| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | Prosba (nejen) na Mípu - spřažené pedály 12. 10. 2015 / 06:45 | |
| ![](img/nic.gif) | Ahoj létavci, Mípa tady někde dával nějaké obrázky a na jednom jsou jeho dva pedály spřažené jako celek. Já to za boha nemůžu najít... Nemáte to někdo, nebo nevíte v jakém příspěvku to bylo?
Díky za ochotu, Petr. |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prosba (nejen) na Mípu - spřažené pedály 12. 10. 2015 / 10:31 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prosba (nejen) na Mípu - spřažené pedály 12. 10. 2015 / 11:11 | |
| ![](img/nic.gif) | Bohužel ne, tam byly dvoje pedály vedle sebe + mechanika jako v autoškole na ovládání obou. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prosba (nejen) na Mípu - spřažené pedály 12. 10. 2015 / 13:24 | |
| ![](img/nic.gif) | Dva páry na jedné desce, byla tam táhla s kulovými klouby a jeden poťák uprostřed. Ten obrázek mám před očima - ale ne a ne to najít ![](images/smile/02.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prosba (nejen) na Mípu - spřažené pedály 12. 10. 2015 / 13:43 | |
| ![](img/nic.gif) | Tak to jsme dva doktore... Mám ale takové tušení, že to nebyly přímo fotky tady, ale odkaz někam jinam... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prosba (nejen) na Mípu - spřažené pedály 12. 10. 2015 / 13:45 | |
| ![](img/nic.gif) | Třeba se Mípa ozve, zas to tak nehoří... ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prosba (nejen) na Mípu - spřažené pedály 12. 10. 2015 / 17:07 | |
| ![](img/nic.gif) | Ahoj,
ja je od Mipy mam a k velke spokojenosti je pouzivam uz asi dva roky.
Reseni je, jak psal nekdo v threadu jednoduche - dvoje pedaly viz foto + dva kulaky propojene tahlem. Co jsi konkretne potreboval vedet?
D. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prosba (nejen) na Mípu - spřažené pedály 12. 10. 2015 / 19:39 | |
| ![](img/nic.gif) | Jeden létavec mi napsal, že staví něco velkýho pro dva lidi a potřeboval by zpřažený pedály, tak jsem potřeboval inspiračku... Ale tahleta neřeší brzdy, budu to muset vymakat nějak jinak. Elektronika bude jenom v jedněch pedálech a pohyby se budou simulovat na oba dva, včetně brzd. No uvidíme... ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prosba (nejen) na Mípu - spřažené pedály 12. 10. 2015 / 20:25 | |
| ![](img/nic.gif) | Tak spřáhnout jen kormidlo a výsledná brzda bude ta, která brzdí víc, to bych zvládl vyrobit.
Jak je to vlastně u reálných letadel? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prosba (nejen) na Mípu - spřažené pedály 12. 10. 2015 / 21:16 | |
| ![](img/nic.gif) | ak zoberieme tie mensie lietadla, brzdy su len na lavej strane, na pravej su len pedale .. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prosba (nejen) na Mípu - spřažené pedály 13. 10. 2015 / 08:29 | |
| ![](img/nic.gif) | Aha, tak tam ještě přidáme přepínač malé/velké letadlo. ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prosba (nejen) na Mípu - spřažené pedály 13. 10. 2015 / 09:09 | |
| ![](img/nic.gif) | ? Treba Z-142 ma brzdy na obou stranach, 526 ma taky na obou mistech. Funguje to tam tak nejak, ze se o ne ti dva pretlacuji. Jsou to jakoby dva nezavisle ovladace na jeden mechanismus. Kdyz slapne jeden, druhemu se zvysi odpor pedalu a jakoby se vrati zpet. To se bude blbe delat. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prosba (nejen) na Mípu - spřažené pedály 13. 10. 2015 / 09:13 | |
| ![](img/nic.gif) | ... třeba mi spadne jablko na palici a něco mně napadne... ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prosba (nejen) na Mípu - spřažené pedály 13. 10. 2015 / 10:15 | |
| ![](img/nic.gif) | Je to zpusobene tim, ze 142 i 526 ma hydraulicky ovladane brzdy, takze pistky na pedalech tlaci do jednoho okruhu. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prosba (nejen) na Mípu - spřažené pedály 13. 10. 2015 / 10:21 | |
| ![](img/nic.gif) | Svým způsobem by to šlo udělat i na pedálech k simu. Možná by to bylo konstrukčně nejjednodušší. Hydrauliku používá (já vím - s jinými tlaky) - i LEGO. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prosba (nejen) na Mípu - spřažené pedály 13. 10. 2015 / 11:14 | |
| ![](img/nic.gif) | Tak uděláme pedály z Lega! |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prosba (nejen) na Mípu - spřažené pedály 13. 10. 2015 / 11:53 | |
| ![](img/nic.gif) | Nemusí být z lega ale ale co z cyklistických brzd? Jen nápad... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prosba (nejen) na Mípu - spřažené pedály 13. 10. 2015 / 12:07 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prosba (nejen) na Mípu - spřažené pedály 13. 10. 2015 / 13:30 | |
| ![](img/nic.gif) | Tak nic. Jsem mrkal na ty ceny a je to děs běs.
