FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 23. 12. 2024, svátek má Vlasta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
porovnávací screeny Liberec Jeden příspěvek | Celý strom
porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 11:26
biblbrox   
Aby jsme se neustále nemusely dohadovat u jednotlivých screenshotů, tak je možná lepší to sjednotit zde.
Jen malý info k mému screenu. Co se týče nízkého nasvětlení prostředí, není to jen kvůli času po ránu, ale taky Cessnou 152 od Carenada. Ta má totiž mírně zatmavená skla, tzn. venku je o poznání více světla.
Ještě k nastavení.
Počet budov a stromů mám nastaveno o jedno méně od maxima, takže na screenshotu bych klidně mohl mít i hustější zástavbu včetně lesů. Nastaveno to mám ale takto, abych i za oblačnosti nebo v náročnějším prostředí (např. Brno) měl stále stabilních zamčených 30fps. Pouze centrum Prahy mám při tomto nastavení a s oblačností už kolem 22-25fps. Tolik k mému screenu.
Na screenshotech z FSX i P3D se mně líbí asi jen některé modely domů.
Nelíbí se mi toho o dost víc, ale radši se moc rozepisovat nebudu


 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 12:03
neotryx
Doporučuji ještě nahodit 1 screen z reálu a to místo pak printscreenovat z každého simu s podobnými (stejnými) podmínkami, ať nesrovnáváme jenom sim VS sim, ale ať je se od něčeho odrazit
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 12:08
Pips   
Jenom aby pak takový obrázek neskončil v žebříčku realistčnosti někde na posledním místě!
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 12:12
JM   
Tak, na tom z toho realu nebudou videt u panelaku v dali vokna Bude to jenom sediva jednolita skatule...
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 12:18
Algy   
A taky na něm nebudou vidět dráty VN.
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 12:52
Vita Zenisek
Oni taky nejsou v tom XPL videt porad, to maji myslim udelany celkem pekne. Me treba hrozne rozesmalo tohle, ale to jeste tenkrat nebyly komentare ]

http://www.flightsim.cz/screenshot/list.php?user=374&sim=11&p=3
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 12:53
Vita Zenisek
A spatny odkaz
http://www.flightsim.cz/images/screenshot/L/00002201.jpg

Bylo u toho napsano : Bacha vole, draty !
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 13:06
JirkaK
Tys nikdy neviděl stožár bez drátů? Já jo... když ho postavili....

Ano dráty v XPL jsou... nicméně to je na vývojářích zda tam ty dráty přidají nebo ne...

V FSX/P3D není problém, když poletíš v zimě (jo to asi v XPL problém je ), aby na lyžařském komplexu jezdila lanovka a na té lanovce animovaní lyžaři... je jen na vývojáři scenérky, co vše bude řešit a co ne.
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 13:28
Vita Zenisek
Neustale si pletes scenerku a autogen.
Draty v XPL nejsou veci scenerky, ale simu. Natahuji se samy mezi objekty, ktere jsou soucasti urciteho druhu site (neco jako silnice, zeleznice).

proste to podporuje ten sim jako takovej. Vy mate zimu, my mame draty. A zimy se treba jednou dozijem
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 13:35
Pan Letadlo   
Já ty dráty můžu i přetrhnout, heč
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 13:38
Vita Zenisek
V DCSku ano. Ma to jen jednu malou chybicku, ze v MP u kolegy neni videt, kdyz ten drat skubnes a nedaji se tim padem poradat zavody
Ale blejska se z toho hezky to jo.
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 13:39
JirkaK
Nezlob se ale co je scenárka a autogen...

Scenérky mohou: 1: využít existující default autogen, 2: mít vlastní autogen a v něm vlastní objekty, speciální efekty... a toho se také hojně využívá.

Jediný rozdíl je, jak píšeš, XPL má dráty zakomponované v základu... FSX/P3D ne... nicméně pokud to bude opravdu žádaná featura, tak ji jistě vývojáři scenérií zakomponují vlastním autogenem, který stejně ten kdo to myslí se scenérií vážně udělá. Stejně je na tom železnice a po ní jezdící vlaky. Nic co by ve FSX nešlo.


Nicméně co na diskuzích vídám nejčastěji je, že si lidé stěžují buď na reálnost zasazení objektů do prostoru nebo na to že 4 roční období adekvátně nereflektují potřeby některých lokalit... Proto je běžné že se, zvláště pro výše položené lokality, přidává 5 roční období "hard winter", kde je celkově více sněhu, zamrzlých ploch atd..

 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 13:44
Vita Zenisek
Autogen je neco, co dokaze simulatro zobrazit na zaklade (vetsinou automaticky) generovanych dat. Da se to nasadit na velke plose a temer bez prace. Hezky priklad je prave XPL a jeho autogen generovany na zaklade OSM dat.

Za scenerku povazuju neco, co bylo udelano rucne, na malem kousku. Treba letiste nebo ta tvoje sjezdovka.

Na debate s vami FSkari me pak nejvic bavi, jak vlastnosti addonu vydavate za vlastnosti simu.
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 14:27
JirkaK
Ale ty autogen odděluješ od scenérie, což je podle mě špatně. Scenérie je i to co máš na těch 8 DVD discích s nápisem X-Plane, tedy ten nepříliš zdařilý default (to by ale ani neměl být cíl autorů simulátoru)... jen to nedělal vývojář třetí strany.

Pokud chci udělat reálnou scenérii, nemůžu použít univerzálních objektů a musím použít vlastní a místo "obecný barák číslo 1" říkáš autogenu "muj vymazlený barák číslo 1". Stejně je to s porostem. Pochybuju, že kterýkoli SIM má v základu všechny typy porostů, které se na světě najdou... Takže je normální, že specifické stromy/keře atd. vývojáři scenérie do toho autogenu přidají a pak jen určují plochy, kde se tento nový typ objektu generuje. Pořád nemluvím o "jedné konkrétní specificky zahnuté palmě která roste 5 metrů od vchodu letiště"... To už jsou custom 3D objekty zasazené do celku které jdou mimo autogen.

Výhodou XPL je že je to živý produkt, průběžně vyvíjený. FSX je leží bez zásahu spoustu let a i přesto podává skvělé výkony. Ano, je teď FSX:Steam Edition ale DTG nemá licenci na jeho rozšiřování, pouze mohou upravit stabilitu, výkon a obecně funkčnost pro současný HW. P3D se vyvíjí poměrně dobře, ale také tam byla nějaká pauza než koncepci FSX začali upravovat. Nicméně LM udělali dobře že se rozhodli jít cestou zachování kompatibility (samozřejmě ne vždy 100%) s FSX, čímž je pro lidi podstatně snazší přejít. Člověk co investoval i tisíce dolarů jen tak svou investici nezahodí. Ale zpět k tématu...


