FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 22. 11. 2024, svátek má Cecílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Objekty s efektem. Jeden příspěvek | Celý strom
Objekty s efektem.   9. 1. 2015 / 10:02
Speedfoot   
Ahoj.
Nemáte někdo zkušenosti s přidáváním efektů do objektů v ModelConverteXu (MCX)? Nějak mi to nechce fungovat. I když efekt úspěšně přidám a v MCX se zobrazuje, tak po exportu do bgl se v FS9 neobjeví. Po opětovném načtení bgl se v MCX efekty normálně zobrazí, ale ve FS9 stále nic. Někde je nějaká chyba, ve starší verzi MCX mi to občas taky blblo, ale pár efektú se mi na zkoušku podařilo udělat.
Docela by mi bodla pomoc, protože pracuji na Litvínovské chemičce a ta musí hulit jak sviňa.
Dík za jakoukoli pomoc.
Jarda.
 

Objekty s efektem.   9. 1. 2015 / 15:39
Blackrat
Sice ti asi neporadím, ale v GMAXu se to dělalo přes xml atribut dummy objektu - viz gmax sdk.. Kdyžtak ti můžu poslat efekt co mám u svý verze Chvaletic..
 

Objekty s efektem.   10. 1. 2015 / 09:32
ST0RM
Nazdar Jaro,
tiez som chvilu zapasil s tymto problemom, ale nakoniec je to celkom jednoduche
Moj postup sa sice tyka FSX, ale myslim, ze je to to iste v FS9.

Predopkladam, ze teda si uspesne prisiel az k casti, kedy po nacitani *.MDL do ModelcoverteruX sa ti zobrazi model aj s efektom. (cize si si v MCX uz nadefinoval attachpoint pre efekt aj s typom a parametrami efektu).

Ja si nasledne z MDL objektov robim kniznicu v LibraryCreatorXML, co ale nie je podmienkou, (ale je to vyhodne pri scenerkach pozostavajucich z viacerych objektov), ktoru nasledne skompilujem do BGL.

A teraz asi to co teba zaujima - Poslednym krokom je umiestnenie objektu s nadefinovanym efektom do FS. Ja na to pouzivam free program Whisplacer 0.9 (http://lc0277.gratisim.fr/whisplacer.html), do ktoreho si nacitam objekt/kniznicu a nasledne s funkciou live preview presne umiestnim do FS.
TU TREBA PRI UMIESTNENI OBJEKTU kliknut na polozku Attached objekt na Edit a v novootvorenom okne vybrat Effect a zvolit attach point podla nazvu, ako sme si ho definovali v MCX a po opatovnom skompilovani do BGL a pridani do scenery library v FS by si mal mat objekt s fungujucim efektom

p.s. Mozno to nie je najelegantnejsi sposob, ale mne to po chvilke laborovania takto konecne zafungovalo



21585 B / 750 x 422 / navod.jpg
 

Objekty s efektem.   10. 1. 2015 / 14:16
Speedfoot   
Aha, díky moc. Určitě vyzkouším. I když jsem v poslední době dával přednost vkládání objektů pomocí EZ-Scenery z knihoven, tak by neměl být problém udělat pár objektů s efektem jinou metodou. Jestli to půjde, tak dám vědět.
Jarda.
 

Objekty s efektem.   13. 1. 2015 / 18:17
Speedfoot   
Tak bohužel Whisplacer je jenom pro FSX. Ale nezavrhuji ho, po dokončení bych chtěl chemičku rozchodit i v FSX a je možné, že půjdou objekty použít z FSX po vložení Whisplacerem zpět do FS9.
I tak dík. Jarda.
 

Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