FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 18. 2. 2025, svátek má Gizela Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FSX GPS Jeden příspěvek | Celý strom
FSX GPS   26. 6. 2015 / 16:39
JirkaK
Asi jsem se zapoměl u programování na Sinclairu, kde se čekalo s vykreslováním na zatemňovací periodu.. v zásadě to byla taková Vsync která byla polovinou horizontální frekvence.. tedy typicky se vykreslovalo 25x za sekundu, popřípadě 30x za sekundu, pokud se jednalo o počítač pro NTSC televize Na 128kb Spektru už to bylo snazší, protože díky dvěma bankám pro video paměť se dal jednoduše uplatnit double buffering. Jedna banka byla aktivní a člověk to viděl na obrazovce, jak obrazovka zhasla, přepla se paměť na druhou banku do které se počítala nová scéna, když se to stihlo, zobrazila se, když ne tak se přeplo na tu druhou banku s původní scénou a tak dokola to byla doba...
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