| | | OT: Velmi krátký start a velmi krátké přistání. 13. 9. 2015 / 19:58 | |
| | | |
|
| | | OT: Velmi krátký start a velmi krátké přistání. 13. 9. 2015 / 22:32 | |
| | | |
|
| | | | OT: Velmi krátký start a velmi krátké přistání. 14. 9. 2015 / 00:56 | |
| | Prave ze ani ten silný protivietor nie je vidiet na okoli, trave, ludoch a tak som ostal na pochybach, ze co to moze byt za ukaz. Je to ale dobry hazard, staci strih vetra a si nabije teda hubu riadne....
apropo raz tu niekto zavesil podobne video s A330 tusim.... |
| |
|
| | | | | OT: Velmi krátký start a velmi krátké přistání. 14. 9. 2015 / 08:36 | |
| | To jsou bush piloti a většinou mají na eroplánech udělá tak co zvyšují vztlak - sloty, větší klapky atd...
Pořádají soutěže, |
| |
|
| | | | | | OT: Velmi krátký start a velmi krátké přistání. 14. 9. 2015 / 08:42 | |
| | | |
|
| | | | | | | OT: Velmi krátký start a velmi krátké přistání. 14. 9. 2015 / 08:56 | |
| | Skoda, ze v tom druhom videu nie je ukazane, ako sa z tych sutrov vyhrabal, teda odletel
|
| |
|
| | | | | | | OT: Velmi krátký start a velmi krátké přistání. 14. 9. 2015 / 09:08 | |
| | | |
|
| | | | | | | | OT: Velmi krátký start a velmi krátké přistání. 14. 9. 2015 / 09:21 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | OT: Velmi krátký start a velmi krátké přistání. 14. 9. 2015 / 10:02 | |
| | To není tak složitý. Je tam porovnání standardního křídla (to letadlo vlevo v čelním pohledu) - a křídla se sloty na náběžné hraně - to je to éro vpravo (co je na to ta reklama). Sloty umožní mnohem větší úhel náběhu - letadlo tak visí na vrtuli. U toho "obyčejného" by se už dávno odtrhly proudnice a hapalo by. Aerodynamika je krásná věc...
|
| |
|
| | | | | | | | | | OT: Velmi krátký start a velmi krátké přistání. 14. 9. 2015 / 10:20 | |
| | Okoukáno od jachtařů - kosatka s hlavní plachtou |
| |
|
| | | | | | | | | | OT: Velmi krátký start a velmi krátké přistání. 14. 9. 2015 / 10:57 | |
| | To mi je jasný že tam má sloty ale přišlo mi to až brutální...
Jinak tady klasika 100 X kopírováný a stejně nikdo nic lepšího neudělal
Fieseler Fi 156 Storch - dělal se i u nás u firmy Mráz v Chocni.
http://youtu.be/VDcB0pSUYOI |
| |
|
| | | OT: Velmi krátký start a velmi krátké přistání. 14. 9. 2015 / 16:55 | |
| | Slušné éro na bush flying. Jeden z nejběžnějších způsobů lítání na Aljašce (a nejen tam), kde je potřeba čas od času odvézt zásoby/materiál do odlehlých míst divočiny.
Před nedávnem vyšel addon AirAlaska kde si člověk může toho lítání do systosti užít.
|
| |
|
| | | OT: Velmi krátký start a velmi krátké přistání. 14. 9. 2015 / 18:29 | |
| | No kukaj lietajuci traktor. Je to extremne lahla masina s extremne silným motorom ako nariklad keby si letel s modelom..... |
| |
|
| | | OT: Velmi krátký start a velmi krátké přistání. 14. 9. 2015 / 19:38 | |
| | | |
|
| | | OT: Velmi krátký start a velmi krátké přistání. 14. 9. 2015 / 20:35 | |
| | Jinak to létají borci všechno v druhém režimu letu... Kdo umí umí.. |
| |
|
| | | OT: Velmi krátký start a velmi krátké přistání. 14. 9. 2015 / 23:03 | |
| | | |
|
| | | | OT: Velmi krátký start a velmi krátké přistání. 15. 9. 2015 / 00:37 | |
| | V tým ATR bych nechtěl sedět... Ti ostatní to mají v ruce... |
| |
|
|