Pokud budu chtít dráty mezi stožáry, bude mi jedno, zda je toho dosáhnuto pomocí autogenu nebo že je to počin vývojáře třetí strany a je to ručně zasazený objekt, který není generován autogenem. Podstatné bude že tam ten drát bude.

V XPL klidně můžu lítat v zasněžené krajině, pokud někdo nabídne zasněžené textury, jak toho vývojář dosáhne je jeho věc, budu mít sníh... tady je pravda zatím u XPL problém v tom že bych musel ručně zapínat/vypínat scenérii podle období které chci a nebude to automatické, nicméně, pokud někdo udělá textury, bude v XPL jakékoli roční období.

Pro lidi s XPL chybějící roční období zřejmě problém není, když ho používají... Stejně tak pro vlastníky FSX není problém chybějící drát mezi stožáry, když ho používají... Ve skutečnosti to bude ale spíše tak, že jedni chtějí roční období, druzí zase dráty, ale výhody konkurenční platformy nevyváží její nevýhody a každý má své specifické požadavky do kterých se v rámci možností snaží vpasovat.

Takže v tomto nezbývá jen doufat, že Dovetail Games Flight Simulátor bude přesně to na co všichni simeři čekají...

 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 17:10
Vita Zenisek
Jak jsem psal - je to s vama tezky. Ja kdyz porovnavam dva simy, tak se snazim porovnavat jejich ficury. Ne ficury tretich stran.

Letovy model - chovani v meznich situacich, ruzne momenty od motoru, vyvrtka. Umi to X-Plane? Ano. Umi to FS? Vase odpoved zni A2A Cessna ano a to nam staci.

Vrtulniky - autorotace, momenty, prizemni efekt? Umi to X-Plane? Ano. Umi to FS? Vase odpoved : DODO ano a to nam staci.

Vliv pocasi na vykony letadel a vrtulniku, namraza? Umi to X-Plane? Ano. Umi to FS? Umi zamrznout pitotka. A vase odpoved? A stejne nemate sezoni textury!

FS jsem provozoval 8 let. Nemusite me presvedcovat o tom, jak je "bozi". Za tu dobu jsem si stihl udelat celkem slusnej obrazek a presel na XPL, ktery uz taky pozuivam zhruba stejne dlouho.

A ne, nejsem militantni X-Planista, k X-Plane mam take vyhrady a dokonce pouzivam i jine simulatory, ve kterych mam pocit, ze letadla a vrtulniky umeji letat. Treba DCS nebo Condor.

Leta jsem cekal, ze se to nauci i FS, ale nedockal jsem se. Ted uz necekam na nic, tim mene na pocin Dovetail Games. Vyse uvedena konfigurace simu mi ke spokojenosti staci, kdyz je v zime neletovo.
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 22:16
JirkaK
Když chci auto které bude mít kameru na předním skle jako "černou skříňku" tak mě nebude zajímat že to výrobce do toho auta nedává... já to tam chci a pokud mi to tam obchodník nebude ochotný dát půjdu za jiným nebo k jiné značce. Pokud ten obchodník řekne, no, do toho modelu to neděláme, ale můžeme vám tam namontovat nějakou "externí"... ok, když to bude fungovat jak očekávám a nebudu muset nikam jezdit ani čekat na to než se to "namontuje", super... Prostě chci kameru a je jedno jestli mi to tam dá Audi nebo Pepa Vomáčka, prodejce.

Stejně s tím simem, chtěl jsem něco co lítá a koupím si to a hned, protože právě teď mě napadlo si to pořídit. Dám do google letecký simulátor a vypadne na mě microsoft a xplane... o MS jsem něco slyšel, vím že to jeden můj známý co lítal před několika lety větroně rád lítal v microsoftím leteckém simulátoru, měl k tomu i nějaký joystik a páky.... a na tom boeing simulátoru co jsem dostal k narozkám mi řekli že používají P3D že je v podstatě Microsoft Flight Simulátor... XPLANE vidím a slyším poprvé, hmm, no uvidíme... troška hledání... Steam FSX 5 EUR, XPLANE 60EUR.. no brainer.... FSX se stahuje... Měl jsem doma funkční letecký simulátor, byly v tom nějaké letadla a nějaká krajinka, nic pěkného to ale nebylo, nicméně jsem si dal pár lekcí letecké školy a odlítl své "first solo". Znalý jak s letadlem letět jsem se podíval na Pyramidy, Eifelovku, sochu svobody nebo k Niagarským vodopádům... no... jako ok, ale nevypadá to dobře, holt je to stará "hra". Tak googlím a vidím nádherně vypadající videa, pátrám pátrám.. chci aby to vypadalo jak na těch videích, zjišťuju, že je třeba nějakých placených doplňků... ok, už jsou v košíku, zaplaceno stahuju... ejhle, už se to skoro nehýbe, fajn, koupím nový počítač... už to vypadá pěkně...

Klíčové bylo že mě to vedlo za ruku, že ovládání bylo poměrně intuitivní, že koupené letadlo nebo scenérku nainstaluju jednoduchým instalerem aniž bych musel něco editovat ručně... Paráda.

Samo jsem pak vyzkoušel i konkurenci, jestli nebude lepší... po nainstalování dema to celé bylo nějak složitá, netušil jsem kam kliknout a co která volba udělá. ani ten hloupy yoke od saiteku nefungoval a bylo třeba ho v tom divném UI složitě přenastavit... Když to překousnu, tak výsledek nevypadá nijak extra, ok, je to default, vzpomeň na to jak vypadal FSX... jenže ne... demo není obrázek základu, už je to pomazlené, stejně jako naše prezentační videa nereflektují to co si člověk koupí a dostane out of box. Sakra proč to dělají? Vypadají snad FSX videa jinak než jak to bude po nainstalování? Už tenhle přístup se mi nelíbí... v zásadě tím klamou zákazníka... Není se čemu divit, v základu to nevypadá o moc víc než FlightGear který je zdarma, tady mě bude stát 1680 stáhnutelná verze nebo 1500 krabicová na kterou si týden nejméně počkám a pak si s těmi 8 DVD budu točit na prstu, protože v počítači už 5 let nemám optickou mechaniku, kterou ale k XPLANE zdarma nedostanu. Pak se navíc dočtu, že to při spuštění vyžaduje DVD v mechanice... to jsme tak 10 let zpět a už tehdy od tohoto způsobu ochrany někteří vývojáři odstupovali...

