| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | aircraft.cfg (Helikoptery) 3. 8. 2015 / 14:22 | |
| ![](img/nic.gif) | Ahoj,
jak snížím citlivost ovládání pokud je helikoptéra příliš citlivá na reakce v řízení. Díky
|
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | aircraft.cfg (Helikoptery) 17. 8. 2015 / 09:24 | |
| ![](img/nic.gif) | Ahoj, stále marně hledám na internetu. Neporadíte mi někdo? dík |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | aircraft.cfg (Helikoptery) 17. 8. 2015 / 09:40 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | aircraft.cfg (Helikoptery) 17. 8. 2015 / 09:45 | |
| ![](img/nic.gif) | Mozna misto hledani vic litej, ono se to zlepsi Ve FS9 je potreba mit realitu o stupinek pod 100% a ve FSX... Ve FSX precitlivelej vrtulnik neexistuje. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | aircraft.cfg (Helikoptery) 17. 8. 2015 / 10:03 | |
| ![](img/nic.gif) | Zrovna včera jsem ve FSX udělal s Nemeťáckou EC-130 trojitej Barrel roll, odpovídá to realitě?![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | aircraft.cfg (Helikoptery) 17. 8. 2015 / 10:27 | |
| ![](img/nic.gif) | FSX neodpovida realite tak nejak obecne a co se vrtulniku tyce, tak tuplem Ale XPL, ktery se aspon trosku blizi, sem prece tahat nemuzu, kdyz se autor jasne pta na aircraft.cfg a tedy MSFS Navic tam by se z te citlivosti (spravne) zblaznil uplne ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | aircraft.cfg (Helikoptery) 17. 8. 2015 / 10:51 | |
| ![](img/nic.gif) | Jirko, jak mas poreseny kolektiv na XPL? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | aircraft.cfg (Helikoptery) 17. 8. 2015 / 10:56 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | aircraft.cfg (Helikoptery) 17. 8. 2015 / 10:39 | |
| ![](img/nic.gif) | Určitě k tomuto tématu vydá JirkaK čtyřstránkový elaborát, takže se to určitě dozvíš... ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | aircraft.cfg (Helikoptery) 17. 8. 2015 / 12:07 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | aircraft.cfg (Helikoptery) 17. 8. 2015 / 14:22 | |
| ![](img/nic.gif) | No vidíš, tak přeci jen je to reálné. Pošlu info Šonkovi, ať si to pořídí |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | aircraft.cfg (Helikoptery) 17. 8. 2015 / 10:05 | |
| ![](img/nic.gif) | Zlaté slová. Osobne nedoporučujem zbytočne zasahovať do konfiguračných súborov.
Spravidla autor vyvinie hromadu úsilia, aby vyladil letové vlastnosti. Pritom spravidla využije aj pomoc testovacích pilotov a konzultantov. Bohužiaľ výsledok je spravidla jeden "veľký kompromis" - aby sa v reále ale aj vo virtuálnej realite dostal do požadovaných obálok a požiadaviek. Neodborný zásah by mohol iba poškodiť hotové dielo. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | aircraft.cfg (Helikoptery) 17. 8. 2015 / 09:51 | |
| ![](img/nic.gif) | Súbor "aircraft.cfg" je umiestnený v príslušnom lietadle alebo vrtuľnníku. Ďalej doporučujem konzultovať s pomocou SZ/súkromná správa. |
| |
|
|