| | | můj kokpit Cessna 152... 16. 5. 2015 / 17:14 | |
| | Tak jsem se rozhodl s Vámi podělit o foto mého kokpitu pro Flight Simulator... Už ho mám pl roku, ale napadlo mě, že bych to sem dal a přečetl si vaše názory...
¨
Je to takové jednoduché provedení, krom budíků je vše funkční... Přístroje si zobrazuju ve zmenšené podobě přímo na LCD/viz třetí obrázek) a navíc u tak malého letadla to snad ani není potřeba, utrácet vysoké částky za budíky, nebo se snažit o variantu o LCD... Pro takové to občasné polétání je to plně dostačující. Jako základ slouží Saitek pro flight Cessna yoke a MJ16 jako základna pro tlačítka a potíky... Na pedály zatím nezbyl čas ani finance(ato asi už tak zůstane...)
|
| |
|
| | | můj kokpit Cessna 152... 16. 5. 2015 / 17:30 | |
| | Pěkné...
mě osobně by asi vadilo že mám budíky na monitoru, když ty krásné na kokpitu zejí prázdnotou... |
| |
|
| | | | můj kokpit Cessna 152... 16. 5. 2015 / 18:27 | |
| | Paradne. Kolko ti to trvalo cca stvorit ?
|
| |
|
| | | | | můj kokpit Cessna 152... 16. 5. 2015 / 18:56 | |
| | No tak 4 opravdu celé víkendy plus další dva dolaďováním a úpravami. Ale šlo by to asi rychleji. Nejhorší bylo sehnat díly a smontovat elektroniku. |
| |
|
| | | | můj kokpit Cessna 152... 16. 5. 2015 / 18:58 | |
| | Já vím, ale vem si kolik by to stálo... kdyby jsi teda zvolil varinatu opravdu budíků. A hlavně je to tak malé, hodné a pomalé letadlo, že se na budíky kouknu jen při přistávání a při natáčení na směr. Navíc lítám jen tak zhruba hodinu nebo dvě týdně, takže to je značně nerentabilní... mě bavilo to stavět, ale to užívání už vázne |
| |
|
| | | můj kokpit Cessna 152... 16. 5. 2015 / 18:59 | |
| | Podle mě není jeden bazarový LCD monitor zas taková investice, aby sis nemohl zprovoznit budíky...
Takhle je ten kokpit docela k ničemu - až na pár extra tlačítek navíc, které by sis mohl poskládat do malého panelu nad berany a neměl by si takovou velkou "krávu"...
Když už - tak už |
| |
|
| | | | můj kokpit Cessna 152... 16. 5. 2015 / 19:18 | |
| | no zřejmě si nepochopil proč jsem to postavil... abych neklikal na tlačítka někde na klávesnici... ale abych měl vše kde má být a trochu se cítil jako na palubě. A ten panel s budíky je jen na dokreslení atmosféry a řešení s LCD jsem měl minule a neovědčilo se. Nejen že to muselo být o mnoho větší a vyšší ale ještě to byl neskutečný "oser" s kalibrací budíků aby to sedělo. Zajímal by mě tvůj počin pokud nějaký je... když říkáš že mé snažení je k ničemu... |
| |
|
| | | | | můj kokpit Cessna 152... 16. 5. 2015 / 19:38 | |
| | Abychom si to ujasnili - neříkám, že je to k ničemu. Pokud to tobě slouží a vyhovuje, tak budiž. Já bych si ale něco takového nepostavil jen kvůli pár čudlíkům. Když už bych něco takového stavěl, tak bych se snažil docílit co nejlepšího vjemu reality - a k tomu ty budíky prostě patří. Osobně by mě hodně obtěžovalo, že bych "seděl v kokpitu" a budíky bych tam měl jen tak na okrasu.
Doma mám (s lehkou pomocí MzM) panel se spínačema a MJoy16. Sloužilo to taky k tomu, abych nemusel šmátrat po klávesnici atd. Nicméně ho momentálně ani nepoužívám.
