FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 11. 2024, svátek má René Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Umiestnenie AI objektov (lodi) na konkretne miesto Jeden příspěvek | Celý strom
Umiestnenie AI objektov (lodi) na konkretne miesto   19. 2. 2015 / 22:03
brancoj
Vie mi niekto na sukromnej sprave poradit ako mozem bez uz znameho AI CARIERS programu umiestnit natrvalo objekt – lod na konkretne miesto v scenerii FSX. Vysli totiz tento tyzden Tirpiz a Bizmarck pre FSX – dokonca aj v pilotable forme. Kedze, ako viete lietam rad historicke misie, chcel by som „bombardovat“ alebo len hladat Tirpitz v norskych fjordoch. Mam na mysli nejaky zapis suradnic do suboru AI Tirpitza – nic take neexistuje, alebo ma potesite? Urcite to najlepsie vedia tvorcovia scenerok, ked tam tak krasne davate k halam traktory, skodovky a pod. Brancoj
 

Umiestnenie AI objektov (lodi) na konkretne miesto   20. 2. 2015 / 06:15
happypetr   
Ahoj, zkus to přes whisplacer:

http://lc0277.gratisim.fr/whisplacer.html
 

Umiestnenie AI objektov (lodi) na konkretne miesto   20. 2. 2015 / 07:57
Speedfoot   
Jednotlivé objekty jde snadno vkládat i pomocí ModelconverterXu. Při vkládání se dá zvolit mezi asi pěti typy map a dá se objekt umístit celkem přesně. V okně vlastností se dá také zvolit několik paravetrů: úhel natočení, výška nad terénem, jestli má házet stín, jestli májí zmizet autogenové objekty pod objektem apod. Podmínkou je, že objekt, aby byl ve hře viditelný, musí být načtený a aktivní (*.bgl) v addon scenery. Podronější návod jistě bude někde i popsaný, takže se nebudu více rozepisovat. Podle mého asi nejjednodušší řešení jak objekt vložit.
Jarda.
 

Umiestnenie AI objektov (lodi) na konkretne miesto   20. 2. 2015 / 07:56
kuknamys   
No tak jedna opisná nepřímá metaoda. Vezmi ten "pilotable" Tirpitz a nahraj si ho programem FSRecorder tak kam má plavat. Bude tak měnit místo jako ve skutečnosti. A potom ho můžeš hledat do sytosti
 

Umiestnenie AI objektov (lodi) na konkretne miesto   21. 2. 2015 / 08:47
ST0RM
Chcem sa len spytat, ma tato metoda cez FS recorder nejaky vyznam, ked sa AI objektom daju nastavovat napr. v programe objectplacer (sucast SDK) waypointy kedy, kade a ako rychlo sa maju pohybovat?
 

Umiestnenie AI objektov (lodi) na konkretne miesto   21. 2. 2015 / 09:17
kuknamys   
No já zamrzl u FS9 kde tahle metoda předpokládám není, takže je to pro mě jediné řešení. Takže X-kařům můžu jen tuto možnost (o které ostatně slyším poprvé) závidět.

Jistý význam to může mít pravděpodobně i v FSX kdy chci nacvičovat sám doma např. bojovou slétanost bez multiplayeru a nahraju si let vedoucího i s akrobatickými prvky. A dá se s tím blbnout i jinak třeba udělat si pohyb pozemní obslužné techniky po stojánce a asi to záleží jen na fantazii a trpělivosti, co s tím vše vytvoříš. Nevýhoda je, že je to velmi pracné a časově náročné. Takže to málokdo použije.

Ostatně rodeo s loděmi a nepřátelskými letouny jsem si jako misi pro FS9 udělal a oproti běžnému letu je to dost príma zážitek (měřeno schopnostmi FS9 a ne DCS, kde je to samozřejmě o několik řádů báječnější). Nějaký popis u mě na stránkách kuknamys.cz - návody fs2004

Něbo třeba letět formaci s B-17, P51, Gripenem a Alkou což je formace která letěla i ve skutečnosti je taky príma Dá se s tím blbnout dost do nekonečna
 

Umiestnenie AI objektov (lodi) na konkretne miesto   21. 2. 2015 / 14:51
Priskac   
Cest

a co tak napriklad si udelat vlastni AI traffic? Jak delat AI traffic je popsany tusim taky tady na peraku, a pro lode by to melo byt to same.

Mimochodem existuje i AI ship traffic, napriklad zde:

http://forum.avsim.net/topic/459116-global-ai-ship-traffic-fsx-and-p3d-news-and-support/

neco z fsdevelopera:

http://www.fsdeveloper.com/forum/threads/creating-a-global-ai-shipping-package-for-fsx.425.....

nejake video:

https://www.youtube.com/watch?v=Cma0PVfrFac

a tadu nejaky pokec jak delat ship AI traffic:

http://lc0277.gratisim.fr/boat/

http://return.mistymoorings.com/faq/files/AI%20Boat%20Traffic%20for%20Dummies.pdf

Ale hledal bych na googli vyraz " how to make AI ship traffic FSX " a urcite by se tam nasel nejakej navod...
 

Umiestnenie AI objektov (lodi) na konkretne miesto   21. 2. 2015 / 17:18
Speedfoot   
Ano, to funguje. Je potřeba vytvořit v programu Afcad neviditelné letiště na kterém se veškerý pohyb odehrává. Jde vlastně o neviditelné pojížděcí dráhy na kterých ojekty rolují na start ke kterému nedojde. Vyžaduje to ale zkušenosti s tvorbou letiště a tvorbou trafficu. Pokud, jak píše, chce nějakou jednodušší formu, pak má jen dvě možnosti, vložit objakt statický bez pohybu (ModelconverterX,whisplacer), nebo jak psal Michal (kuknamys) vytvořit pohyb v FSRecorderu. Volba je podle zkušeností.
Jarda.
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