Ahoj, problém je v tom, že pokud chceš letět podle VORů, tak se na moc míst nedostaneš, pokud letíš podle moderních procedur. Určitě budeš potřebovat mapky, aby ses v tom trošku zorientoval. Milda měl super stránky, kde se dalo čerpat mapky prakticky pro celou evropu. Bohužel stránky zrušil (čemuž rozumím), ale k našemu štěstí přesunul svou databázi (nevím jestli dočasně) sem https://mega.nz/#F!L5QCWBbC!CBu69WghqTfCyRJj5O4uTA
Nevím přesně jak VasFMC funguje, ale mám za to, že replikuje Airbusovskou a Boeingovskou "kalkulačku". Úplně jednoduše, (podle Boeinga) jak se dostat na dráhu (nebude to až tak úplně reflektovat reálné procedury) je:
- jdi na DEP/ARR
- zvol si ARR pro letiště, kde podle plánku chceš sedat
- zvolit si dráhu, na kterou budeš chtít sedat
- tvůj poslední bod je VLM, takže se podívej, co ti to nabízí za alternativy pro VLM (např. VLM1S nebo něco podobného)
- zvol si to a TRANS buď ignoruj a pak si v LEGS page spoj body mezi discontinuity a nebo se mrkni do LEGS, jestli tam náhodou jeden z těch TRANS bodů není a nebo si to vyčti z mapky
V reálu si to naklikáš před dosažením konce trati podle toho, co dostaneš od ATC a mapky (druh přiblížení, dráha, příletovka - STAR). Totéž platí pro SID (odlet).
Není to tak složité, jak to vypadá, snad to není moc nesrozumitelné, kdyžtak se ptej, ideálně s obrázkama
Letu zdar |
|