Ok po fiasku s našperkovaným demem zkusím z torentovat full verzi ať tedy vidím jak to ve skutečnosti vypadá, nainstaluju a nestačím se divit.. to je program který se stále vylepšuje a každou chvíli to má nové verze? Navíc na mé nadprůměrné mašině to běží na hranici 25 FPS? To i ten starý SIM co není 64bit a není optimalizovaný pro vícejádrové procesory za daleko pěknějšího vizuálního podání dává cca dvojnásobek FPS... Nový HW si koupit nechci...


Ale ok, to nějak pomazlíme...


FSX: takže kde můžu najít nějaké pořádné krajiny propracované do detailu, dychtím po pěkné grafice a za kvalitu si rád zaplatím? Kde najdu mé oblíbené letadlo bez kterého si už simulátor nemůžu představit?

XPL: Scenérie nejsou, letadlo není... Ale neboj, letadlo padá realisticky do vývrtky a budou dráty mezi stožáry vysokého vedení, vrtulníky mají kvalitně zpracovanou autorotaci a další featury... to ten tvůj současný neumí... zvykneš si na jiné letadlo... sice asi nebude tak vizuálně dobře zpracované, ale bude dobře lítat a bude zadarmo a můžeš si vybrat i od několika autorů...

FSX: Já jsem rád že letím rovně s letadlem, s vrtulníkem ani neodstartuju, to bude skutečně moment co mi to spustí nějaký přízemní efekt až s tím nabořím.... A vývrtky mám na víno, já v tom simulátoru chci lítat, ne padat... Jako dráty mezi stožárama.. jo to zní dobře, to jsem fakt ve FSX neviděl, ale pořád nevím jak budu zkoušet ty dráty podlítat svým oblíbeným Turbine Dukem a jak se budu koukat na animovanou trávu, ve které budou hopsat třeba králící nebo hrabat divoká prasata a užiju si dokonalou ostrost díky vysokému rozlišení textur i na 4k monitoru.

XPL: ticho...




SIM hodnotím jako platformu se vším co mi může nabídnout.... jestli mi budou fungovat mnou vybrané ovladače, zda budu moct lítat v tom či onom letadle, zda vše bude precizně zpracované... zda to nebude zbytečně složité... je jedno zda to bude vše v základu nebo s doplňkama, důležité je, že to bude umět vše co potřebuju a pokud to umí něco navíc co nevyžaduju, tak mi to nebude nutit...


 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 22:57
xWing   
Ty si po sebe citas co pises ?

"ejhle, už se to skoro nehýbe, fajn, koupím nový počítač... už to vypadá pěkně... "

a o par riadkov nizsie, hlavne ten zaver

"To i ten starý SIM co není 64bit a není optimalizovaný pro vícejádrové procesory za daleko pěknějšího vizuálního podání dává cca dvojnásobek FPS... Nový HW si koupit nechci..."

Fakt Ti to nepripada divne, co pises ? To co mas za myslienkove pochody ?

"pak si s těmi 8 DVD budu točit na prstu, protože v počítači už 5 let nemám optickou mechaniku, kterou ale k XPLANE zdarma nedostanu. Pak se navíc dočtu, že to při spuštění vyžaduje DVD v mechanice... to jsme tak 10 let zpět a už tehdy od tohoto způsobu ochrany někteří vývojáři odstupovali..."

Dalsia hovadina co pises.... FSX zo STEAMu mas, ale X-Plane na STEAMe neni, ZE JO ?!

XPL: Scenérie nejsou, letadlo není...
Tak sa nauc hladat. Poznas Google ? Poznas Simmarket ? Poznas Store X-Plane ?
Uz sa tu nestrapnuj, lebo tieto zvratky po Tebe sa nedaju citat.
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 23:40
JirkaK
Ano čtu...

koupil jsem si nový HW kvůli FSX a bylo to tak akorát (bohužel není silnější CPU)... ale XPL na tom novém HW jelo špatně... vypadalo hůř a pomaleji (nižší FPS) než starý neoptimalizovaný Flight Simulátor, který se nepyšní 64 bit nálepkou a to jsem tam neměl ani oblačnost protože to co je po vybalení krabice nejsou mraky ale nějaké šedé fleky.


Ano mám steam edici a vím o steam Xplane... pokud si četl správně mluvil jsem že můžu mít XPL hned za 1680 (28*60) korun nebo v krabici za 1500 (pokud těch pár šopů co to má na objednávku skutečně ten XPL dodá a dodá rychle)...



Turbine Duke pro XPL... tenhle: http://www.x-hangar.com/duke.htm ? jako existuje, ale ty chceš opravdu lítat v tomhle, nebo raději v tomhle: http://www.realairsimulations.com/duketv2/info.php?page=duketv2_overview ? Jak jsem někde napsal, spokojím se jen s tím nejlepším, a tohle letadlo je mnohými označováno jako nejlépe zpracované malé GA letadlo pro FSX/P3D! Bavíš se člověkem co zkrizituje většinu Carenado letadel jak jsou špatně zpracované, že v HD texturách vidíš rozpitý text když si přizoomuješ přitom texty na jiné textuře jsou ostré, že na 3D zpracovaném plastickém kokpitu je šroubem pouze nakreslený v nepříliš povedené textuře namísto toho aby byl provedený plně v 3D jako vše ostatní. I nefunkční ovládací prvky (ne vše se z toho letadla v simulátoru simuluje) musí být vymodelováno nebo dokonce i funčkní ve smyslu že když "pustím" náročné elektrické zařízení letadla, které není simem podporováno, tak se to projeví na zátězi generátorů... apod.


Ad scenérky.. mé oblíbené... KSEZ - Sedona, KPSP - Palm Spring Intenrational... PAKT ... KSEA, LGKR, LOWI ..( ano i evropské kousky) ale pro Sedonu jsem například nenašel z XPL ani screenshot natož scenérku která by se aspoň z dáli rovnala té od Orbx.
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 23:45
Diesel
Já bych tady na tvém místě moc neargumentoval kvalitou scenerek z čehokoli včetně orbx, protože se může stát, že budeš ukamenován dalším heliportem z xpl.
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 23:58
JirkaK
Za chvíli je půlnoc, nějaký vtip na nový den by nemusel být od věci
 

porovnávací screeny Liberec   6. 6. 2015 / 00:16
JirkaK
mimochodem viděl autor toho Turbine Duka pro XPL jak to letadlo vevnitř vypadá nebo si jen ušetřil práci když předělával panel z piston duka? Přece v dokonale reálném simulátoru nebudu mít v kokpitu letadla Annuciator světla z jiného letadla, o ovládání startérů generátorů a zapalování nemluvě. Co tam dělá ovládání Cowl Flaps když nic takového to letadlo nemá nechápu... ajo... ono je má to letadlo ze kterého tu palubku obšlehl... Fakt je něco tak nerealistického v XPL možné? Jak otevřu v tom Turboprop dukovi chlazení oleje - Oil Doors?