|
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prosba (nejen) na Mípu - spřažené pedály 13. 10. 2015 / 11:34 | |
| ![](img/nic.gif) | a neboli Z142 aj s lankami ? lebo uz taka Z226 ta ma lankove nie hydraulicke, metasokol ma tiez lanka |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prosba (nejen) na Mípu - spřažené pedály 13. 10. 2015 / 11:45 | |
| ![](img/nic.gif) | Neboli. Z-126 hydraulika, 226 lanka, a od 326 výše zase hydraulika. Z-142 jen hydraulika. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prosba (nejen) na Mípu - spřažené pedály 13. 10. 2015 / 11:52 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prosba (nejen) na Mípu - spřažené pedály 14. 10. 2015 / 08:51 | |
| ![](img/nic.gif) | TAk. Brzdičky na lankách - nejslabší článek na 226 ![](images/smile/06.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prosba (nejen) na Mípu - spřažené pedály 14. 10. 2015 / 08:19 | |
| ![](img/nic.gif) | No, síly od směrovky při vyšších/nižších rychlostech se v této chvíli taky nesimulují, takže síly na brzdy by taky mohli oželet... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prosba (nejen) na Mípu - spřažené pedály 14. 10. 2015 / 08:26 | |
| ![](img/nic.gif) | Ještě mě napadlo:
na pedály dát něco takového: http://www.karavan.cz/_86059-vysokovykonna-dvoupistova-nozni-pumpa-x-.htm
Vezmu příklad - jen levé pedály:
Na každý pedál dát jeden válec z pumpy, hadičky do třetího válce, třetí válec mačkat nějakou pružinou proti tlaku z těch dvou pedálů a snímat výchylku (to už je jednoduché).
Že tam bude vzduch bych viděl jako výhodu. Nic nevyteče na podlahu. ![](images/smile/01.gif)
|
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prosba (nejen) na Mípu - spřažené pedály 14. 10. 2015 / 08:53 | |
| ![](img/nic.gif) | Dobrý nápad. Něco takového jsem myslel tím legem. Tam samozřejmě taky není opravdová hydraulika - ale vzduchové pístky a hadičky, které "hydrauliku" simulují. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prosba (nejen) na Mípu - spřažené pedály 14. 10. 2015 / 09:05 | |
| ![](img/nic.gif) | Urcite to bude fungovat dobre. Jen ten jeden nepozna, ze mu do toho druhej hrabe, protoze vzduch je stlacitelnej. S hydraulikou to pozna. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prosba (nejen) na Mípu - spřažené pedály 14. 10. 2015 / 09:09 | |
| ![](img/nic.gif) | Když tak koukám na vaše nápady, tak asi nechám brždění jen na kapitánovi... ![](images/smile/08.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prosba (nejen) na Mípu - spřažené pedály 14. 10. 2015 / 17:27 | |
| ![](img/nic.gif) | Přemýšlel jsem taky o řešení přenosu polohy brzdy lankem a bowdenem na společnou páku s pružinou. Ale je to takový divný kolovrátek a kdo ví jestli ta komplikace má vůbec reálně užitnou hodnotu. Každopádně dvě fyzické osy v FSUIPC se na jednu proměnnou nastavit dají. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prosba (nejen) na Mípu - spřažené pedály 14. 10. 2015 / 20:19 | |
| ![](img/nic.gif) | ... a je to vyřešeno! Mílo díky na simbíru dáme panáka. ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prosba (nejen) na Mípu - spřažené pedály 12. 10. 2015 / 17:50 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Prosba (nejen) na Mípu - spřažené pedály 12. 10. 2015 / 19:33 | |
| ![](img/nic.gif) | To je ono!!! Díky. ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Prosba (nejen) na Mípu - spřažené pedály 14. 10. 2015 / 17:20 | |
| ![](img/nic.gif) | No jo, koukám, že než jsem stačil zareagovat, tak jste si pomohli sami. |
| |
|
|