| | | | | To je nějaký bojkot tady či co? |
| |
|
| | | | | | Tak já ten klid trochu zkazím
Koukejte jaký mám cvrkot na stojánce zatímco nahazuji motory a dělám checklist. Veškerá technika díky FSRecorderu mi kmitá po letišti sem a tam |
| |
|
| | | | | | | Ja se na to nekdy budu muset prijet podivat, to se mi fakt libi |
| |
|
| | | | | | | | Jasně, rád Tě uvítám. Ozvi se |
| |
|
| | | | | | | Zato tá tráva okolo betónu vyzerá ako z 90tych rokov, zelená machuľa
...keď už kazíme kľud |
| |
|
| | | | | | | | Ano, jsou ještě místa kde musím trávu dodělat a také mě to štve, ale kupodivu to není žádné místo ze screenshotů. Scenérka je pasovaná totiž pouze na můj simulátor a na kratičké pojjíždění na dráhu a od dráhy. A pilot naštěstí dozadu za letadlo nevidí obzvláště v jednoduchém simulátoru pouze s přední projekcí. A tak místa která nejsou vidět prostě neřeším. Přednostně vykrývám místa, která pro mě při rolování, vzletu a přistání vidět jsou. A ty jsou naštěstí vždy stejná. Jako by v mém případě to letadlo jezdilo po předem daných kolejích a ty se nikdy neměnily. Což je při tvorbě scenérky děsná výhoda, kterou mám výlučně já a někdy ji zkrátka asi až zneužívám. Přiznávám, že díky tomu je scenérka nepoužitelná pro běžné létání jiných lidiček ale jak z časových důvodů tak výkonových omezení PC jsem rád, že se mi to podařilo udělat alespoň takto.
Jsou mezi námi jedinci, kteří to umí lépe. A nad jejich výtvory mi občas padá čelist hodně hluboko. A zlomek z nich má přes nejrůznější problémy ještě sílu občas tvořit pro nás ostatní a jim strašně držím palce, že nám něco krásného zase vymyslí
Jinak screeny jsou udělané z vnějších pohledů kvůli tomu, že nejlépe naznačí na pouhých třech statických obrázcích právě pohyb techniky. Screeny brané čistě z pohledu pilota by byly v tomto případně nudné a nic neříkající, to se musí prostě vidět v pohybu. Teprve potom je to trochu ke koukání, tedy alespoň doufám
A navíc je to pouze dotvoření vnějšího prostředí simulátoru. Protože když první minuty na stojánce okolo mě jezdí všechna ta technika tak stejně ruchám checklist se skloněnou hlavou v kokpitu a poslouchám rádiovou komunikaci. A okolí vnímám většinu času jen podvědomě.
Když už jsme u toho, to je další velká výhoda kvalitnějšího simulátoru, ale to jsem tady už psal. Někdy během letu mě neruší ani nenačtené textury ortofota protože mám dost práci s průhledovým diplejem, hledání cíle, sledováním vedoucího, konfigurování kokpitu a dalšíma blbinkama. Takže scenérka není v mém případě na rozdíl od domácího PC postaveném na stole dominantním a určujícím faktorem kvality, ale pouze součástí širšího celku. Tudíž její nekvalita je potlačena prostou přítomností dalších prvků zaměstnávající pozornost domácího pilota - hračičky.
To celé by bylo objektivní vysvětlení. No ale jinak přiznávám, že subjektivně mě tyhle místa také štvou. Ale musíme se asi zkrátka smířit s tím prostým faktem, že na tomhle našem světě nikdo a nic není většinou dokonalý
Jo a finální argument pro naši nedokonalost navíc určil ten nahoře, kterého jmenujeme nazýváme různými jmény. Protože vzhledem k omezené délce našeho života se to kurnik šopa a fakt nedá všechno stihnout tak, jak bych chtěl aby to jednou vypadalo !
|
| |
|
| | | | | | | | | V tom prípade sem daj fotky celého trenažéru a keď tam tá textúra nebude podstatná tak to bude super |
| |
|
| | | | | | | | Tak je to vojenské letiště, asi čekali delegaci, tak jí nabarvili. |
| |
|
| | | | | | | Ten cvrkot by daj ako video a ne obrazok |
| |
|
| | | | | Každej dostal strach z admina aby nedostal banana... |
| |
|
| | | | | | Strach může mít jenom ten který označuje druhé za kokoty.. Řekl bych, že nyní 99 % osazenstva je na takové úrovni, že nikdo další banána příštích pár let nedostane |
| |
|
| | | | | | Spíš se FSXkáři bojej steče od X-Planistů, když je to teď oficiálně povolený |
| |
|
| | | | | jeste porad si muzem psat my dva ... |
| |
|
|