Nicméně mi přijde trošičku zbytečná taková monstr konstrukce, když tam na ni máš jen pár spínačů + berany. Kdyby si plánoval rozšíření o LCD a pedály + další monitory, tak by to smysl samozřejmě dávalo.
Chápu, že nejsou finance, já je taky nemám. Spíš nechápu proč nechceš pokračovat dál? Postupně, pomalu to rozšířit...
PS: nemyslím si, že by to kvůli LCD panelu vzadu muselo být "o mnoho větší". A problém s rozmístěním budíků lze určitě řešit - funguje to tak hodně lidem, tak proč ne tobě?
PSS: To, co sem psal v předchozím příspěvku (a píšu i teď) je čistě můj názor - nikdo ti rozhodně nebere zásluhy na stavbě kokpitu, natož pak já . |
| |
|
| | | | | | můj kokpit Cessna 152... 16. 5. 2015 / 19:53 | |
| | asi nejsem takový aviatik jako ty... na ten krátký let vashon - friday harbor co o víkendu udělám jednou za čas to stačí. Cessna 152 prostě má jen pár čudlíků... nic víc. Je to jednoduché letadlo a já tudíž mám jednoduchý kokpit... ale vypadá jako C152, má tlačítka jako v c152 a jsou přesně tam kde v C152 jsou... to mi stačí. Jsem spokojený, rozšiřovat nebudu, mám jiné koníčky, létám hodinu dvě týdně a jsem spokojený, jen jsem se chtěl podělit o nápady, třeba s nováčky. I tak to stálo moc peněz a občas jich dost lituju a manželka to těžce nese už tak. |
| |
|
| | | | | | | můj kokpit Cessna 152... 16. 5. 2015 / 19:57 | |
| | Máš to pěkný a máš to tak jak potřebuješ Ty! Tím to začíná a tím to taky končí a basta |
| |
|
| | | | | | | | můj kokpit Cessna 152... 16. 5. 2015 / 21:04 | |
| | díky! jo jsem spokojený, cíl to splnilo. Mám cessnu 1:2 a lítá se s tím sakra fajn. 1000% lepší pocit než jen set od saiteku, se kterým sem začínal. Pěkně kávičku, sušenky a pohodový let z Vashon mun do Firday Harbor, takhle lítám už 4 roky a nikam jinam každý víkend, když jsem doma v sobotu |
| |
|
| | | | | | | můj kokpit Cessna 152... 16. 5. 2015 / 22:14 | |
| | Čeče, já taky občas lituju mojich rozkutálených peněz
Hlavně to neber tak, že to, co si udělal je špatně Já obdivuju zručné lidi, co si umí ledasco udělat (třeba jako happík) a koneckonců každý si udělá to, co mu vyhovuje a na co má. Já bych to udělal dejme tomu jinak, ale záleží na preferencích každého.
Mi osobně se hrozně líbí kokpit od kuknamys, který dokázal za "minimum" peněz udělat kur*a hodně muziky |
| |
|
| | | | | | | | můj kokpit Cessna 152... 17. 5. 2015 / 07:16 | |
| | Chlape ackoliv se me snazis konejsit, mezi radky me porad kritizujes. Az si neco postavis sam, tak pak kritizuj. Ano kuknamys je borec, perfektni, ale je to stihacka pro nadsence ne turisticka herka jako ovladac pro sim. Mojim cilem byl sestrojit panel na ovladani pripominajici letadlo se kterym litam. Realitu nehledam a u pocitace ani nenajdu. Postavil jsem to cosem chtel postavit. Fakt jsem necekal na takove puntickare a hlodavce jako jsi ty. Takovy lidi dokazi odradit od vseho. Jako fakt, pokud se ti to nelibilo nemysel si psat, ale dokola tvrdit ze nekdo neco dle tebe udelal spatne a ze to ani pak nemusel delat je dost sebestredne. Muj nazor |
| |
|
| | | | | | | | | můj kokpit Cessna 152... 17. 5. 2015 / 09:39 | |
| | V uvodnom prispevku si pisal:
"Už ho mám pl roku, ale napadlo mě, že bych to sem dal a přečetl si vaše názory
Tak co si ako cakal ? Si na verejnom fore. Matt teda vyjadril svoj nazor.
