Poprosil by som vas o jednu vecicku. Alpha chanel sluzi na to ze sa cierna farba nezobrazi. Vsak? Povedzete mi jednoducho ako sa to roby.
Napriklad:
Krok 1:V Gmaxe si pozri Modifi - EditMesh - Polygon (najdes to pod selection). Klikny na danu stranu koru chces upravit. A zase Modifi - Unwrap UVW - edit . Otvori sa ti oknko a tam upravis tak aby sa ti zobrazilo to co chces.
Krok 2.: Otvoris Image Tools. V menu klikni na Image - Create Mipmaps. A potom zas na Image - format - DXT1. Uloz a spojazni
Tutoriale som nasiel ale moc som s toho nepochopil. Kedze to bolo anglictine. Ziadne obrazki na ktorych by som sa zachitil.
Hmm .-) Ono to totiž není vůbec otázka GMAXU ale textury samotné... Je úplně jedno zda tvoříš do FS či do jiné Gamesy .-) Tedy směřuj se směrem
Photoshop či Gimp .-)
A jde o to že u textury vytvoříš A kanál a ten určuje pak co bude "průhledné"........ A neber to jako ČERNÁ = ANO ale ber to jako stupně šedi = stupně průhlednosti...
Bacha jen ať se ti při uložení ukládá i ten A channel .-) aneb ne všechny formáty obsahují i data o A kanálu..
Kdysi sem to uměl .-) Ted z hlavy už moc nemůžu vydolovat .-) skus najít nějaký tutoriál ne googlu "alfa kanál tutorial" .-) a pak už jen zkoušet a zkoušet..
jasně
Si můžeš třeba vytvořit jeden obrázek jako texturu a druhej jako mapu průhlednosti (alpha) a v DXTBmp to pak spojit a vytvořit DXT bitmapu s průhledností. Tak to dělám já, ale Corel určitě umí i tvorbu textury s průhledností najednou (zatím jsem moc nezkoušel).