FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 21. 2. 2025, svátek má Lenka Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Návštěvníci aeroklubu FS2004 Jeden příspěvek | Celý strom
Návštěvníci aeroklubu FS2004   13. 10. 2015 / 16:40
Speedfoot   
Ahoj všem.
Chtěl bych se s vámi podělit o malinkou knihovničku pajduláčků vhodnou pro osazení sportovních letišť ve FS2004. Jedná se většinou o statické postavy a nemají tak ten divný nádech spící šípkové Růženky. Mají nastavenou vlastnost zobrazení vždy čelem k pozorovateli. Knihovna byla zatím vždy součástí mých scenérií, takže pokud máte stažená moje letiště LKMO2014 a LKRO2015 pak tuto knihovnu již máte a tedy nepotřebujete stahovat. Tento balíček je určen těm, kteří by ji chtěli využívat samostatně anebo v budoucnu s mými dalšími scenériemi. Do dalších scenérií ji už v rámci úspor místa nebudu vkládat, i když objekty z ní ve scenériích použity budou. Užívejte dle libosti.
Čau Jarda

http://uloz.to/x3ojD7Fm/speed-lidi-zip
44250 B / 550 x 550 / lidi.bmp
 

Návštěvníci aeroklubu FS2004   13. 10. 2015 / 23:53
kuma   
To je dobrý eufemismus - otáčejí se vždycky čelem... I ta dáma ve fialovém tričku, která dominuje svým kredenciózním pozadím?
 

Návštěvníci aeroklubu FS2004   14. 10. 2015 / 06:52
Speedfoot   
Jo jo. Přesně tak, čelem bylo myšleno čelo textury. No někdy může být čelem textury i korpulentní zadek jisté dámy.
 

Návštěvníci aeroklubu FS2004   14. 10. 2015 / 07:59
happypetr   
Ahoj, v FSX to bude taky fungovat, nebo to bude mít kolem sebe černý rámeček?
 

Návštěvníci aeroklubu FS2004   14. 10. 2015 / 08:44
Speedfoot   
Nejsem si úplně jistý jestli se něco zmnění po překonvertování textury do DDS, ale v současném stavu se průhledné okolí textury projevuje průhledně i na ostatních objektech v pozadí. Tohle mi to dělalo v FSX když jsem to zkoušel, ale ještě jsem nenašel čas to nějak testovat a předělávat.
 

Návštěvníci aeroklubu FS2004   14. 10. 2015 / 09:10
happypetr   
Vyzkouším a dám vědět.
 

Návštěvníci aeroklubu FS2004   14. 10. 2015 / 09:22
Speedfoot   
To bude dobře. Taky bych rád přišel na vztah alfakanálů mezi FS9 a FSX.
 

Návštěvníci aeroklubu FS2004   14. 10. 2015 / 15:34
happypetr   
Tak v FSX to funguje bez problémů, na louce, nebo proti jednoduchému pozadí je to dobrý ale proti členitému je vidět ten obrys. Ale v každém případě je to dobré a rád to použiju do scenérek.
Díky, Petr.
33245 B / 750 x 401 / 2015-10-14_15-26-29-401.jpg
29000 B / 750 x 401 / 2015-10-14_15-26-56-41.jpg
27767 B / 750 x 401 / 2015-10-14_15-27-23-781.jpg
 

Návštěvníci aeroklubu FS2004   14. 10. 2015 / 22:14
LAKY911
Dá se opravit celkem jednoduše v ModelConverterX. Nejsem ted u PC, ale pokud na to nezapomenu, tak to sem do pátku nahraju opravený.
 

Návštěvníci aeroklubu FS2004   15. 10. 2015 / 06:18
Speedfoot   
Výborně. Taky nám stručně popiš co si s tím proved, ať to můžem dělat taky tak.
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