| | | FSX GPS 24. 6. 2015 / 09:58 | |
| | čau piloti
nevíte někdo o českém manualu na Garmin GPS 500 z FSX-ky?
ps.: koupil jsem od STEAMu fsx steam edition a můžu jen doporučit, oproti krabicovce (mám taky) se to mnohem líp hýbe. |
| |
|
| | | FSX GPS 24. 6. 2015 / 13:16 | |
| | pokud by ti stačil anglický, tak ho najdeš v Learning Center - Navigation - Using GPS přímo ve FSX |
| |
|
| | | | FSX GPS 24. 6. 2015 / 16:03 | |
| | Děkuji zdvořile za odpověď
radši bych český, no zkusím se prokousat.
Koukal jsem na youtube, určitě se dle toho dá, ale je to tam dost na hrubo, i tak díkes |
| |
|
| | | FSX GPS 24. 6. 2015 / 16:14 | |
| | Minuly tyzden som sa na to lepsie hybanie na peraku pytal a odpovede boli take nejasne. Je to teda pravda, ze sa STEAM verzia hybe lepsie? O kolko sa ti zlepsilo FPS? Brancoj |
| |
|
| | | | FSX GPS 24. 6. 2015 / 16:44 | |
| | někdo změnu pozoruje, někdo ne... možná placebo, možná na specifické konfiguraci.. Někde jsem například četl nějaké srovnání boxed a se verze, kde na nějakém letišti měli vyšší FPS se stejným nastavením a z fotek zjistili že ground vehicles bylo na letišti méně než v boxované verzi... závěrem bylo že FSX ty vehicly které nejdou vidět vypustí a neřeší, boxovaná to neudělá... je to ale možné ovlivnit nějakým zásahem do cfg a pak obě verze fungují totožně.
DTG popírá že by měnili engine a jednoznačně říkají že k takovým změnám nemají ani pravomoce. Vývojář FSX je stále Microsoft, DTG dělá pouze distribuci a opravuje zjevné chyby či vylepšuje kompatibilitu s novým HW. Změnili jen věci, které byly zabugované a způsobovaly problémy, plus překopali multiplayer tak aby fungoval se Steam a vlastně aby to celé fungovalo se Steamem... Například DLC mají vlastní složku a necpe je to do defaultních - například letadlo nenajdeš v fsx složce/SimObject/Airplanes ale ve složce DLC/DLCSteamID/SimObjects/Airplanes... FSX:SE je v té složce vidí.
|
| |
|
| | | | | FSX GPS 25. 6. 2015 / 22:56 | |
| | jasně konfigurace určitě, střeva mám intel a grafiku ati-amd sys. 64bit, před časem jsem se díval na měřák využití procesoru a paměti (ještě stará fsx ne steam) procesor i5 všechny jádra téměř na doraz a z paměti (8GB) si to vzalo necelé 4. (v cfg. jsem nenastavoval na čtyř jádro (neumím to!) vzalo sit to samo.
Teď jsem to zatím nesledoval. |
| |
|
| | | | | | FSX GPS 25. 6. 2015 / 23:10 | |
| | FSX si nevezme víc jak 4GB paměti - limit pro 32bitovou aplikaci na 64bit systému, pokud by FSX tu hranici dosáhlo a bude chtít víc, spadne na OOM (out of memory) byť v systému můžeš mít paměti kolik chceš.
Kolik přesně bere FSX nezjistíš v běžném task manageru, chce to sofistikovanější nástroj - například ProcessExplorer, ten umí zobrazit skutečné využití paměti, které je vyšší než co píše win task manager, ten zobrazuje něco jako Private bytes, klíčová je ale hodnota Virtual Size a ta může být klidně desetinásobná
ProcessExplorer ale ukazuje i jiné zajímavě věci... vřele doporučuji |
| |
|
| | | | FSX GPS 25. 6. 2015 / 22:47 | |
| | lítám s tím docela dlouho a v podstatě stejné destinace , předtím mi to na toto nastavení cukalo, teď nejdu pod 40 fps
fps od 40-150, ale já to spíš hodnotím dle toho jak to bylo a jak je to teď. |
| |
|
| | | | | FSX GPS 25. 6. 2015 / 23:18 | |
| | a teď odstartuj z KLAX rwy 06 nebo 07, dej výšku tak 2000-3000ft a užij si slideshow, pak si přidej třeba fogged in počasí abys byl v nebo pod mlhou
Pokud nelítáš za husté oblačnosti a máš jen defaultní anti aliasing tak ty framy jsou poměrně normální na podobné železo... zvlášť když nemáš nějaké heavy addony. Jít ve FSX přes 100 FPS není problém.
