| | | Umiestnenie AI objektov (lodi) na konkretne miesto 19. 2. 2015 / 22:03 | |
| | Vie mi niekto na sukromnej sprave poradit ako mozem bez uz znameho AI CARIERS programu umiestnit natrvalo objekt – lod na konkretne miesto v scenerii FSX. Vysli totiz tento tyzden Tirpiz a Bizmarck pre FSX – dokonca aj v pilotable forme. Kedze, ako viete lietam rad historicke misie, chcel by som „bombardovat“ alebo len hladat Tirpitz v norskych fjordoch. Mam na mysli nejaky zapis suradnic do suboru AI Tirpitza – nic take neexistuje, alebo ma potesite? Urcite to najlepsie vedia tvorcovia scenerok, ked tam tak krasne davate k halam traktory, skodovky a pod. Brancoj |
| |
|
| | | Umiestnenie AI objektov (lodi) na konkretne miesto 20. 2. 2015 / 06:15 | |
| | | |
|
| | | | Umiestnenie AI objektov (lodi) na konkretne miesto 20. 2. 2015 / 07:57 | |
| | Jednotlivé objekty jde snadno vkládat i pomocí ModelconverterXu. Při vkládání se dá zvolit mezi asi pěti typy map a dá se objekt umístit celkem přesně. V okně vlastností se dá také zvolit několik paravetrů: úhel natočení, výška nad terénem, jestli má házet stín, jestli májí zmizet autogenové objekty pod objektem apod. Podmínkou je, že objekt, aby byl ve hře viditelný, musí být načtený a aktivní (*.bgl) v addon scenery. Podronější návod jistě bude někde i popsaný, takže se nebudu více rozepisovat. Podle mého asi nejjednodušší řešení jak objekt vložit.
Jarda. |
| |
|
| | | Umiestnenie AI objektov (lodi) na konkretne miesto 20. 2. 2015 / 07:56 | |
| | No tak jedna opisná nepřímá metaoda. Vezmi ten "pilotable" Tirpitz a nahraj si ho programem FSRecorder tak kam má plavat. Bude tak měnit místo jako ve skutečnosti. A potom ho můžeš hledat do sytosti |
| |
|
| | | | Umiestnenie AI objektov (lodi) na konkretne miesto 21. 2. 2015 / 08:47 | |
| | Chcem sa len spytat, ma tato metoda cez FS recorder nejaky vyznam, ked sa AI objektom daju nastavovat napr. v programe objectplacer (sucast SDK) waypointy kedy, kade a ako rychlo sa maju pohybovat? |
| |
|
| | | | | Umiestnenie AI objektov (lodi) na konkretne miesto 21. 2. 2015 / 09:17 | |
| | No já zamrzl u FS9 kde tahle metoda předpokládám není, takže je to pro mě jediné řešení. Takže X-kařům můžu jen tuto možnost (o které ostatně slyším poprvé) závidět.
Jistý význam to může mít pravděpodobně i v FSX kdy chci nacvičovat sám doma např. bojovou slétanost bez multiplayeru a nahraju si let vedoucího i s akrobatickými prvky. A dá se s tím blbnout i jinak třeba udělat si pohyb pozemní obslužné techniky po stojánce a asi to záleží jen na fantazii a trpělivosti, co s tím vše vytvoříš. Nevýhoda je, že je to velmi pracné a časově náročné. Takže to málokdo použije.
Ostatně rodeo s loděmi a nepřátelskými letouny jsem si jako misi pro FS9 udělal a oproti běžnému letu je to dost príma zážitek (měřeno schopnostmi FS9 a ne DCS, kde je to samozřejmě o několik řádů báječnější). Nějaký popis u mě na stránkách kuknamys.cz - návody fs2004
Něbo třeba letět formaci s B-17, P51, Gripenem a Alkou což je formace která letěla i ve skutečnosti je taky príma Dá se s tím blbnout dost do nekonečna |
| |
|
| | | | Umiestnenie AI objektov (lodi) na konkretne miesto 21. 2. 2015 / 14:51 | |
| | | |
|
| | | | | Umiestnenie AI objektov (lodi) na konkretne miesto 21. 2. 2015 / 17:18 | |
| | Ano, to funguje. Je potřeba vytvořit v programu Afcad neviditelné letiště na kterém se veškerý pohyb odehrává. Jde vlastně o neviditelné pojížděcí dráhy na kterých ojekty rolují na start ke kterému nedojde. Vyžaduje to ale zkušenosti s tvorbou letiště a tvorbou trafficu. Pokud, jak píše, chce nějakou jednodušší formu, pak má jen dvě možnosti, vložit objakt statický bez pohybu (ModelconverterX,whisplacer), nebo jak psal Michal (kuknamys) vytvořit pohyb v FSRecorderu. Volba je podle zkušeností.
Jarda. |
| |
|
|