| | | Pro JM 25. 6. 2015 / 03:51 | |
| | | |
|
| | | Pro JM 25. 6. 2015 / 07:13 | |
| | Ale jo, vicemene jo, vypada to dobre Sice jednou z toho externiho pohledu to je takovy trosku divny, rozsekly vejpul, ale zevnitr to vypada v pohode. |
| |
|
| | | | Pro JM 25. 6. 2015 / 10:29 | |
| | Jo, už jsem to viděl včera. V rexu mám pro mraky extrémně malé textury, zřejmě to souvisí s rozlišením ve kterém se to renderuje, před DSR jsem tohle v mlze nevídával.. |
| |
|
| | | | | Pro JM 25. 6. 2015 / 14:10 | |
| | Nene, to takhle P3D tu volumetrickou mlhu kreslí. Což je škoda. Jen kolem té hraniční linie je to takové škaredě seříznuté, jinak je to moc pěkné (v žádném jiném simu jsem to zatím neviděl - krom staticky daných podmínek jako u IL-2 nebo Lock-On) |
| |
|
| | | | | | Pro JM 25. 6. 2015 / 14:38 | |
| | super, dík za upozornění. Předtím tím, než jsem měl zapnuté DSR jsem to vypínal neb to přidalo dost výkonu ale celé změnilo. navíc chvíle kdy byla zapnutá jsem lítal nad plackou, takže z toho nic "netrčelo" s lepší viditelností.
Co je na té mlze dokonalé, když letíš nad lesem a ta mlha se hezky rozprostře mezi stromy |
| |
|
| | | | Pro JM 25. 6. 2015 / 22:20 | |
| | Přikládám ještě jak vypadá to fogged in počasí s a bez volumetric fogu |
| |
|
|