FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 11. 2024, svátek má René Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
? Jeden příspěvek | Celý strom
?   13. 3. 2015 / 08:48
kuknamys   
Ano, jsou ještě místa kde musím trávu dodělat a také mě to štve, ale kupodivu to není žádné místo ze screenshotů. Scenérka je pasovaná totiž pouze na můj simulátor a na kratičké pojjíždění na dráhu a od dráhy. A pilot naštěstí dozadu za letadlo nevidí obzvláště v jednoduchém simulátoru pouze s přední projekcí. A tak místa která nejsou vidět prostě neřeším. Přednostně vykrývám místa, která pro mě při rolování, vzletu a přistání vidět jsou. A ty jsou naštěstí vždy stejná. Jako by v mém případě to letadlo jezdilo po předem daných kolejích a ty se nikdy neměnily. Což je při tvorbě scenérky děsná výhoda, kterou mám výlučně já a někdy ji zkrátka asi až zneužívám. Přiznávám, že díky tomu je scenérka nepoužitelná pro běžné létání jiných lidiček ale jak z časových důvodů tak výkonových omezení PC jsem rád, že se mi to podařilo udělat alespoň takto.

Jsou mezi námi jedinci, kteří to umí lépe. A nad jejich výtvory mi občas padá čelist hodně hluboko. A zlomek z nich má přes nejrůznější problémy ještě sílu občas tvořit pro nás ostatní a jim strašně držím palce, že nám něco krásného zase vymyslí

Jinak screeny jsou udělané z vnějších pohledů kvůli tomu, že nejlépe naznačí na pouhých třech statických obrázcích právě pohyb techniky. Screeny brané čistě z pohledu pilota by byly v tomto případně nudné a nic neříkající, to se musí prostě vidět v pohybu. Teprve potom je to trochu ke koukání, tedy alespoň doufám

A navíc je to pouze dotvoření vnějšího prostředí simulátoru. Protože když první minuty na stojánce okolo mě jezdí všechna ta technika tak stejně ruchám checklist se skloněnou hlavou v kokpitu a poslouchám rádiovou komunikaci. A okolí vnímám většinu času jen podvědomě.

Když už jsme u toho, to je další velká výhoda kvalitnějšího simulátoru, ale to jsem tady už psal. Někdy během letu mě neruší ani nenačtené textury ortofota protože mám dost práci s průhledovým diplejem, hledání cíle, sledováním vedoucího, konfigurování kokpitu a dalšíma blbinkama. Takže scenérka není v mém případě na rozdíl od domácího PC postaveném na stole dominantním a určujícím faktorem kvality, ale pouze součástí širšího celku. Tudíž její nekvalita je potlačena prostou přítomností dalších prvků zaměstnávající pozornost domácího pilota - hračičky.

To celé by bylo objektivní vysvětlení. No ale jinak přiznávám, že subjektivně mě tyhle místa také štvou. Ale musíme se asi zkrátka smířit s tím prostým faktem, že na tomhle našem světě nikdo a nic není většinou dokonalý

Jo a finální argument pro naši nedokonalost navíc určil ten nahoře, kterého jmenujeme nazýváme různými jmény. Protože vzhledem k omezené délce našeho života se to kurnik šopa a fakt nedá všechno stihnout tak, jak bych chtěl aby to jednou vypadalo !
 
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