Ano pro mě je přítomnost jednoduché navigace podporující nativní flight planner skutečně klíčovou vlastností... simulátor musí umět jednoduchý flight planner, letadlo zase mít navigaci, která jej podporuje. Už jen proto že lítám VFR v místech kde to neznám a chci se navigovat mezi body zájmu, tak jak si píchnu prstem do mapy a je to snadné na provedení bez nutnosti mít další aplikaci (uznávám že třeba PlanG umí násobně víc, nejdůležitější pro mě třeba to, že umí promítnout GoogleEarth body do mapy, nicméně ne vždy chci plánovat nějak podrobněji). Když už letím stejné místo po několikáté, tak mě ta GPS tolik netrápí, ale abych lítal nad stejnou oblastí pořád dokola... raději se přesunu jinam, svět je velký a výborných scenérek, co stojí shlídnout jsou spousty.
Z těhle důvodů jsem si třeba nekoupil vynikající GTN750.. to že tam je SID/STAR, přílet/odlet mapy, mapy letišť pro "easy taxi", lze aktualizovat z Navigraphu je sice hezké, ale pro mě téměř zbytečné, horší je, že to neumí přijmout defaultní flight plan Škoda... Turbine Dukovi to s ní v kokpitu hodně sluší...
|
|