Ja sa nikoho nezastavam, len pisem co si myslim i Vasom dohadovani. |
| |
|
| | | | | | | | | | můj kokpit Cessna 152... 17. 5. 2015 / 11:06 | |
| | pravda co sem mohl čekat. |
| |
|
| | | | | | | | | | | můj kokpit Cessna 152... 17. 5. 2015 / 11:38 | |
| | upřímně, mě ta reakce taky přišla příliš ublížená. Zvlášť argument "ukaž co si udělal ty" mi přijde zcela zcestný a vhodný možná do nějaké zaplivané pivnice. Když na stavbě stavební dozor zkritizuje práci dělníků že něco udělali nevhodně a musí to předělat, tak mu asi hned neoponují tím "ukaž se ty, jestli to uděláš lépe". Dělníci by asi rychle skončili.
A rád, bez studu řeknu že bych to neudělal lépe než ty, řadím se mezi manuálně méně schopné lidi, takže racionálně i věci jako malování nebo drobné opravy v bytě přenechávám odborníkům. Vyjde to ve finále levněji bez starostí s nakoupením vhodného materiálu a nářadí. Stejně tak bez studu řeknu to co jsem psal ve své reakci "Mrzelo by mě že mi nefungují budíky" i když chápu že ti to nevadí... i když věřím že někde ve skrytu duše si říkáš, "by bylo super, kdyby to fungovalo, ale peněz není nazmar a bohužel mám vyšší preference". Na tom samozřejmě není nic špatného. Každý máme něco
U případné stavby vlastního home cocpitu bych postupoval tak, že bych si udělal návrh co od něj očekávám a jelikož vím že by to znamenalo hodně samodomo tvorby, jeho výrobu, pravděpodobně i konfiguraci a rozchození bych outsorcoval třeba od někoho tady, kdo by byl ochotný a schopný to realizovat. Je ale komplikace v tom že střídám éra, takže bych musel vytvořit něco univerzálního tak aby se s tím dala snadno lítat třeba ta C152 stejně jako čtyřmotorové jety. Bohužel u mě taková realizace z prostorových důvodů není v podstatě možná. Finance by byly naštěstí až druhotný problém.
Ano někdo na tohle může namítnout, že když si to člověk neudělá sám tak ho to nebude tak bavit. V tomhle jsem pragmatik. Mám přání: mít virtuální kokpit, ne: vyrobit si virtuální kokpit. Jinými slovy, zajímá mě výsledek ne cesta k němu.
|
| |
|
| | | můj kokpit Cessna 152... 16. 5. 2015 / 20:14 | |
| | "Na pedály zatím nezbyl čas ani finance(ato asi už tak zůstane.."
Už jsem tady jednou psal, že pro zaběhlé a spolehlivé pérákisty jsou k mání pedály i na dejme tomu 3 splátky... Nebo si našetřit, protože další volné místo je leden 2016... |
| |
|
| | | můj kokpit Cessna 152... 17. 5. 2015 / 01:13 | |
| | Největší radost máme z věcí, které si sami stvoříme. A je jedno, jestli je to monster cockpit za mnoho $$, nebo pár vlastnoručně poskládaných prkýnek, ve kterých se cítíme tak, jako by jsme fakt lítali v éru, na které v životě nebudeme mít Mě se tvůj výtvor líbí, je to paráda a dík za obrázky. |
| |
|
| | | můj kokpit Cessna 152... 17. 5. 2015 / 11:43 | |
| | celkom pekne spracovane, ale nicim zaujimave.. vyrezat diery kupit monitor najlacnejsi za dakych 20€ na bazeri dat ho dozadu a mat kus vsetko realnejsie .. ale je to vec kazdeho .. |
| |
|
| | | můj kokpit Cessna 152... 17. 5. 2015 / 12:46 | |
| | Jako je to pekny, ale nektery veci na tom proste nechapu...
