FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 27. 11. 2024, svátek má Xenie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS9/FSX/P3D Effects - světla Jeden příspěvek | Celý strom
FS9/FSX/P3D Effects - světla   29. 8. 2015 / 09:58
FSPilot   
Zdravím,

je možné vytvořit .fx, který se bude natáčet podle osy joysticku? Koukám na netu a našel jsem kdeco, ale ne to, jestli je to proveditelné a jak.

Jde mi o pojížděcí světlo na příďáku, které bych chtěl přidat k modelu a natáčet ho.

Pak ještě - jde ovlivnit ten "kužel", kterým to svítí na zem? Zajímá mně především jeho intenzita, popř. jestli to jde nějak "rozmáznou" v mlze (všichni, co lítají na FS9 a jiných znají tu hnusnou bílou placku, co prakticky překryje všechno, jak je mlha). Jak to funguje u DX10? Koukal jsem, že např. aerosofťácká A320 má ty světla moc pěkně nebo Lotus L39 (např. http://i141.photobucket.com/albums/r43/ryanbatc/Untitled-8.jpg ) - tam mi to nepříjde jako placka překrývající noc, ale jako skutečné osvětlení - je to jen trik?

Dík

Letu zdar
 

FS9/FSX/P3D Effects - světla   29. 8. 2015 / 10:24
Priskac   
Cest,

1. nataceni, pokud ja vim neudelas jenom tak pres .fx, dela se to primo v gmax/3dsmax tak ze mas klasickej polygon s materialem Light_landing (tusim) a ten polygon je nalinkovany primo na prislusnou cast podvozku, takze ty nenatacis svetlem, ale celym podvozkem.

2. co se tyce Lotusovych svetel, ono se to nedela pres .fx ale opet pres 3D, neco najdes tady:

http://fsdeveloper.com/forum/threads/3d-landing-lights.20769/#post-137587

Snad jsem Ti trocha pomohl.

Peter
 

FS9/FSX/P3D Effects - světla   29. 8. 2015 / 11:29
JirkaK
Navíc dělat efekty pro FS9 a zároveň pak pro P3D mi přijde jako plýtvání potenciálem, pokud pod P3D byla myšlena v2. Míchat věci z DX9 do enginu, který plně využívá DX11 kde se světelné efekty dají řešit daleko lépe a plně režií GPU bez zásahu procesoru
 

FS9/FSX/P3D Effects - světla   29. 8. 2015 / 12:12
Tragédie v JRD
Zacina to vypadat, ze autoři cehokoli by nejdřív měli JirkuK žádat o schválení, že to opravdu mohou dělat....
 

FS9/FSX/P3D Effects - světla   29. 8. 2015 / 12:26
JirkaK
ať si dělají co uznají za vhodné, pouze sem vyjádřil fakt že dělat něco jednotně pro FS9 a P3Dv2 mi přijde jako hloupost.
 

FS9/FSX/P3D Effects - světla   29. 8. 2015 / 12:59
FSPilot   
Nevím o tom, že bych něco takového napsal... Pokud nemáš věcné info, tak se prosím nevyjadřuj. Tvých mouder je tady až až, si myslím...
 

FS9/FSX/P3D Effects - světla   29. 8. 2015 / 15:37
JirkaK
nenapsals, ale nenapsals ani opak
 

FS9/FSX/P3D Effects - světla   29. 8. 2015 / 17:59
Fabo™   
Ty prasaku! Ze se nestydis, koukat na detske porno!

(takys opak nenapsal)
 

FS9/FSX/P3D Effects - světla   29. 8. 2015 / 18:36
JirkaK
na rozdíl od tebe jsem psal k tématu a na rozdíl od něj ti neříkám co sem máš a nemáš psát.

A abych byl moudrý, dávej pozor, co o někom budeš tvrdit aniž bys měl pro to důkazy, za určitých okolností to může být i trestný čin.
 

FS9/FSX/P3D Effects - světla   30. 8. 2015 / 09:35
Tragédie v JRD
Chodím sem už asi patnáct let.... ale vůl jako ty... už tady fakt dlouho nebyl

díky... pobavilo takhle po ránu
 

FS9/FSX/P3D Effects - světla   30. 8. 2015 / 10:34
JirkaK
není zač
 

FS9/FSX/P3D Effects - světla   30. 8. 2015 / 11:54
FSPilot   
Jeden z mála momentů, kdy s Tragédem bezvýhradně souhlasím! Asi stárnu...
 

FS9/FSX/P3D Effects - světla   1. 9. 2015 / 13:17
Vita Zenisek
Nikoli. Ale jako je Jirka Masník "Otec Zakladatel", tak JirkaK je "Otec Sjednotitel". Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme o tom vést spory, ale to je tak všechno, co s tím můžeme dělat.
 

FS9/FSX/P3D Effects - světla   1. 9. 2015 / 14:00
happypetr   
Fuj, že se nestydíš, takhle nažranej v půli dne!
 

FS9/FSX/P3D Effects - světla   1. 9. 2015 / 11:09
Helicopter pilot
To teda čumím, koukám, že většího experta jsme tu asi ještě neměli...
 

FS9/FSX/P3D Effects - světla   29. 8. 2015 / 12:22
FSPilot   
S tím podvozkem jsem si to myslel, jen jsem doufal, že to bude možné přidat k modelu, od kterého nemám zdrojáky...

ad 2. díky, zajímavá diskuze, jdu študovat

Díky za pomoc
 

FS9/FSX/P3D Effects - světla   2. 9. 2015 / 09:57
pepekcepek
Zdar.
Jak Ti už psal Peter, Stejnou metodou jsem kdysi vytvořil světlomet na příďáku u modelu Je-2A.
http://dcn44dt-okb-eee.webnode.cz/news/mig-e-2a-izdelie-63/
Tehdy jestli si vzpomínám, už mi to dokázalo i osvítit i vozejk inžiníra lítání, který jsem taky vytvořil v Gmaxu, ale ostatní věci, jako hangáry, úly, a podobně, už nee.
Juju, musíš holt si vytvořit svůj model, a na něj tuhle věc si naaplikovat.
EEE
 

FS9/FSX/P3D Effects - světla   2. 9. 2015 / 10:00
FSPilot   
Díky za info. Dělat celý model kvůli světlu je trošku hardcore Každopádně něco vymyslím, dík
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