FTX Global Base - globální náhrada textur + nějaké drobné úpravy landclass v některých oblastech. V zásadě to kompletně změní vizuální podobu simulátoru a pokud netrváš na nějaké přesnosti, tak je to i jediné s čím si vystačíš... změna je obrovská.
FTX Global vector - primárně to upravuje kudy vedou cesty, řeky, hranice lesů, vodních ploch a nejvýraznější je to na pobřeží. Druhá jasná volba.
FTX openLC série - řeší obecně konkrétní regiony - zatím jen EU - region přizpůsobuje více jeho poměrům, tzn. že v evropě nepotkáš vesnice s domy americké architektury apod. Hlavně to přizpůsobuje Landclassy, krajina vypadá více evrpopsky. Pořád ale nejde o věrnou kopii reálu.
K této trojde se dá ještě doporučit Pilots FS Global 2010 (přímo Orbx uvádí že jsou plně kompatibilní) nebo Ultimate edice. To vylepšuje výšková data, kopce vypadají lépe...
S těmi třemi doplňky si vystačíš a pokud lítáš v tubě, tak tím asi i končíš... pro lítání a poznávání krajiny jsou jejich Full regiony a potažmo letiště, které typicky pokrývají navíc i nějakou oblast okolo. Zde už lze očekávat přesnost, místní architekturu, zajímavé body jsou typicky fotoreál...
Na Orbx jsou free, časově neomezená dema... Grónsko je ukázkou Base+Vector+openLC+FS Pilots mesh. PNW demo je pak ukázouk full regionou, který navíc obsahuje KHQM letiště, které je děláno se stejnou péčí jako jejich placené kousky. Full regiony pak obsahují v zásadě také tu čtyřkombinaci, ale jsou daleko detailnější...
Je tam pak ještě demo Tasmánie, což tě přiblíží austrálii, ale tenhle region je jejich první a nedosahuje takových kvalit jako dnešní produkce.
UTX... jejich produkty nejde škatulkovat stejně jako Orbx. UTX typicky řeší nějakou konkrétní oblast/region... V zásadě se to rovná něčemu v kombinaci Base+Vector a openLC od Orbx.
Orbx je všeobecně vnímáno jako nejlepší řešení, mnozí vývojáři addonů dokonce s Orbx spolupracují ať už proto že pro ně sami něco dělají (třeba 29Palms) nebo minimálně při tvorbě svých addonů berou jejich produkty v patrnosti - například tím že svůj produkt barevně přizpůsobí právě Orbx a nejdou vidět přechody mezi jejich scenérií a zbytkem.
UTX a ORBX není plně kompatibilní.
Pokud se ti zdá lepší UTX, běž do něj, ale pak počítej s tím že produkty Orbx nebudou spolupracovat správně. Tak jak tak... když zvolíš jednu cestu, doporučuji u ní zůstat, právě díky lepší kompatibilitě
|
|