Taky nikde nevidím žádnou GPS... jako ok nemusí tam asi být zrovna doteková GPN750 podporující SID STAR navigaci, obsahuje všechny relevantní příletové/odletové mapy většinu letišť včetně jejich plánků a promítání polohy letadla do mapy - to se hodí třeba při taxi na nějaké neznámém letišti... Klidně si vystačím s Garminem 500.

O tom jak vypadá zvenku snad ani raději nemluvit... jen bych chtěl vidět jeden detail... budu mít na pneumatikách 3D provedené logo výrobce (v případě RealAiru je tam logo Michellin)


Mimochodem říká ti něco 3D Cockpit? Tak nějak jsem si na něj zvykl a je spíše zcela normální že letadla už nemívají 2D panel ale právě 3D cockpit... přijde mi to reálnější
 

porovnávací screeny Liberec   8. 6. 2015 / 01:22
Fabo™   
Jinymi slovy, Mercedes je horsi auto nez Dacie, protoze prodejce Dacie ti byl ochoten namontovat do auta kamerku. Bravo, vyborna argumentace
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 12:35
JirkaK
Bude to šedivá krabice ale rozhodně nebude vypadat jako pohozená krabice od bot... tedy jako přesný geometrický kvád na který někdo navlíkl jednobarevnou texturu
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 13:01
JirkaK
Může prosím vyzkoušet let KLAX-KONT ideálně v nějakém náročnějším letadle... je to nějakých 40nm.. výška tak 2000ft ať vynikne místní zástavba...

můžeš odstartovat směrem k moři z některé RWY24 nebo 25 a užít si pak 180° otočku do asi nejnáročnějšího místa na světě (FSX+P3D), kde jsou stovky kilometrů čtverečních husté zástavby ... nebo rovnou odstartovat do plné palby z některé 06 nebo 07 na KONT je to pak skoro rovně... přidal bych nějakou lehoučkou oblačnost ve 3000-5000ft, což tam bývá poměrně často.

Pokud ti dělá problém Praha, tak tohle to musí totálně rozbít.


Tady na mé 4.4GHz i7 dávám ve FSX tak 25-30FPS v rogalu, jinak typicky 18-22 ale minimální FPS skáče ještě hlouběji, naštěstí mraky na výkon už vliv nemají, limitem je tu CPU kvůli autogenu a mraky si řeší GPU. Každý jeden krok z EXTREME DENSE autogenu přidává asi 5FPS.. ale to je pro mě zrovna nastavení, u kterého je jediná akceptovatelní poloha zcela vpravo.

Taky bych rád kouknul na nějakou fotku/video...

Overclock na 4.7GHz mi přinesl krásného 0.5FPS navíc... takže taky možná jen chyba měření... CPU je zpět na stocku frekvenci.

Jak to vypadá ve FSX: https://www.youtube.com/watch?v=i4z17lQs8GY

V P3D to vypadá dost jinak... není tam takové průběžné dávkování autogen objektů, prostě to tam naskočí v podstatě najednou do vzdálenosti dle settings, pak už ale není ani baráček... v tu chvíli to vypadá dost divně protože je tam skok z extrému do extrému, ale v rádiusu autogenu je to pošušňáníčko. Dokonce tam mám o něco vyšší FPS, i když to k plynulosti nebo 30FPS target má ještě daleko... v P3D mi milovaný Turbine Duke prostě oproti nějaké Carenado cesně užere pár FPS...
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 14:16
biblbrox   
Popravdě, jak lítám pouze VFR ČR, tak jsem si ani neinstaloval nic jinýho než Evropu okolo ČR, tudíž júesej nemám. Podle toho, co říkáš, to bude opravdu fps killer. Jelikož by mě to na druhou stranu taky zajímalo, pak si tu část USA možná nahraju a zkusím to.

Video bych klidně dal, ale nehodlám se kvůli tomu registrovat na youtube a podobně. Pokud někdo ví o něčem, kde můžu uložit video bez registrace, pak nemám problém.
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 14:21
Pips   
Jestli se večer dostanu k počítači, tak se tam v XPL zkusím podívat. S videem ale asi moc nepočítejte. Ukládání videa by mi asi zastavilo počítač
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 14:25
biblbrox   
Tak zkus alespoň obrázek
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 14:30
Pips   
Obrázky to zvládne, ten nebude problém
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 14:47
JirkaK
videjka super, ale obrázek víc než dostačující Počítám že USA bude v XPL poměrně slušně zpracované, přecijen je to asi největší trh... i ve FSX je kvalita podkladů vyšší.

pokud by jste nechtěli doinstalovávat to Los Angeles, tak byste měli mít v základu KSEA co je v demu... to už ale není default a je to poštelované aby mohli v demu ukazovat jak hezké to mají.. nicméně KSEA se oproti KLAXu vesnice.

Tady to máte v Beoeingu (někde od 6:30 a dál když nechcete úvodní pokec) https://www.youtube.com/watch?v=OUxjBd4xz58 nádherný framerate... a to ten člověk jede i7 na 4.7GHz a dvě GTX980 ve SLI, vše na vodě... Letiště má placené, landclassy i autogen default, má LOD_RADIUS 6.5 - tak vysoko to FSX neumožní nastavit ingame - max 4.5... mě to s takto rozšířeným rádiem detailu během chvíle padne... mu to drželo... ale moc daleko už nebyl - limit 4GB RAM na 32 bit aplikaci...
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 14:56
Pips   
Jediný, čím nějak XPL nadržuje USA je snad ta testovací oblast, ale jinak je to absolutně stejnej default, jako kdekoliv jinde.
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 14:57
JirkaK
Tak snad tam nebude vesnice se stromy
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 22:14
Pips   
Něco takovýho tam je Takže, odstartoval jsem ze KLAX z nějaký z těch drah 07 - asi z pravý, ačkoliv je to fuk. Pokračoval jsem dál nad LA. Nudná defaultní krajina, ještě v nastavení, které normálně používám, se sníženými detaily mě nebavila. FPS tak cca 15-20. Udělal jsem obrázek (první v mé galerii na přiloženém odkazu) a vrhl se na nastavení a dal to na max. Další obrázky jsou v max nastavení, což bylo tak 5-10FPS. Odhadem na 15. km letu od KLAX mě to přestalo bavit, vrátil jsem zpět svá nastavení a sim vypnul.

