|  |  | A2A P-51civ - zhoršení letových vlastností 20. 8. 2015 / 22:53 | |
|  | Ahojte,
v zahnojeném kompu jsem to neřešil , ale teď bych rád věděl proč.
Mám čistou instalaci FSX SE s VFR CR/Austr., FreeMeshX a ORBX Base, Vector. A2A c182 a P51.
Při vzletu netrimuji směrovku, ale dorovnávám Xbox ovladačem. Teda dorovnávám, nemusel jsem dělat prakticky nic a letadlo vzlétalo rovně samo, prakticky bez korekcí ovladačem.
Po pár dnech a nepodařených přistáních se letový model tragicky zhoršil :
Po přidání plynu to táhne chvilku do leva, srovnám a pak ukrutně do leva tak , že na srovnání spotřebuji celý zdvih tlačítka (chová se to jak na ledu) a při odlepení od země to stále táhne doleva. Zatáhnout podvozek a klapky je s trvalým dorovnáváním docela problém.
Nic jsem během těchto dní neinstaloval, jen lítal a někdy i přistál na letišti ) .
V menu f4 a f7 je vše ok a předletová kontrola, také nic nenašla resp. vše se hýbe tak jak má. Vyp./Zap. turbulencí vliv nemá, počasí taktéž ne.
Neřešil jste to někdo, pls ? |
| |
|
 |  |  | A2A P-51civ - zhoršení letových vlastností 20. 8. 2015 / 23:07 | |
|  | Určitě v tom hangáru problém není? Měl jsem problém s řízením u Cessny, prostě se to nasbíralo za delší dobu. AccuSim si to opotřebení prostě systematicky sbírá a časem to dá vyžrat  |
| |
|
 |  |  |  | A2A P-51civ - zhoršení letových vlastností 20. 8. 2015 / 23:52 | |
|  | Bud to, nebo to bylo rozbity pred tim 
P-51 skutecne ma tahat HODNE MOC na stranu. Nezapominas pred vzletem vytrimovat dle ukonu? |
| |
|
 |  |  |  |  | A2A P-51civ - zhoršení letových vlastností 21. 8. 2015 / 00:01 | |
|  | Mno teď jsem objevil Ameriku, že při coldanddark se automaticky přenastaví trim rudder na +6.0 . (Já ho mít nastavený nemůžu, protože ho za letu vrátit zpět v kombinaci s EZkou a jejím zoomem na kolečko myši, je nemožný)
Ať s ním či bez, táhne to stejně - po vzletu též. Víceméně se to srovnává po zasunutí klapek a podvozku to pomalu pouštím a pak už letím běžné korekce.
Připomínám, že prvních pár dní to nedělalo.. |
| |
|
 |  |  |  | A2A P-51civ - zhoršení letových vlastností 20. 8. 2015 / 23:54 | |
|  | U mě ne. Nedám mu šanci něco sbírat, většinou to napálim do plotu za letištěm nebo končím altF4. Takže po každém loadingu jdu automaticky do hangáru. |
| |
|
 |  |  | A2A P-51civ - zhoršení letových vlastností 20. 8. 2015 / 23:53 | |
|  | Zkontroluj si, jestli se Ti něco nezměnilo v realism settings, když tak si nastav flight model na nejlehčí.
Jinak u Mustanga a jiných druhoválečných stíhaček je tahání do stran normální.Je třeba při tom startu přidávat plyn pomalu.
Já si nejprve na brzdách nastavím plnící tlak na cca 30 inch a pak pomalu přidávám až na 55. I přes vytrimovanou směrovku tahá doleva a je třeba ho kontrovat. 
|
| |
|
 |  |  |  | A2A P-51civ - zhoršení letových vlastností 21. 8. 2015 / 00:36 | |
|  | Realismus mám full s vypnutým autorudderem, jinak bych zůstal u River raidu ) .
Dík, zkusím si upravit plynulejší nastavení plynu.
Ale stejně mám pocit, že kdybych v dogfightu stál proti sobě s C182 a střílel z ní pistolí, tak se sejmu na druhou otočku -
na to jakej má Mustang motor, mám šíleně dlouhý zatáčky (okruhy kolem letiště) - při zkracování jsem furt ve stallu.
zrychlení se též nějako nekoná o rychlo stoupání ani nemluvim.
I přes mé lety 'Stall by Stall' - za ten výhled z kabiny ty prkotiny stojej 
|
| |
|
|