- Proc tam nejsou pedaly? By tam dolu krasne sly... Kdyz se zvoli urcita konstrukce, tak ta vyroba moc casu nezabere a finance to takzy nesezere skoro zadny.
- Ten velky prostor s nalepenyma pristrojema, fakt me nenapada, k cemu tam je... Bud bych cely ten prostor dal do pryc a nechal jen tu spodni listu s cudlama, nebo tam proste za to dat LCD a udelal je funkcni.
To mozna budou i duvody proc te litani s tim az tak nechytlo |
| |
|
| | | můj kokpit Cessna 152... 17. 5. 2015 / 13:37 | |
| | ok, je to jednoduché, mělo to být jednoduché, ale že to bude až tak špatně přijato jsem tedy opravdu nečekal, na to že to mělo být jen vlastnoruční zhmotnění mých představ pro občasné létání a aby to splnilo jedinou podmínku - vzhled jako předloha. Byli by jste opravdu dobrý motivační tým Jste už moc pokročilí, s tím se nedá nic dělat. Tak přeji hezkou neděli. |
| |
|
| | | | můj kokpit Cessna 152... 17. 5. 2015 / 14:24 | |
| | Já si myslím, že budíky jsou u VFR létání opravdu dost podružné. Na vzletu se mrkneš na rychloměr a za letu sem tam na kompas a na výškoměr, možná na palivo. Doma v obýváku se zabít nemůžeš a tak jsou ti motorové přístroje celkem k ničemu (navíc, pokud si pamatuji, FS motor stejně nevysadí ) Tak proč to nemít na výhledu z eroplánu tak jak máš ty.
Co je ale fakt velká škoda je absence pedálů. S péčí, kterou jsi věnoval detailům (vidím třeba trim výškovky, směs) je krokem zpět pokud např. při pojíždění ovládáš směr beranama anebo pokud se vzdáváš možnosti metodicky správně sedat s bočním větrem.
Dej si k tomu pedály a budeš mít parádní VFR trenažér.
P.S. ten Cessnovej přívěšek na klíče nemá chybu! |
| |
|
| | | | | můj kokpit Cessna 152... 17. 5. 2015 / 19:12 | |
| | Motory samozřejmě vysazuji i ve FSX... záleží od koho máš letadlo.
U mých mám náhodné závady (konfigurovatelné, jak časté budou a už sem se přesně s výpadkem jednoho motoru, respektive jeho části setkal) i závady způsobené tím, že s tím lítám jak prase. U letadla si prostě musíš vybírat (pro některé rýpaly... ano musí mít 3D šroubky v kokpitu, je to první požadavek zvýrazněný červenou barvou - bez 3D šroubků ani ránu )
Jinak s tebou myslím budou i ti, kteří kritizovali, souhlasit že k VFR s takovým letadlem ty budíky téměř nepotřebuješ. To myslím nikdo nezpochybnil, ale když už na tom domácím kokpitu jednou jsou, tak je škoda že nejsou funkční.
|
| |
|
| | | | | můj kokpit Cessna 152... 17. 5. 2015 / 19:36 | |
| | Děkuji moc. snažil jsem se o maximální přiblížení panelu C152... včetně všech ovládacích prvků co tam jsou, krom topení, větrání a rádia samozřejmě... mě se líbí ten pohled přes desku, kde navazuje na VC kokpit, kdy je vidět už jen boční lem okna, na skle zavěšený kompas a kryt motoru, pak si člověk opravdu připadá že to letí... mě to tiž opravdu nikdy nebavilo lítat jen ve VC... A opravdu - carenado nemá žádné možnosti poškození motoru nebo něco podobného(pokud si nenastavím cílené poškození ve FS) a benzín sledovat také nemusím, protože sem vždy vyletěl max 2 čárky Chápu, že lidé co skočili hned do bitevníků nebo 737 si nedokáží představit sposuty ukazatelů, ale já jsem lítal vždy jen s cessnama, těma nejslabšíma a nejmenšíma |
| |
|
| | | | | | můj kokpit Cessna 152... 17. 5. 2015 / 19:47 | |
| | Topení na domácím simulátoru mám tady:
|
| |
|
| | | | | | | můj kokpit Cessna 152... 17. 5. 2015 / 19:54 | |
| | | |
|
| | | | | | | můj kokpit Cessna 152... 19. 5. 2015 / 20:16 | |
| | Vidíš, takovou fičuru, a dyž sem si byl pro pedály, taxi mi ji ani neukázal...