Obrázky najdete zde:

http://1drv.ms/1GdfPt8

Jestli se někomu hoděj do argumentace, jak je XPL strašně hnusnej, tak si je stáhněte, protože tuhle galerii brzy smažu.

Default je zkrátka default. Kdo by nad tím ztrácel čas u obou simů, že jo


 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 22:40
JirkaK
Hele jako to nevypadá zle z pohledu jak jsou tam ty baráky zarovnané, prostě to má hlavu a patu, to že jsou to uniformní krabičky bez detailu teď neřeším... praha v Defaltu je nějaká vesnice u řeky... což potvrzuje že Amerika evidentně přeci jen těží z větší popularity.

To logické uspořádání vám v XPL skutečně závidím že to máte out of box... dát na to lepší textury, je to hned o řád dál...

Nevím co máš za mašinu ale ty FPS jsou tristní, na to že to umí využít maximálně současného HW a je to 64bit omezený pouze dostupnou pamětí v systému nikoli striktně na 4GB.

Ale právě proto tyhle místa doporučuju aby člověk věděl že jeho rádoby potuněná mašina na simulátor s přehledem stačí...

Pro nějaké ladění a optimalizaci vzhledu (záměrně neříkám tweek nebo ladění výkonu, protože každý zásah výkon-fps bude jen snižovat, nikoli zvyšovat) rád ladím nad prahou někde u dejvic a LKPR v cca 2-3 tisících s konkrétním počasím - první profil od Orbx (velká bouřková oblačnost, blýská se, občas zaprší). V téhle situaci musí běžet sim zcela plynule, na mnou zamčených 30 FPS. Pokud toho dosáhnu a mám rezervu, tak přidávám na efektech nebo antialiasingu dokud držím těch 30... Vím že Praha není žádné velké město (když lítáte nad tím KLAX, KSEA, KSAN... apod.) ale není to ani prcek, takže je to takový rozumný kompromis mezi planinou a velkoměsty... Mraky pak být na scéně musí protože jejich přítomnost zásadně ovlivňuje co si člověk může dovolit s anti aliasingem, kombinace AA+husté mraky nebo ještě lépe mlha je prostě totální FPS killer. Nicméně třeba na mlhu už to neoptimalizuju, neb v mlze VFR lítat nebudu a při IFR budu vysoko nad ní takže to výkon tolik neovlivní, jak když člověk mlhou prolítá.



 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 22:52
Pips   
Mám i5-760 2.80 GHz, 16GB RAM a grafárnu radka HD6900. Má to už něco navrčíno.
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 23:44
JirkaK
na tom to asi nejvíc brzdí grafárna, nebo ti to tu pomalješí i5 vyždíme? Mě přišlo že se má i7 v XPL ani neohřeje, zato GPU nevědělo co dřív
 

porovnávací screeny Liberec   6. 6. 2015 / 00:07
Pips   
Nemám tušení. v HW už se leta nerejpu. Jak za mnou zaklapnou dveře kanclu, když jdu po práci domu, tak počítačům vůbec nerozumim
 

porovnávací screeny Liberec   6. 6. 2015 / 10:15
biblbrox   
No, asi to zkoušet nebudu. Tyhle obrázky stačí. Fakt na tom nic není (teda kromě hw náročnosti). Původně jsem to chtěl zkusit s hd mesh scenery, ale nemyslím si, že by něčemu takovýmu pomohl
Díky
 

porovnávací screeny Liberec   6. 6. 2015 / 15:53
JirkaK
Kdo ví, nicméně v default FSX je třeba propracované centrum Los Angeles se všemi adekvátními mrakodrapy... po cestě je třeba DysneyLand, který, pokud máš ve FSX LosAngeles X, tak je i pěkně animovaný, o Hollywoodu nemluvě... je tam spousta míst k prozkoumání, v kopcích okolo jsou národní parky, přelet do Palm Springs je skvělý a je to úžasný kontrast, obrovská aglomerace, pak zalesněné kopce a pak poušt a v ní město a pak pokračuješ pouští do 29Palms, kde typicky bývají písečné bouře - dobré je si na ni počkat a hezky v ní přistávat - pak to vezmeš do Vegas, jednak je to krásně schované... letíš nevadskou pouští, přijdou kopce a za nima se rozprostírá velké město...které je opět i v defaultu FSX velice kvalitně provedené, nemluvě o tom, že je možné najít další skvělé scenérky tohohle města... nebo to pak vezmeš na jihovýchod do Arizony... GrandCanyon, nějaké další národní parky, Sedona...


Co mě ale těší že i moderní 64bit aplikace na těch místech neběží rychleji než koncepčně staré a neoptimalizované simulátory s architekturou starou 10 let. Což ale svědčí o tom že i když má nálepky, tak vnitřně to žádná sláva nebude... zjevně je problém v multiplatformnosti... vývojáře to tlačí psát univerzální aplikaci aniž by plně využili platformy na které běží.
 

porovnávací screeny Liberec   6. 6. 2015 / 17:56
JirkaK
Jinak tady je to v P3D... oproti tomu v XPL opět ty baráky vypadají jeden jak druhý a celkově je to takové odně monotónní bez barev.
61672 B / 750 x 422 / 2015-5-17_22-50-5-122.jpg
 

porovnávací screeny Liberec   7. 6. 2015 / 12:01
Matyx   
Ty jo, to vypadá fakt hezky (hlavně na to, že je to FSX ).
Ale vážně, až se dostanu domu, tak to zkusím, i když výsledek bude asi tristní, autogen nad takovými aglomeracemi dává kompu dost zahulit, třeba nad Bostonem (KBOS) jsem musel dost snižovat nastavení, a to jsem ještě neměl W2XP. http://www.flightsim.cz/images/screenshot/M/00004453.jpg

Začínám se obávat, že sledování těch vašich videí má na mě neblahý vliv. Doposud jsem byl s xpl spokojen, i když nemám rozhodně max. nastavení. Abych ho mohl mít alespoň co se textur týče, musel bych pořídit lepší GK. Moje 770ka má jen 2GB VRAM, a tam se ani s kompresí textur nedostanu na max. texture resolution. Počet objektů (domy, stromy...) mi CPU dává v pohodě, ale jakmile zapnu nějaké formy vyhlazovaní a multisamplingu atd., tak je to zabiják fps. Na druhou stranu 10k za GK, kterou využiju jen na xplane s mým občasným polétáním, to je celkem darda.
 

