| | | Flekaté textury 13. 7. 2015 / 21:43 | |
| | Zdravím pánové,
Mám menší problém, spíše estetický, a tak bych se rád s Vámi poradil. Po přeinstalování simulátoru se mi trochu zhnusily textury viz. obrázek. Napadlo mě možné filtrování textur.
Díky,
Martas |
| |
|
| | | Flekaté textury 14. 7. 2015 / 09:18 | |
| | To filtrování máš nastavené jak? Zkoušel si ho zapnout/vypnout?
Napadají mne kvalita textur a level of detail...
Dělal si nějaké změny v Prepar3D.cfg? |
| |
|
| | | | Flekaté textury 14. 7. 2015 / 19:29 | |
| | Tak jsem to ještě jednou poctivě přeinstaloval, ale výsledek je pořád stejný. Nijak jsem do ničeho nezasahoval, a proto mi to docela překvapuje. Je zajímavé, že po zapnutí HDR se to trochu vyhladí, ale pořád je to patlanina. Nikdy dřív mi to takhle neblblo |
| |
|
| | | | | Flekaté textury 14. 7. 2015 / 19:58 | |
| | z té fotky tady nejde poznat co je špatně...
jakou verzi P3D máš? máš všechny hotfixy?
Zkoušel si měnit FIBER_FRAME_TIME_FACTION ? |
| |
|
| | | | | | Flekaté textury 14. 7. 2015 / 21:15 | |
| | v2.4. Je to trochu vidět? Jde o to, že u prvního obrázku, mám světlo rozdělené do několika pruhů a každý má jiný jas a intenzitu. Skoro to vypadá jak v 16 bitovém režimu. Je to dobře vidět i v barevných přechodech |
| |
|
| | | | | | | Flekaté textury 15. 7. 2015 / 09:04 | |
| | Spíš to chtělo výřez který by tady byl 1:1, takhle se mi to tváří jako "blurry textures" , na tohle téma se dá napsat pořádná kniha, problém může být kde co :/ |
| |
|
|