FSX:SE se v oblasti enginu nijak nezměnila!
Někdo reportuje že běží lépe/rychleji na větších letištích... tam se projeví třeba traffic letištních vozidel. Co jsem pochopil tak jich je reálně méně, resp se nezabývá těmi, které bys neviděl. Ale nějaký traffic s mým CPU řešit moc nemusím... takže za mě jen nepotvrzená spekulace.
Někdo reportuje, že vydrží ve stress situacích víc než krabicovka, třeba videa Jordana Kinga na youtube porovnávají FSX a FSX:SE side by side v tvrdých podmínkách co tomu jdou nastavit (třeba LOD RADIUs výš než lze nastavit v menu, let dopravákem nad několika placenými letišti, přistání/start v LAX oblasti).. FSX boxovaná měla na jeho mašině (4.7GHz i7 + two way sli s GTX980) při odletu kolem 18 FPS, SE asi o 2 až tři méně. Později se framy trošku ustálily, rozdíl byl pořád ve prospěch box edice, ale rozdíl nebyl tak markantní (no pořád asi 2 FPS ale už ne z 18 ale třeba z 24 ) Nicméně s Boxovanou nedoletěl (OOM díky VAS), se Steam Edicí doletěl.
ověřeno naopak je - affinity mask, korektně se počítá podle CPU... tzn. nepoužívá hyperthreading a snaží se jedno jádro nechat exkluzivně systému protože více jader FSX pokud je CPU na slušném taktu nijak nepomůže a mít jádro pro systém znamená že systém může řešit náhlé potřeby výkonu na svém jádru... navíc na tom mohou běžet věci jako ASN, Spad, Gplan a všemožné další utility aniž by sdílely jádro s hlavním procesem FSX (ten limituje výkon nejvíce)
High mem fix, netřeba s affiniti mask se nemusí ani dávat ta ui automationcore dll, je už obsažená v instalaci, max texture size není pokaždé třeba přenastavovat pokud je hodnota vyšší než 1024, TEXTURE_BANDWIDTH_MULT je v defaultu nastavený na 160 (spousta tweeků z krabicovek radí zvýšit z 30 na 80 až 120 )
Nicméně žádné ladění není potřeba, stačí dostatečný HW a pak zjistíš že ladíš pouze tím, zda tvůj HW utáhne všechny slidery vpravo nebo ne.. nevrtat se v fsx.cfg jinak než že zapneš wide aspekt a zrušíš zobrazování nepříjemných info textů (brzdy, overspeed, zvolený pohled apod...) Nic víc už s tím nedělám, není důvod, vesměs každý tweek to akorát nějak roz...á.. těžko mi tweek přidá 1-2GHz na CPU aby to stíhalo počítat LAX, nikdo mi neudělá o řád lepší grafiku..... Stejný způsob ladění praktikuju i pro P3D. |
|