porovnávací screeny Liberec   7. 6. 2015 / 14:01
JirkaK
Maximální rozlišení textur... Mám REX4... měl jsem vše na maximu - 4096 textury, 32bit, tedy ne DXT5 komprese... Vypadalo to nějak... Teď mám... to nemenší co jde - mraky 512, zbytek 1024... DXT5... vypadá to naprosto stejně... Vyšší kvalitu textur bych poznal možná na 4k monitoru, na obyč HD to není rozdíl

Tvá karta rozhodně patří mezi ty lepší, jasně není to poslední generace, která je výkonnější, ale počítám že výkon bude nad dnešní 960tkou (moje nová 970tka má výkon asi o 5% nižší než 780Ti).

Problém je že XPL umí výkon GPU vyždímat. Druhý problém je, že i když lépe uspořádaná krajina není tolik oku lahodící jako to samé v FSX, byť třeba nesmyslně uspořádané. Proto taky zastánce přesnosti posílám kouknout na místa která neznají jak své boty a nemohou posoudit zda konkrétní barák nebo strom je přesně tam kde by měl být.

S HD Mesh v3 i XPL začne vypadat koukatelně. Bohužel XPL chybí kvalitní scenérie ala Orbx série full regionů, které konec konců mají i tu vyšší přesnost.. natož pak jejich série letišť, která je ještě přesnější a propracovanější. A že to není jen samotné letiště ale i poměrně slušná oblast v okolí. Třeba nové Pago Pago International samo řeší tohle letiště, ale pokrývá celkem 15 ostrovů Samoy a obsahuje 6 dalších letišť.

AA je opravdu zabiják... to ale i současné top modely... stačí si přečíst recenze... Je to výpočetně složitá operace a vyšší je, tím víc to trvá. Zvlášť s oblačností, bez ní je to daleko veselejší....

Jinak příklad jak vypadá SIM a reál... fakt záleží jen na autorovi scenérky.. na obrázku je třeba 2S1 Vashon Island... freeware FSX letiště od Orbx... nahoře je jedna z fotek dle které to dělali, pod tím je výsledek
33031 B / 456 x 550 / 2S1.jpg
 

porovnávací screeny Liberec   9. 6. 2015 / 16:39
Matyx   
To není tak úplně pravda .... pravdu máš možná co se týče rozlišení textur mraků, a do jisté míry to asi bude platit i pro ground a object textury. Jenže paradoxně třeba s default letadly nemám problém pustit xplane s nejvyšším rozlišením textur, a ten rozdíl opravdu není velký.
To kde to hraje roli jsou letadla. Carenado s jejich HD éry plně využívá a je optimalizované pro nejvyšší rozlišení textur v xplane. A právě s jejich éry ty 2GB VRAM přestanou stačit a fps jdou drasticky dolů. A snížení rozlišení textur byť jen o jeden dílek znamená, že kokpit letadla vypadá výrazně méně ostře, zmizí i některé jinak vyditelné detaily, prostě pocit "fotorealističnosti", který z toho jinak mám, najednou zmizí. A přitom pohledem na kokpit při IFR letu trávím většinu času.
Takže proto ...
No a nakonec jsem se rozhoupal a jdu do toho. GTX970 s 4GB VRAM je objednaná, a rovnou i náhrada mého primárního monitoru (mám 21" 1680*1050 a měním za 24" fullHD). Takže ty srovnávací videa nad Los Angeles udělám rovnou dvě - jednu se starou, a druhou s upgradnutou sestavou
 

porovnávací screeny Liberec   11. 6. 2015 / 09:38
Matyx   
Tak jsem to zkusil.
Předesílám, že jsem si nehrál absolutně na nějaké nejkrásnější zobrazení, naopak. Vrznul jsem tam scenerku KLAXu (včetně ortofoto), a očividně jsem to neudělal správně, protože se mi nezobrazovaly letištní budovy. A ortofoto v okolí letiště se očividně pere s hd meshem. Nicméně pro tebou uvedený účel by to mohlo stačit jako ukázka:

Tady je odlet z KLAX ještě před upgradem PC: https://www.youtube.com/watch?v=RGVMhaFIyDA

Tady po výměně GK a monitoru: https://www.youtube.com/watch?v=8utyc1VXJPc

Jediné změny, které jsem mezitím udělal, byly:
- změna rozlišení (z 1680*1050 na fullHD na novém monitoru)
- zvýšení rozlišení textur o jeden dílek
- zvednutí vyhlazovaní a multisamplingu z 2X na 8X FXAA a MSAA

Při prvním pokusu jsem měl lehce nad 15fps, hned po upgradu bez změny nastavení cca. 25fps, po změně nastavení a tedy při výsledném videu to bylo víceméně stabilních 20fps. Tzn. pro IFR létání (na moje požadavky) víc než dostačující. Pro VFR s trackIR bych si vybral méně náročnou destinaci, nebo v nejhorším lehce snížil nastavení (spousta z nich, např. hustota objektu, jde měnit za běhu bez restartu).

Pak jsem si ještě hodil jedno video na NZ (Christchurch). Je tam vidět kombinace scenerky letiště, okolního ortofoto a následně hd mesh V3. To video je rozdělené na dvě částí, v mezeře jsem o jeden dílek zvedl hustotu autogenu, a jak je vidět na fps, tak to pořád bylo v takovéto destinaci v pohodě a plynule létatelné.

1. https://www.youtube.com/watch?v=L9V4bRDA14k
2. https://www.youtube.com/watch?v=VYf8AyHa2u0

Jinak mám W2XP, všechny části, takže pro většinu světa (co pokrývají OSM data), a tím pádem baráčky autogenu vcelku hezky sedí i na ortofoto podkladu.

Za mě bych ti tedy měl vlastně poděkovat. Už jen když se podíváš na ty první videa z KLAX a dáš si je vedle sebe, tak uvidíš ten obrovský rozdíl, který to zvýšení rozlišení textur udělalo s kokpitem letadla. A mohl jsem si to dovolit díky té nové GK, ke které jsi mě inspiroval
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 18:34
JM   
Porovnavaci screny jedne skoro stejne scenerky Tak kterej vypada realneji?