Není to problém dokud nelítáš v hustě obydlených oblastech (viz ten KLAX) s autogenem na max, kde to brzdí CPU a grafika nemá co dělat, nebo když nelítáš v husté oblačnosti - ideálně té kterou vylepší ActiveSkyNext, ty defaultní nejsou tak náročné... a nedáš na to SparseGridSuperSapmling anti aliasing, ale ani nevím, zda AMD grafiky tenhle režim podporují.
Dnes namísto SGSSAA spíše doporučím DSR (u AMD je to VSR) faktor 3-4, nižším smoothness (cca 25-30%) a kombinovat s MSAA, výsledek je podobný, výkon nesrovnatelný ve prospěch DSR |
| |
|
| | | | | | FSX GPS 26. 6. 2015 / 12:53 | |
| | Když má člověk výkonný hw (což, jak jsi psal máš) je poznat že se obraz renderuje 100x za s, když monitor zvládne stejně jenom 60?
Podle mě to nemůže být lepší, ale nemám to jak ověřit.
|
| |
|
| | | | | | | FSX GPS 26. 6. 2015 / 13:35 | |
| | Záleží jaký máš monitor, ve skutečnosti na 60Hz monitoru dochází k překreslování 30x za sekundu ne 60x. Proto taky hodně lidí. včetně mě, limituje FPS na polovině obnovovací frekvence. Pro někoho ta hranice může být 60 nebo 100 FPS.
Můžu ale říct že s vyšším frame ratem mám třeba lepší pocit z používání TrackIR, kde mi ten obraz přijde plynulejší než na 30 zamčených snímcích. Na druhou stranu tím omezením ulevuji GPU, které nerenderuje zbytečné snímky.
Nicméně profi hráči FPS ti rádi vysvětlí k čemu je vyšší FPS lepší... naštěstí při lítání v simulátoru máme zcela jiné potřeby
Nicméně z FSX to FPS na 100 a víc vytlačíš z počítače to nestál ani tolik, co můj procesor. FSX běží velice rychle, pokud chceš i na slabém HW, akorát se na něj už nebudeš chtít koukat.
|
| |
|
| | | | | | | | FSX GPS 26. 6. 2015 / 14:41 | |
| | Zajímavé ... od kdy se v počítačové technice používá prokladaný režim videovýstupu? |
| |
|
| | | | | | | | | FSX GPS 26. 6. 2015 / 16:39 | |
| | Asi jsem se zapoměl u programování na Sinclairu, kde se čekalo s vykreslováním na zatemňovací periodu.. v zásadě to byla taková Vsync která byla polovinou horizontální frekvence.. tedy typicky se vykreslovalo 25x za sekundu, popřípadě 30x za sekundu, pokud se jednalo o počítač pro NTSC televize Na 128kb Spektru už to bylo snazší, protože díky dvěma bankám pro video paměť se dal jednoduše uplatnit double buffering. Jedna banka byla aktivní a člověk to viděl na obrazovce, jak obrazovka zhasla, přepla se paměť na druhou banku do které se počítala nová scéna, když se to stihlo, zobrazila se, když ne tak se přeplo na tu druhou banku s původní scénou a tak dokola to byla doba... |
| |
|
| | | | | | | | | FSX GPS 26. 6. 2015 / 22:41 | |
| | Otázka měla být spíš do kdy se prokládaný režim používal. |
| |
|
| | | | | | | FSX GPS 26. 6. 2015 / 14:42 | |
| | Pokud reálné FPS převýší FPS monitoru, můžou se Ti ve scéně objevit artefakty ... Proto videovoladače (a občas i přímo hry ve svých grafických nastaveních) nabízí možnost, pojmenovanou jako V-SYnc Lock a podobně, která zastropuje FPS na frekvenci monitoru. |
| |
|
|