je tam nahraný starý z roku 2013. Ale tomu se nevyhnes u žádného sofistikovaneho letadla. Ale jinak ho samozřejmě vřele doporučuji. A pc zpomaluje daleko méně, než třeba airbus od Aerosoftu.
 

Žádost o radu   18. 10. 2015 / 12:02
JirkaK
Ale taky třeba říct že s tím AIRAC co je v základu je letadlo plně funkční po stránce navigace a jeho používání nic nebrání.

Aktuální data pro lítání nepotřebuješ. Možná to začne haprovat až když začne člověk lítat online, ale ani to by nemusel být problém.
 

Žádost o radu   18. 10. 2015 / 12:21
Tragédie v JRD
"Ani to by nemusel byt problem"... Aha
 

Žádost o radu   18. 10. 2015 / 13:42
Helicopter pilot
Já si taky myslím že nemusel... Až se tomu sám divím
 

Žádost o radu   18. 10. 2015 / 12:36
petuna1
Pokud chce létat podle aktuálních map, tak ho samozřejmě potřebuje. Arkádovy pilot jako jsi ty, ho samozřejmě nepotřebuje. A pro on-line létání je nutnost.
 

Žádost o radu   18. 10. 2015 / 13:39
Helicopter pilot
Tak samozřejmě nutnost to asi nebude
 

Žádost o radu   18. 10. 2015 / 14:30
JirkaK
A jak to souvisí s tím že PMDG 737NGX bude fungovat i s dodaným Airac, tedy že novější k tomu aby to letadlo lítalo nepotřebuje?

Dokonce nepotřebuješ ani ten dodaný, ono to letadlo umí lítat i bez zadané, natož aktuální trasy v FMC.
 

Žádost o radu   18. 10. 2015 / 15:58
petuna1
Fakt, povídej mi o tom?
 

Žádost o radu   18. 10. 2015 / 19:58
Helicopter pilot
On ti o tom asi nepopovídá, ale já samozřejmě můžu...

Chceš mi jako říct, že s výšeuvedeným letadlem si bez airacu na síti nezalítáš? A jak to teda dělají ti, co lítají se staršími stroji jako je třeba 707ka? Nebo ti, co se občas objeví s defaultním letadlem protože tolik investovat nechtějí/nemohou.. ?
 

Žádost o radu   18. 10. 2015 / 20:09
JirkaK
Jsou lidi co bez problému v B737 lítají na ruku bez programovaní FMC a dokonce při tom dodrží real world letové trasy. Nějaký AIRAC jim může být ukradený a to lítají na některé z online sítí.

Dá na těch sítích lítat VFR nebo s GPS a flight plan klidně vypadá DCT koordináty DCT koordináty...

Dá lítat i s jinými stroji, které něco jako FMC neviděly, dokonce se dá lítat na místa kde AIRAC neodnaviguje nebo alespoň neexistují procedury pro dané letiště, holt si prostě Pepa zaletí k Jardovi na ranč/chatu na návštěvu. Ale to zaslepenci svými postupy a procedurami nemohou pochopit

A lítat online taky může znamenat třeba otevřít si session na steamu nebo se k nějaké připojit.
 

Žádost o radu   18. 10. 2015 / 20:27
Tragédie v JRD
Jasnee... a vysvetlis nam, neznalcum, jak letis na ruku rnav intersection, ktery ani nemas v systemu?

 

Žádost o radu   18. 10. 2015 / 20:38
petuna1
Jasně. Koupím addon za 70 dolarů a budu s ním letat po Čechách vfr. To se hodně bude podobat realu. V Čechách už non RNA v trať ani není. Samozřejmě se mohu domluvit s řídícím, že poletim dát, ale pak bez fmc nezáleží ani Star. Asi ani v Americe se na ranče normálně neleta 737. Už mě tvé argumenty opět unavuji.
 