58501 B / 733 x 550 / Bell 407_2.jpg
50644 B / 733 x 550 / Bell 407_1.jpg
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 18:48
Diesel
V roli posuzování by mělo hrát roly i to, která z nich je mladšího data a zda-li je autor ten jistý. Porovnávat starou s novější bych řekl, že je rozdíl už v tom. Pokud se kouknu jen na texturu heliportu, tak na té do xpl si autor vyhrál podstatně více i déle s texturou, než na té do fsx a těch rozdílů bych našel i více. Dokud nebudou mít scenerie naprosto stejné textury a stejný datum výroby, osobně bych nic nehodnotil.
Jak má někdo srovnávat scenerie, když je každá jiná. Trochu nešťastné porovnání. Tento "výkřik" je pouze smýcháním hrušky s jablkem, kde už dopředu někdo počítá s výrokem, že ta do xpl je samozřejmě lepší.
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 18:53
JM   
Tipuju tak 50 procent objektu a textur je naprosto identickych A srovnatelny scenerky uz nikdy nebudou, protoze tech par lidi, co neco umelo, scenerky delalo, tak se na to bud vybodli, nebo presli na XPL Protoze ono jaksi ta tvorba v tom XPL jde podstatne lip od ruky a ma aspon jakous takous budoucnost Jak bych treba nektery ty veci z XPL scenerky udelal v MSFS, to fakt netusim, proste jednoduse nesly.
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 19:07
Diesel
Musím se smát, když tu někdo volá po oběktivitě a přitom oběktivní být nechce. Na té scenerce nevidím jedinou věc, která by nešla vymodelovat pro fsx. Vůbec nechápu JM co to má jako být za výkřik nebo snahu zase něco slepě zviditelnit, bez špetky soudnosti něco skutečně a pravdivě porovnat. V tomhle případě spíš raději mlčet, protože zakletý xplejnista, který se tu permanetně bije za xpl do prsou, tu najednou chce něco porovnávat. Pro zlepšení nálady a chuti se zasmát, je to při pátku vcelku dobrá momentka.
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 19:00
biblbrox   
Celou dobu se tu srovnávají rozdíly mezi různými aspekty XPL a FSX, takže nevidím důvod, proč neporovnat i tohle.
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 19:09
Diesel
Porovnat ano, ale naprosto stejné sceneriie a ne jednu například bez fotopodkladu, kde už to znamená velkej rozdíl. Nebo vlastně počkej, já zapomněl, že do fsx ten fotopodklad podle JM nejde udělat.
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 19:14
biblbrox   
Hodnotí se tady pouze to, co se komu líbí. Jestli je něco s fotopodkladem nebo ne je úplně jedno. Žádný pravidla pro tohle nejsou, tak si je nevymýšlej...
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 19:30
Diesel
V tom případě nemůžeš chtít spravedlivé hodnocení, protože bude předem jasné, že v tomhle se tu obě strany naprosto rozcházejí v názorech. Takže zase jsme u toho, čí bábovička je hezčí. Pokud chceš skutečně něco porovnávat, musíš dát naprosto stejné podmínky a to se o těchto obrázcích říci rozhodně nedá. Taky sem klidně můžu dát nějakej obrázek stejného letiště z FSX ORBX a porovnat ho s tím jistým ze stejného místa z xpl. Nevidím důvod, proč bych to ale dělal, bylo by to z mé strany jen do očí bijící, že jsem větší fanda do fsx, proto že je v tomhle ohledu lepší. Já nevím, ale když se tady kouknu krapet do historie, tak se tu chlubíte neustále jen tím malým kouskem nějaké ČR. Vždy když se tu někdo začne handrkovat co je lepší, je to spíš k smíchu než k zamyšlení a správnému pohledu bez ohledu na přízeň toho či onoho simulátoru. Tím končím debatu, protože to s váma xplejnistama nemá cenu a bylo by to tak nějak pod mou uroveň zdravého a přiměřeného názoru.
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 19:49
biblbrox   
Ty jsi asi nepochopil, o co tu jde. Toto není soutěž. Porovnávají se tu pouze screenshoty velmi podobných situací. Nic lepšího na porovnání mezi FSX a XPL jsem tady neviděl. Nech každého, ať si udělá názor sám, nebo přijdi s něčím lepším na srovnání.
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 22:59
JirkaK
Jsi zaujatý třeba tím že ty scenérie znáš a třeba i používáš. Já nedokážu říct která je reálnější a která ne, ten heliport neznám a netuším kde vůbec je.

To že ta spodní fotka má více detailů je myslím zcela evidentní. A řeknu to... Ale právě podle toho hodnotit kvalitu příliš nejde. Jeden autor si s tím třeba hrál, druhý to nějak nabouchal a nechal tak, vypadá to zhruba jak v reálu a že to postrádá nějaké drobnosti čert vem (tím neříkám že to byl autorův záměr).

V každém případě kdybych měl za tu scenérku platit, tak má šrajtofle bude hodně vklidu a hodně hluboko v kapse. Takový hnus bych si nekoupil. Nic mě ani na tom neláká, jak jsem řekl netuším kde to je a i kdybych to věděl, tak mě tam nic netáhne, nebo jsou tam nějaké speciální featury za které by to stálo koupit? Má to dokonalé fotoreál podklady že na asfaltu uvidím každou skutečnou dírku? Ne... neznámé místo, které vypadá tuctově, nemá žádné speciální vychytávky ani kvalitu abych se nad tím mohl rozplývat a říkal si... jo to je jak živé... Když člověk třeba koupí Orbx region tak při jeho vývoji předělají všechny nebo alespoň téměř všechny default letiště v dané oblasti. mají reální dráhy, taxi, parking a dostanou nějaké univerzální objekty... podobně vypadají i jejich free balíky (300 pro NA a přes 50 pro EU) letišť... dovolím si tvrdit že to vypadá násobně lépe než kterýkoli z těch obrázků...

