FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 27. 11. 2024, svátek má Xenie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Troška té reality ve FSX Jeden příspěvek | Celý strom
Troška té reality ve FSX   24. 6. 2015 / 03:54
JirkaK
Nedávno se tu řešil Liberec v XPL vs FSX...

ORBX ohlásili novou scenérku - KSTS Sonoma County Regional Airport.. mimochodem úroveň detailu je opět prvotřídní... http://www.orbxsystems.com/forum/topic/99554-wine-country-introducing-ksts-sonoma-county-regional-airport/


Google maps snímek je několik let starý, reál se mohl za tu dobu trošku změnit.. Nicméně obrázek ze scenérky je více než adekvátní...

Co kdyby udělali stejný screen i nějací X-Planisti vyžadující realný vzhled... je to Kalifornie, takže OSM by měl být samozřejmostí v defaultu.
74267 B / 750 x 389 / kstsgo.jpg
70930 B / 750 x 422 / kstsftx.jpg
 

Troška té reality ve FSX   24. 6. 2015 / 04:21
JirkaK
Hmm, tak sjem tu obydlenou oblast kolem letiště celou prolítl v XPL a nejlepší co jsem našel vypadá asi takto...


btw na druhém obrázku je "reálně" cesta
45124 B / 750 x 316 / Cessna_172SP_5.png
28946 B / 750 x 316 / Cessna_172SP_4.png
 

Troška té reality ve FSX   24. 6. 2015 / 06:39
xWing   
A teraz odinstaluj ORBX scenerku a ukaz zaber default "scenerky" aj z FSky.
Si proste zreli ist k Chocholouskovy.
 

Troška té reality ve FSX   24. 6. 2015 / 07:59
JM   
Wow, scenerka maly oblasti kolem letiste, podlozena ortofotem je stejna jako ortofoto, to je prekvapko... Wow, takovahle scenerka je lepsi jak autogenovej globalni default... Zase srovnavas nesrovnatelny, ale uz se tesim na slohovku, kde vysvetlis, ze na tom vubec nezalazi a ze to srovnatelny je
 

Troška té reality ve FSX   24. 6. 2015 / 08:33
Aldaran
Dyť je to nějaký celá flekatý, vyblitý, když střílím ani auta a baráky nevybuchujou... hnůj... a to za to chtěj peníze? Hrůza, asi dám na steam negativní lajk.

Na mým simu kerej je zadarmo vypadá celá oblast takdle.

http://www.2u.cz/temp/jirkak.jpg
 

Troška té reality ve FSX   24. 6. 2015 / 09:07
ST0RM
Jirko tak toto je fail, porovnavat orbx scenerku s default XPL? WTF? default to nevyera lepsie ani v P3D..
a k tej realite... urobit nejaku malu scenerku niekde v riti sveta kde som nikdy nebol mi je uplne jedno, ze tam je kazdy domcek na svojom mieste, lebo to neviem porovnat s mojou "mapou" v hlave takato realita mi nic nerobi... Ale keby takto detailne a presne bolo spravene okolie kde zijem a poznam z realu kazdy strom a dom, tak by mi ta realita nieco robila..
 

Troška té reality ve FSX   24. 6. 2015 / 09:50
JirkaK
Je Fail srovnávat Orbx s defaultem když je FSX lepš,í ale když se s custom scenérií nějakého města ohání XPL tak srovnání s defaultem FSX je v pořádku? Notak....

Pokud sis všiml tak to na ORBX není placatý fotoreál, za to by je lidi hnali, ale regulerní 3D model a v tom taky spočívá ta přesnost... Nechá se to celé vymodelovat jako jeden objekt. Výhoda je že nastavení autogenu neovliní výsledek, je to násobně rychlejší než kdyby se to dělalo autogenem v podobě stovek nebo tisíců objektů a ve finále je to celkově rychlé i na slabším stroji.

Rád se kouknu na nějakou placenou scenérku v XPL, co bude vypadat stejně v Google Earth a XPL.

Nicméně o tom ten post není, je o tom, že ve FSX jde udělat něco co vypadá v podstatě stejně jako realita, rozdíl je jen v barevnosti... všechny vektory, budovy... vidím v tom v 100% shodu.
 

Troška té reality ve FSX   24. 6. 2015 / 10:25
Vita Zenisek
Tak se koukni http://beti-x.com/
 

Troška té reality ve FSX   24. 6. 2015 / 12:41
JirkaK
No.. Stewart znám moc dobře, na XPL to má stále stejnou uniformní grafiku jako default, jen s lepší přesností a pár custom objekty na řece... letiště konečně vypadá jako letiště.

Na okolí nevídím nijaký razantní rozdíl oproti tomu co dosáhnu s HD Mesh a reálně tak kupuješ vlastně jen to letiště v lepším detailu. Nicméně tomu letišti mi chybí ta atmosféra Orbx scenérek, kterou umí navodit. Už když člověk koupí jejich region, tak upraví snad každé trošku rozumné letiště i když je to něčí soukromá farma, dokonce zavedou často i mnoho přistávacích míst, které ani nejsou zanesené v nav datech (není to ve FSX ani v XPL). A i na těch pláccích potkáš nejen statické objekty, ale i animované lidi, kteří vykonávají rozličné činnosti, animovaná zvířata atd...

