Ty jo, to je super postup k tomu B1900D !!!!! Palec hore!
Jinak ale když tak koukám na ty výpočty u paliva, tak s tím tedy (pomocí fseconomy) nelítám zrovna bezpečně. Běžně ho naložím až po střechu, do posledního místa, a dle správného postupu bych tam pak nacpal palivo tak na 100nm max, a já letím klidně přes 500 
A ad ten postup s GPS .... jo, myslím že u toho postupu je klíčová jedna tvoje poznámka: V praxi by bylo třeba mít i SID a STAR pro opačné směry dráh, kvůli změně počasí,
a dále připravenu trasu na záložní letiště.
To je zcela trefné, a určuje to, v jakém případě se to vyplatí - tedy když někdo létá hodně často na víceméně pořád stejných pár letišť. Já radši dělám "tour", a tam bych se uklikal (leda by existoval nějaký exportní nástroj z nějakého formátu airacu od navigraphu).
|
|