Žádost o radu   18. 10. 2015 / 20:30
Tragédie v JRD
Tak ono jeste nejaky to vor2vor sxistuje i v realu... ale moznosti jsou dost omezene (zejmena v evrope)

Non-rnav trati taky jeste par je...(zejmena mimo evropu)

No, a pak uz zbyva jen vfr
 

Žádost o radu   18. 10. 2015 / 20:41
Helicopter pilot
Tome "Rnav" zaletíš s troškou snahy a švindlu i s defaultí 737... Kde jsou ty doby co i virtuální piloti zaletěli komplet celý přílet a přiblížení jen pomocí papírové mapy, kniplu a vlastní snahou... Kolik z virtuálních pilotů už nezaletí bez autopilota s nadsázkou skoro ani okruh...
 

Žádost o radu   18. 10. 2015 / 20:45
Tragédie v JRD
Prozradis mi jak?

ty stare casy jsou nenavratne pryc. Majaky se pomalu ale jiste rusi a bez gps/apod/ se dostanes njdal na okruh molem benesova.
 

Žádost o radu   18. 10. 2015 / 20:54
Helicopter pilot
Hypoteticky s default 737 pouze s default GPS zaletíš jakoukoli trať... Dokonce i body které v FSce nejsou... Jen si musíš zjistit kde konkrétní bod leží... Pak si pomocí defaultníhi flightplaneru můžeš takový bod při zadávání trasy "vytvořit" ...
 

Žádost o radu   18. 10. 2015 / 21:02
Tragédie v JRD
Jasne ale uz vidim jak tohle pri single pilot rszimu udelas , kdyz ti ve klesani da ridici nejaky bod, na krery mas tocit

Jasne... vsechno jde. Ale zustanmenohama na zemi se zaplym rozumem.
 

Žádost o radu   18. 10. 2015 / 21:24
Helicopter pilot
Na to je jednoducha odpoved "Unable, req. radar vec."
Ale samozřejmě reálné to s GPS na 737 už moc není... Každopádně i s neaktuálním airacem můžeš rozumě naplánovat let, nebo ho přizpůsobit, tak aby to na síti nevadilo... A nebo prostě plánuju let tak, abych to byl schopen zaletět s ohledem na omezení stroje, v tomto připadě softvérovém... S twinotrem taky neplánuješ let ve fl300 právě proto, že planuješ let s ohledem na jeho omezení, v tomto případě samozřejmě výkonovém...
 

Žádost o radu   18. 10. 2015 / 13:12
neletec
Takže PMDG + aktuální AIRAC. Ještě něco by jsi doporučil?
 

Žádost o radu   18. 10. 2015 / 13:59
sander
Este si stiahnut nejaku peknu liverku a hor sa do oblak....
 

Žádost o radu   18. 10. 2015 / 14:55
jsabo
Urcite by som este doporucil FS2crew a pripojit sa na ivao, alebo vatsim Posunie ta to uplne niekde inde
 

Žádost o radu   18. 10. 2015 / 14:58
JirkaK
nebo PilotsEdge, kde jsou řídící přítomní 15 hodin denně 7 dní v týdnu a jsou za svou práci placení, takže i jejich kvalita je vyšší
 

Žádost o radu   18. 10. 2015 / 15:05
jsabo
Alebo Oprav ma ak sa mylim, ale neni pilotsedge iba pre kaliforniu?
 

Žádost o radu   18. 10. 2015 / 15:37
JirkaK
Ne. Coverage je vyšší
 

Žádost o radu   18. 10. 2015 / 20:36
kuma   
vyšší... jako Kalifornie a stratosféra?
 

Žádost o radu   18. 10. 2015 / 16:49
neletec
a co používáš na plánování letu, paliva atd?
 

Žádost o radu   18. 10. 2015 / 17:59
jsabo
http://onlineflightplanner.org/ Su aj lepsie programy, ale s tymto mas letovy plan za pol minuty, je to cez internet, takze nic ine si nemusis instalovat A nemam ziadne problemy s tym.
 

Žádost o radu   18. 10. 2015 / 21:21
mirda   
http://www.simbrief.com/home/
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