Jinak pro autora vlákna: Nad těma pedálama popřemejšlej, fakt to má něco do sebe... |
| |
|
| | | | | | | | můj kokpit Cessna 152... 19. 5. 2015 / 20:32 | |
| | | |
|
| | | | | | | můj kokpit Cessna 152... - quadrant Saitek 26. 5. 2015 / 12:24 | |
| | Zdravím,
mám dotaz k uspořádání quadrantu, aby by páky takto správně sestaveny (viz. foto). Musí se jednotlivé kvadranty rozebrat a páky přeházet nebo je možné jen, nějak sundat hlavice pák.
|
| |
|
| | | | | | | | můj kokpit Cessna 152... - quadrant Saitek 26. 5. 2015 / 13:34 | |
| | Hlavice pák jdou snadno přehazovat. |
| |
|
| | | | | | | | | můj kokpit Cessna 152... - quadrant Saitek 29. 5. 2015 / 10:31 | |
| | Díky, lehkým tahem jde hlavice sundat. |
| |
|
| | | | | | | | můj kokpit Cessna 152... - quadrant Saitek 26. 5. 2015 / 14:15 | |
| | Dokonce jsou v balení i nějaký náhradní hlavice, včetně jedné velké, která se nasadí najednou na tři páky. K čemu to ovšem je, tak na to jsem nepřišel... |
| |
|
| | | | | | | | | můj kokpit Cessna 152... - quadrant Saitek 26. 5. 2015 / 15:11 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | můj kokpit Cessna 152... - quadrant Saitek 26. 5. 2015 / 17:40 | |
| | I třímotorák má ovládání každý zvlášť... |
| |
|
| | | | | | | | | | | můj kokpit Cessna 152... - quadrant Saitek 27. 5. 2015 / 13:27 | |
| | Na ctyri.
Ale duvod taky nechapu. Jedine ze by ses chtel citit jako velky kapitan Boeingu, kdyz uz sis koupil 2 kvadranty, tak chces do pazoury 4 paky jako velky kluk... ale zaroven nechces mit 4 ruzne paky na motory, pac to je zlozite. |
| |
|
| | | | | | | | můj kokpit Cessna 152... - quadrant Saitek 26. 5. 2015 / 21:05 | |
| | Jde to takhle uspořádat snadno, já ale měl vždycky problém skalibrací té středové dvojice pák., když jedna je v jednom kvadrantu a druhá v druhém (ať už to podle typu letradloa byly plyny nebo vrtule). Ty ostatní dvojice šly kalibrovat (vzájemně do dvojice) dobře, ta středová dvojka (každý pes jjiná ves) mne trvale zlobila - až jsem to pustil k vodě... (přesněji - vyprdnul jsem se na směsi a mám plny na jednom kvadrantu, vrtule na druhém - mám jen jedno zdraví...)
|
| |
|
| | | | | | | | | můj kokpit Cessna 152... - quadrant Saitek 27. 5. 2015 / 05:35 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | můj kokpit Cessna 152... - quadrant Saitek 27. 5. 2015 / 10:28 | |
| | Aha, to jsem asi přehlédl. Návod perfektní - ale když to tak čtu... asi zůstanu bez těch proporcionálních směsí |
| |
|
| | | | | | | | | | můj kokpit Cessna 152... - quadrant Saitek 27. 5. 2015 / 13:57 | |
| | Někde jsem tu psal, že saitek na své zařízení má někde v systémovém adresáři konfig, kde se nastavovaly všechny tyhle věci. Včetně toho, že tlačítko mode se pak dalo použít jako std tlačítko (zapínalo tuším jak 3 knoflíky). Konfig byl jednoduchý textový soubor a bylo celkem zřejmé, co se má smazat.
