|  | X-Plane 10, prosím o tipy 13. 6. 2015 / 23:53 | |
|  | Hledal jsem scenérku s dráty? Opravdu? Celou dobu jsem tady psal že nějaké dráty jsou mi u zadku. Pouze jsem tvrdil, že pokud vývojář chce, bude mít i v FSX dráty. Navíc na Pago Pago jsem netrpělivě čekal už od prvních preview, stejně jako se těším na Narwik. Nicméně když ta Samoa přišla a náhodou tam ty dráty byly a téma dráty bylo žhavé, tak jsem si dovolil přidat screen.
Ano funguje to, ale musel jsem se angažovat víc než bych chtěl. Když jsem psal o drátech tak zodpovědnost byla na vývojáři scenérky ne na jejím uživateli. Vývojář musí řešit jestli dráty jsou v autogenu a může říct tady je řada sloupů a dej mezi ně vedení, nebo to musí složitě ručně vložit jako 3D objekty. Pro mě coby uživatele je to ukradené - mám dráty.
Ty mě ale stavíš do jiného kontextu... kdybych svůj drátový příklad přenesl na to cyklické přepínání tak by situace byla takováto:
Vývojáři XP nemohou nativně tuhle maličkost udělat, takže do instalace XP vloží interpret pythonu, python interace plugin a také ten skript, který tu akci provádí. Jako uživatel nainstaluju XP a v nastavení najdu možnost "view: cycle". Že to není součástí enginu a je to tam dodané nějakou externí utilitkou je mi jako uživateli jedno - mám cyklické přepínání pohledů.
Nicméně já byl v situaci: pogoogluj, počti si a pak si to nainstaluj sám. A to vnímám jako rozdíl. Opět... já to vidím v uživatelské přívětivosti... funkce co funguje u konkurence nativně hned po prvním spuštění bez nutnosti konfigurace musím do XP dostat s vynaložením nějakého úsilí. A jak jsem tu psal, nejsem jediný, kdo to hledá, takže to není jenom mnou vymyšlená fantasmagorická funkce. |
| |
|