No a v neposlední řadě... Aljaška je tvrdá divočina s velice svérazným počasím. Jednou je tam krásně zeleno a vše kvete, jednou je vše pod sněhem, řeky zamrznou.... To ta XPL scenérka neumí, přitom cena je 35AUD za XPL a 30 AUD za.. bohužel zatím jen double instaler - FSX/P3D.. P3Dv2 není kompatibilní, je jen otázkou času kdy se najde čas pro konverzi (musí se předělat většina textur). V poměru cena výkon Orbx nabízí podstatně více než Beti-X, životnost scenérky díky změnám dle ročních období je vyšší. Detail zpracování bude zhruba stejný, stejně jako srovnání s realitou... Graficky.. to je každého subjektivní pocit. Klaním se k většinovému názoru že FSX vypadá lépe ale každý to vidí svým pohledem.


 

Troška té reality ve FSX   24. 6. 2015 / 13:33
Vita Zenisek
Nejsi ty malinko jednostranny? Krome sezonich textur se ten tvuj clanek da vzit a zamenit XPL a FSX.

Stat o double instaleru jsem nejak nepobral, promin. Je to velmi zmatene.

Jinak musim uznat, ze neco takoveho jak jsi ty tu jeste nebylo.

Za tvuj nejvetsi uspech povazuji, ze jsi dokazal FS a XPL komunitu sjednotit proti sve osobe, takze uz se nemuze dockat, az se zacnes stejne intenzivne venovat zase necemu jinemu, pujdes oblazovat svymi moudry jinou skupinu osob a my se tady budeme moci hadat pekne po staru, jako driv.





 

Troška té reality ve FSX   24. 6. 2015 / 13:56
JirkaK
Double instaler = FSX nebo P3Dv1. Triple instaler = FSX/P3Dv1/P3Dv2... jinými slovy... koupíš scenérku a běží v třech simulátorech, třeba pro Carnado/Alabeo letadla je to také zcela běžné, za jednu cenu můžeš letadlo použít na třech různých simulátorech. Někteří vývojáři si to nechávají zaplatit zvlášť.
 

Troška té reality ve FSX   24. 6. 2015 / 20:04
Fabo™   
My treba delame instaler FSX/P3Dv2, jak ten zapada do tve kategorizace?
 

Troška té reality ve FSX   24. 6. 2015 / 20:59
JirkaK
Předpokládám že do P3Dv1 nainstaluješ to co je pro FSX a bude to fungovat, jen manuálně změníš cestu pro instalaci. Ale pokud mám odpovědět exaktně, tak to triple installer není
 

Troška té reality ve FSX   24. 6. 2015 / 21:04
Fabo™   
nebude.
 

Troška té reality ve FSX   24. 6. 2015 / 16:04
xWing   
Mozno tak ponorky. Tam by bolo zaujimave porovnavat scenerky
A potom ktora aka ponorka ma realnu plavebnu dynamiku
 

Troška té reality ve FSX   24. 6. 2015 / 11:05
petuna1
Já sice také létám v P3D, ale ty jsi vysloveně demagog. XPL jsi si nekoupil proto, aby si ho používal, ale proto, aby si hledal i směšné a hloupé chyby, které nemají na nic vliv. Chtělo by to trochu tolerance, ať si každý používá to, co se mu líbí a vyhovuje mu. proto máme volbu výběru. Tyhle žabomyší války fakt nedokážu pochopit.
 

Troška té reality ve FSX   24. 6. 2015 / 12:17
JirkaK
Jako vlastník XPL si postesknu na jeho nepřívětivost. A v zásadě mě limituje v jeho užívání, neb neumí v základu to, co bych od moderního a ne zrovna levného sw pokládal za samozřejmé, člověk pak musí složitě "obcházet" neschopnost vývojářů aby kýženou funkci do programu dostal. Chci aby mi SW sloužil, ne abych já sloužil jemu. Nemůžu za to že to dělá právě program s ikonkou na které je obrázek s X-10.

Třeba to většině vlastníků nevadí a chápu že to vývojáři neřeší, což ale neznamená že si nemůžu postěžovat. Vývojáři samozřejmě všechny mé výtky reportované dostanou, DTG už mé výtky k FSX dostali, LM a LC ke svým programům teprve dostanou, zde ještě nemám dostatek poznatků abych to pořádně sepsal... Třeba k FSX jsem nyní posílal asi 8 námětů na změnu/vylepšení, na LM mám těch bodů trošku méně, kdežto pro LC to bude docela dlouhý seznam.
 