Zkusím to najít, ale víc jak 5 minut hledat nebudu.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | můj kokpit Cessna 152... - quadrant Saitek 27. 5. 2015 / 14:07 | |
| | | |
|
| | | | | | můj kokpit Cessna 152... 17. 5. 2015 / 22:32 | |
| | ......ale já jsem lítal vždy jen s cessnama, těma nejslabšíma a nejmenšíma.....
Tudíž pomalu a nízko? podle voka a aerodynamického hluku?Takže na co funkční budíky, že?
Já si to myslel |
| |
|
| | | | | můj kokpit Cessna 152... 27. 5. 2015 / 14:52 | |
| | Na kompas se dívat nemusíš. Nám ostatně na Sluce předloni upadl a nemůžeme ho najít. Ale nijak nám nechybí |
| |
|
| | | | | | můj kokpit Cessna 152... 27. 5. 2015 / 19:15 | |
| | Teda s váma dvěma bych letěl jenom s hóóódně dobrou pojistkou... |
| |
|
| | | | | | | můj kokpit Cessna 152... 27. 5. 2015 / 21:10 | |
| | Proooč?? Republika je tak malá, že ho při VFR téměř nepotřebuješ |
| |
|
| | | | | | | | můj kokpit Cessna 152... 28. 5. 2015 / 06:16 | |
| | | |
|
| | | | | | | můj kokpit Cessna 152... 2. 6. 2015 / 22:42 | |
| | Se sloukou v pripade nouze pristanes i na strese panelaku, fakt neni duvod se bat... nemluve o tom, ze bys musel holt letet sam |
| |
|
| | | | můj kokpit Cessna 152... 17. 5. 2015 / 16:21 | |
| | Luky, máš to pěkný!
Za 1 kdo někdy seděl v kolobrndě (C152), tak potvrdí, že tohle je přesně ten pocit, který je potřeba navodit. Máš to jednoduchý, pohledný, funkční - a když si představím zprovoznění takových serepetiček (aby to nebylo jen kosmetické, ale aby to v simu fungovalo), jako je ovladač klapek, směs a trimové kolečko, rozhodně to není málo práce. Takže palec nahoru.
Za 2. nikde není psáno, že si za pár týdnů něco nepřiděláš, nedoplníš, rezerva je - jen do toho.
Za 3. dej na staré bardy a pořiď si pedály, takový pěkný kokpit si o ně vysloveně říká. Není to tak moc peněz - a stupeň simulace, když už je ten kokpit "jakoživý", stoupne o dva řády. Zkus to a uvidíš.
Za 4. přemýšlej o tom, jestli by ten tvůj počítač (nebo noťák, není vidět, co se za palubkou skrývá) neutáhl dva monitory - pokud ano, stálo by jako další "upgrade" velmi jednoduše vyříznout v místě těch budíků otvory a za palubku dát jeden monitor, s 2D kokpitem, kde se poloha a velikost budíků přizpůsobí těm otvorům. Upravit takhle pár budíků v 2D kokpitu není tolik práce, určitě by ti s tím tady někdo pomohl, kdybys se k tomu někdy dostal. No a primární monitor by byl celý nad okrajem palubky s pohledem "dopředu" - a pak už to nebude mít chybu!
