FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jaký doplňky terénu a textur do FSX Jeden příspěvek | Celý strom
Jaký doplňky terénu a textur do FSX    19. 7. 2015 / 15:16
JirkaK
Nejčastější kombinace bývá?

ORBX FTX Global Base
ORBX FTX Global Vector (příští týden se půjde do testů nová verze 1.3)
REX4 Direct Textures + Soft Clouds
Active Sky Next

Pokud lítáš v Evropě, tak ještě ORBX openLC Europe... cca v příštím měsíci by mělo vyjít openLC Alaska/Canada a začátkem 2016 openLC USA.

UTX je přímý kompetitor s FTX, tudíž není dobré mít oboje. Pokud půjdeš cestou ORBX pak si přečteš jejich ultimate guide která ti poradí jak to udělat nejlépe (defaultně to samozřejmě udělá podle té příručky).


Pak ještě nějaké kvalitnější Mesh data.

Pokud budeš na ORBX pak je nejlepší variantou FS Pilots Mesh 2010. Od roku cca 2013 je plně kompatibilní s ORBX (FS Pilots s ORBX spolupracují navíc pro ně dělají Vectory). Tohle pokrává celý svět. Default je LOD9 - 78m v některých částech (třeba Alpy) jde až na LOD12 - 10m

Pokud nechceš platit je tu FreeMeshX. Je to LOD10 - 40m Pokrývá celý svět kromě USA (to má default LOD10), nejsou však přesnější lokality.

Je pak ještě FS Pilots Ultimate, který je přesnější a jde až na 5m přesnost. Ale není globální a je poměrně drahý.

Počítej že Mesh data vezmou velký kus disku... Pilots Mesh 2010 asi 20GB, FreeMeshX asi 45GB, Ultimate cca 20GB pro jeden region, globálně kolem 80-100GB... Doporučuji alespoň 250GB SSD disk dedikovaný jen pro FSX.
 
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