Souhlas. Ekonomika posledních verzí B asi nepokulhává zas tak moc za A a stejně tak představa, že A řídí počítač a B se řídí rukama je lichá - záleží na verzi použité avioniky a stáří systémů...
Už se tu mockrát řešilo, že rozhodování A versus B je rozhodování na úplně jiné úrovni - celková suma, možnosti plateb, případný offset, dostupnost simulátoru (ekonomika už zase...) atd. Takže spíše se rozhodlo a hotovo.
Jak dlouho budou bulíky dožívat asi teď nikdo neví, možnosti jsou IMHO dvě: buď přicházející A nahradí bulíky na jejich destinacích a bulíky se prodaj do 2-3 let. To asi v případě, že rozvoj nových destinací bude stagnovat.
Anebo jestli bude prosperita firmy i nadále na vzestupu a bude pořád hlad po dalších destinacích, nová Áčka budou rozstrkána po provozu a bulíky doslouží do nějakého checku, který se už nevyplatí dělat - pak se prodají. Možná to bude záležet na tom, zda bude možné B checkovat ještě v Praze nebo už jinde. V Praze je to malá domů, cizímu platit se už obvykle nevyplácí.
Mně osobně se po bulíkách bude stýskat. Je to klasika a maj mnohem veselejší čumák (ach, ta boční okna u Áček jsou fuj-fuj!) No ale nečekám, že se tím někdo u ČSA bude řídit )) |
|