Držím palce!
kuma |
| |
|
| | | | | můj kokpit Cessna 152... 17. 5. 2015 / 19:14 | |
| | Já tam vidím bílou Zalman Z3 Plus skříň, která evidentně běží a je osazená předním ventilátorem od výroby - modrofialově svítí... mám tu bednu v černé
počítám že to tam není jen na okrasu |
| |
|
| | | | | | můj kokpit Cessna 152... 17. 5. 2015 / 19:30 | |
| | ano Z3 plus jinak AMD FX 6300, Asus GTX 760 2GB, Asus M5A97 EVO R2.0, 8GB DDR3 HyperX, 2x 128GB Intel + 500GB 7200 HDD WD, ventilátor od výroby není, všechny jsou vyměněné, po celém obvodu je led lišta jinak dobrý postřeh |
| |
|
| | | | | | | můj kokpit Cessna 152... 17. 5. 2015 / 19:35 | |
| | vevnitř to svítí jako by tam ten originál ventilátor byl.
Já se k jejich výměně nedostal... nechám jim vyřachtat ložiska a až začnou být hlučné jako CPU chladič tak půjdou... Zatím s nimi mám spíše problém že jednu v biosu silent režim a pod 600rpm ty větráky někdy vydávají zvláštní zvuky, evidentně jsou plánované na provoz s trošku vyššími otáčkami (na 650-700 rpm to už nedělají ) Holt od bedny za 1100 s 4 ventilátory v ceně nelze nějakou kvalitu očekávat. Nemít tu bednu doma, tak to nepoznám |
| |
|
| | | | | | | | můj kokpit Cessna 152... 17. 5. 2015 / 19:37 | |
| | mě hučely všechny, takže jsem je hned vyhodil, vyžaduju neslyšné PC ale ta regulace na case mi nefunguje z výroby. no a když už tam je to okno tak sem tam musel něco nacpat, co by svítilo... přeci jen to má být herní pc... |
| |
|
| | | | | můj kokpit Cessna 152... 17. 5. 2015 / 19:38 | |
| | děkuji |
| |
|
| | | můj kokpit Cessna 152... 28. 5. 2015 / 23:20 | |
| | Pozorne som sa zahľadel na fotografiu č.3 - Odporúčam provizórny monitor nahradiť 32-palcovým monitorom. Podľa ponuky fy ALZA má rozlíšenie 2560*1440. Cena monitorov sa postupne dostáva na prijateľné hodnoty. Dolu odporúčam použiť osvedčené happyho pedále |
| |
|
| | | | můj kokpit Cessna 152... 28. 5. 2015 / 23:45 | |
| | otázkou je zda má na to místo a zda to vůbec potřebuje. Navíc také záleží co je uvnitř té bedny a zda je ten sim v defaultu nebo nějak poupravený nějakou scenérkou apod (pro tu cestu by se hodil ORBX PNW a myslím že i nějaké z těch letišť by se našlo), pak je otázkou zda to GFX utáhne při tom rozlišení.
Kdyby to byl počítač jen k FSX, pak je na zvážení TV místo monitoru. Rozumná telka o stejné uhlopříčce bude stát polovinu toho monitoru a kvalita bude více než dostačující. Ale počítám že ten počítač není dedikovaný pro FSX. Tam už ta telka monitor nenahradí, hlavně čtení textu je horší. |
| |
|
| | | | můj kokpit Cessna 152... 1. 6. 2015 / 20:28 | |
| | Není počítač na FSX, vlastně když jsem ho stavěl, už jsem FSX nehrál.
Každopádně pedály už nebudou objevil jsem kouzlo Euro Truck simulator 2 a FSX už nehraji
kdo by to byl řekl... simulátor kamiónu je 1000X zábavnější než letecký... možná to bude ale tou kariérou a tím, že se v prostoru pořád něco děje...
Cessnu tedy měním za Renault Magnum a létání zahazuji vdál |
| |
|
| | | | | můj kokpit Cessna 152... 2. 6. 2015 / 21:49 | |
| | Jako auto s píčou? |
| |
|
| | | | | | můj kokpit Cessna 152... 2. 6. 2015 / 21:52 | |
| | + milión |
| |
|
| | | | | | můj kokpit Cessna 152... 2. 6. 2015 / 22:02 | |
| | Záleží jestli na masce nebo za volantem |
| |
|
|