Pokud takhle srovnávat simy, tak pojďme vylosovat z databáze letišť zcela náhodné a pojďme najít co nejpěknější scenérku pro něj nehledě na SIM... ty co mají placené scenérky by se samo vyřadily ze seznamu... Tohle by ještě mohlo být zajímavé a někteří lidi by třeba koukli i mimo ČR pro kterou mají svojí nedotknutelnou fotoreál. Najednou zjistí že jejich hračka se asi začne kazit a rozbíjet, protože to nebude vypadat hezky
 

porovnávací screeny Liberec   6. 6. 2015 / 01:28
ondras   
Škoda, že tady není tlačítko Like...
 

porovnávací screeny Liberec   6. 6. 2015 / 02:41
JirkaK


co jsem ale pochopil tak zvláště místní XPL zastánci lítají v Čechách nad fotoreálem a výhradně VFR, tudíž jim přesně tohle vyhovuje a víc od toho nepotřebují a vytáhnout za hranice je nenapadne. Chápu že pak to lítání na tak malém plácku, už vyžaduje místní znalost protože člověk lítá stylem "odstartuj kurz YX, za třetím lesíkem zahni doprava a asi po 5 minutách doletíš k řece, až k ní doletíš zahni doleva a drž se ji. až potkáš první velký topol zahni o 90° doprava a po pěti minutách doletíš k vesnici kde je pěkný kostelík" Popis cesty platný v simulátoru ale i v reálu, alespoň do doby kdy ten topol nevyvrátí vítr nebo ho jednoduše neskácí. Taky chápu že lítat pořád dokola kolem jednoho letiště může někoho bavit a přeji mu to.

Osobně mám rád to poznávání a lítám si od letiště k letišti různě při tom pozoruju krajinu. Pro některé oblasti si třeba i zvolím "domácí" letiště ze kterého pak podnikám výlety a i když třeba ta scenérie nemusí vypovídat skutečné realitě tak jsem v tom simu schopný výše popsaným způsobem lítat taky, byť kdybych někdy na to místo přijel a snad i sedl do letadla tak bych se hned po odlepení z runwaye ztratil.

Teď si třeba připravuju flight plán jako poznávačku napříč USA a severní amerikou jako takovou s tím, že navštívím každé z letišť které je ve freeware balíku pro North America na Orbx - https://fullterrain.com/freeware/global nemám to ještě celé doklikané, nicméně to vidím nejméně na 200-300 hodin v něčem menším, asi to ani nebude Duke ale nějaká rychlejší Cessna nebo Piper... akorát mám dilema jak se s tím érem dostat z Hawaie do Californie... I když zvolím San Nicolas jako nejbližší možné místo k mezipřistání po cestě z HI do CA (byť není součástí toho packu), tak mě to pořád dává více než 2000nm leg a to nedám ani kdybych půlku té vzdálenosti jen plachtil.
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 19:27
JM   
Jak jdou jednoduse ve FSX vrstvit polygony kopirujici teren, potazene libovolnou texturou a to bud opakujicici se, nebo vyplnujici ten polygon? Navic takove, ktere obsahuji dogenerovavanou detailni zrnitou texturu pri priblizeni?
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 19:32
Diesel
a ty to z tohohle obrázku skutečně poznáš? Nebo se na to díváš jako tvůrce? Dal si posoudit pouze obrázky, které z toho co popisuješ zjistí snad jen zasvěcený autor. Nechtoho, už jsem se zasmál.
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 19:43
JM   
Jasne ze to je popis z pohledu tvurce a upresneni, co na tom malym screenu videt neni, ale ten dojem pak v simu to udela velkej Takze ono to pak v simu ten XPL vypada jeste daleko lip
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 19:46
Diesel
jasně
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 20:37
JM   
Kdyz uz doluju letite screeny z FSX z CVARS webu, tak jeste jedno neferove srovnani Prosim nebrat ani tak jako co jednotlive simy umi nebo neumi, spis jako ukazku posunu vpred za X let... to ze to peknejsi je jinej sim je vedlejsi
76195 B / 733 x 550 / 00003891.jpg
66550 B / 750 x 413 / 00003890.jpg
 

porovnávací screeny Liberec   5. 6. 2015 / 20:59
Diesel
doporučuju pustit až od 2:00

https://www.youtube.com/watch?v=GqK1_S47jak
 

porovnávací screeny Liberec   6. 6. 2015 / 09:34
neotryx
tak zkuste tohle třeba. Jde se o město Hořice, focené je to zhruba z bodu viz.mapy.cz, výšku sám neodhadnu
58592 B / 750 x 500 / Horice.jpg
73310 B / 750 x 515 / odkud.jpg
 

porovnávací screeny Liberec   6. 6. 2015 / 10:15
happypetr   
Co to je za sim? To je pěkně hnusný! Ale teď vážně, večer to vyzkouším a dám obrázek.
 

porovnávací screeny Liberec   6. 6. 2015 / 10:27
JM   
V mojem FSX to vypada podle me pekne, uplne jako v realu Skoda ze na tom zmensenym obrazku nevyniknou ty rozmazany textury v dali Ale teda dalo mi praci se dostat na misto urceni a nastelovat pohled, tak nelogicky ovladani a prapodivny uzivatelsky rozhrani, to se hned tak nevidi
50108 B / 750 x 519 / Untitled-1.png
 

porovnávací screeny Liberec   6. 6. 2015 / 12:09
ondras   
Tak já to zkusím. První je FSX a druhý P3D.
Fullscreen zde:
https://mega.co.nz/#!XotnTTjC!WhMnhWV2r4Kpe3BoJ6lYZgc8kEYh_kjQNlBDQ5OyNa0
46244 B / 750 x 422 / FSXHorice.jpg
46936 B / 750 x 422 / P3DHorice.jpg
 

porovnávací screeny Liberec   6. 6. 2015 / 16:53
happypetr   
To vypadá docela věrně. Teda až na ty dráty...
 

porovnávací screeny Liberec   6. 6. 2015 / 17:10
JM   
Tam asi nejezdej auticka po silnicich, co?
 

porovnávací screeny Liberec   6. 6. 2015 / 18:50
ondras   
Úplně náhodou si představ že tam autíčka jezdí! Čumíš, co?
 

porovnávací screeny Liberec   6. 6. 2015 / 19:03
JM   
Takze bud mas nastaveny nejaky neviditelny textury pro silnice, nebo kecas Ja na tech screenech klasicky FSkovy silnice nevidim, jenom ty z ortofota, proto se ptam
 

porovnávací screeny Liberec   6. 6. 2015 / 19:09
ondras   
Neříkej, že znáš FSku, když nevíš, že na ortofotu jezdí autíčka taky....
 

porovnávací screeny Liberec   6. 6. 2015 / 19:15
JM   
Znam ji X let zpet, v ty dobe jsme ortofoto nepouzivali Takze je klidne mozny, ze nad ortofotem jsou pruhledny silnice a po nich se prohanej auta... a krasne valcujou ty placaty, co jsou na ortofotu vyfoceny
 

porovnávací screeny Liberec   6. 6. 2015 / 19:58
ondras   
Pokud máš nainstalován Orbx Vector, tak máš provoz i na ortofotu. Jak je to přesně řešeno, to nevím....
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