Troška té reality ve FSX   24. 6. 2015 / 12:32
mano
keby som bol vyvojar a cital tvoje litanie tak ta poslem kadelahsie
 

Troška té reality ve FSX   24. 6. 2015 / 12:33
mano
a nejde o to ze by som ich nechcel citat alebo co ale stale pises to iste a porovnavas nezmysli a o vela veciach nemas prehlad pritom tvrdis ze mas .-.
 

Troška té reality ve FSX   24. 6. 2015 / 12:50
JirkaK
Myslím že o tom co chci a co vyžaduju, mám přesný přehled a nikdo jiný na světě ho nemůže mít lepší, myslíš že ano?

Že to tobě přijde jako nesmysl je mi vážně ukradené a můžu ti jen závidět že věci které mi dělají problém ty neřešíš nebo tě je naopak baví řešit. Zřejmě každý žádáme něco jiného a na tom není nic špatného. Celou dobu tady komentuji vlastní zkušenosti což neznamená že stejné zkušenosti bude mít každý.

Navíc to že lidi co mají dlouholeté "zkušenosti" s lítáním a svým simulátorem často ani netuší že něco umí nebo neumí, natož aby to věděli o simulátoru který už X let nepoužívají, nebo ho ani nikdy nezkusili (což je třeba případ P3D) což mě osobně přijde jako omezený rozhled a pak takoví lidé budou někoho "překecávat" ke svému simulátoru, aniž by měli znalosti ostatních a aby vyhodnotili klady a zápory jednotlivých platforem.

Viz to video a závěry froogleho co jsem tady včera nebo kdy postoval. S jeho názorem a doporučeními souhlasím v podstatě na 100%
 

Troška té reality ve FSX   24. 6. 2015 / 12:55
mano
nie problem nieje v tom co chces, ale problem je ako to pises, vidim tvoje prispevky aj na vatsime, 3krat natsenie tam z teba nemaju .. takze cim to je ludmi alebo tebou ?
 

Troška té reality ve FSX   24. 6. 2015 / 13:24
JirkaK
Jj, lidi si stěžují že postuju screenshot ve vysokém rozlišení a dělá jim to problém... pravidla fora nic takového nezakazují a jsem zvyklý na to takové screeny běžně postovat na různá místa kde lidé posílají zcela v běžně daleko větší screenshoty... dokonce ani tady to nevzbuzuje takovou reakci protože si s tím sw poradí... Vadilo to jen a vacc-cz kde na to nebyli připraveni... rychlý patch a všichni jsou spokojení.
 

Troška té reality ve FSX   24. 6. 2015 / 14:38
okjar
To není a nebude jenom o screenech a myslím, že to lidi davají dost najevo
 

Troška té reality ve FSX   24. 6. 2015 / 15:10
JirkaK
Opravdu? Jediné co mi vyčtetli byla ta velikost screenshotů což se vyřešilo. Nevšiml jsem si ničeho že by mi tam dávali lidi jasně na jevo "něco", když nikdo nic nenapsal Pokud se jim něco nelíbí, mohou to napsat. že se mi některé (no většina) screenshoty tam nelíbí přece není nic špatného.
 

Troška té reality ve FSX   24. 6. 2015 / 12:33
petuna1
Já už raději mlčím. Pokud jsi šťastný se svým pruděním, tak buď. Já se tedy raději ve volném čase věnuji dětem a létání mám jako zábavu na večer, když není zrovna co dělat. Nedokázal bych trávit život u počítače.
 

Troška té reality ve FSX   24. 6. 2015 / 11:22
xWing   
Kristova Noho...prosim, zastavte ho uz !
 

Troška té reality ve FSX   24. 6. 2015 / 12:10
happypetr   
Ač nejsem Xplajnista, tak jsem taky pro!
 

Troška té reality ve FSX   24. 6. 2015 / 13:57
MzM   
A teď zkus nad obojím aspoň trochu reálně autorotovat vrtulníkem.
 

Troška té reality ve FSX   24. 6. 2015 / 14:05
mano
predsa jemu nejde o to ako leti ale co vidi a ako si vie nastavit simulator
 

Troška té reality ve FSX   24. 6. 2015 / 15:40
leonell
A k čemu je mi autorotace vrtulníku, když to neumí autorotaci externích pohledů.
Nepoužitelný bastl
 

Troška té reality ve FSX   24. 6. 2015 / 15:49
Aldaran
Nejsem si jist že se Tvá otázka setká s pochopením, jelikož "autorotace" je poněkud odborný termín přesahující obzory běžného uživatele steam. Nemá to vliv na detaily zobrazení a autorotace se nadá namapovat na klobouček joy, pročež je to nepodstatná záležitost.
 

Troška té reality ve FSX   24. 6. 2015 / 23:12
MzM   
Neber to jako útok, někdo vidí realitu v obraze, někdo v chování stroje.

A když se takové dva tábory potkají neměly by si nadávat, ale diskutovat. To je vše, co jsem chtěl napsat. Teda chtěl jsem toho napsat víc, ale v podstatě by se to motalo kolem té první věty.

A fakt nebuďte hrubí, není to hezké.
 

Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