FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 21. 11. 2024, svátek má Albert Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Air Asia A320 QZ8501 ztracen Jeden příspěvek | Celý strom
Air Asia A320 QZ8501 ztracen   28. 12. 2014 / 12:51
Pan Letadlo   
Air Asia A320, let QZ8501, SUB -> SIN. Kontakt ztracen v 00:24Z nad Jávským mořem (Indonesie)

http://avherald.com/h?article=47f6abc7&opt=1
 

Air Asia A320 QZ8501 ztracen   28. 12. 2014 / 13:36
Lejzy
Uz se spekuluje o coffin corneru a loss of controll...
 

Air Asia A320 QZ8501 ztracen   29. 12. 2014 / 15:05
Qíteček
Té en tečka cé zet už z něj udělala Boeing...
http://tn.nova.cz/clanek/zpravy/zahranici/konec-zahady-nasli-jsme-ztraceny-boeing-airasia-tvrdi-patraci.html
 

Air Asia A320 QZ8501 ztracen   29. 12. 2014 / 16:09
Matt
To víš, oni mají speciální manuály...


29083 B / 600 x 500 / 123.jpg
 

Air Asia A320 QZ8501 ztracen   29. 12. 2014 / 17:24
Rastislav11
Ani aktuality bodka eska nzaostávajú..

http://www.aktuality.sk/clanok/267893/velka-britania-na-letisku-gatwick-nudzovo-pristava-l.....

Nie som odborník, ale čo to je,prosím vás, "pristávací motor" ?

Taktiež neviem, čo znamená pojem "....že lietadlo sa pripravuje na neštandardné postup pristátia na letisku Gatwick."

Ešteže si nedovolili napísať, o aký typ lietadla šlo, pretože to by dopadlo...
 

Air Asia A320 QZ8501 ztracen   29. 12. 2014 / 17:52
Lejzy
Ve skutecnosti se jim nevysunul pravy podvozek

http://avherald.com/h?article=47f7b9f9&opt=6145
 

Virgin 747-400 emergency landing   29. 12. 2014 / 19:43
Matt
Ale dopadlo to nakonec dobře... sledoval sem živě a držel pěsti.
Tak mě napadlo, jestli by v takovém případě nepomohlo vypustit palivo jen z nádrže vpravo (alespoň částečně) nebo nahrnout lidi na levou stranu jako zátěž

https://www.youtube.com/watch?v=JoWS_SHe4gU
 

Virgin 747-400 emergency landing   29. 12. 2014 / 19:53
Fabo™   
Lidi ti moc nepomohou, tam je skutecne mala paka.

Palivo se spis projevi, ale ja bych to neriskoval... skrz ovladatelnost
 

Virgin 747-400 emergency landing   29. 12. 2014 / 20:01
Matt
Taky sem si říkal, že by to mělo dopad na ovladatelnost, kterou určitě nechceš ztratit při nouzáku... Nicméně vše dobře dopadlo, takže palec nahoru pro piloty, že to zmákli.
 

Virgin 747-400 emergency landing   29. 12. 2014 / 20:51
mirda   
A že s tím o tu ranvej majznul asi pokus jesli by ta poslední nožka přeci jen nevyskočila Dopadlo to dobře, ani se moc nepřeklopil
 

Virgin 747-400 emergency landing   29. 12. 2014 / 22:02
maverick60   
Naozaj to vypadalo ako pokus o vysunutie nohy. Zvládli to na jednotku. Zaujalo ma , že mu ešte na konci videa bežali motory a posádka kabíny neotvárala dvere a neaktivovala escape slide´s. Keďže sa v podstate nič nestalo chvalabohu , cestujúci asi vystúpili normálne dverami.
 

Virgin 747-400 emergency landing   29. 12. 2014 / 23:03
Luděk Ch.
To jsem si taky říkal, že mu chybí jedna noha a on s tím zrovna třískne jak ku*va s děckem Jenže ono se to z výšky třetího patra asi fakt blbě odhaduje a v posledním okamžiku už za to nemůže moc přitáhnout, protože zase hrozí tail strike. Každopádně to vypadalo, že klesal konstatní rychlostí až do nárazu o zem prakticky bez podrovnání. Pak hezký skok a krásné druhé přistání Jsem si ani nevšimnul, jestli se mu otevřely spoilery, když mu chybí noha nebo jestli je cíleně nechali zavřené.
 

Virgin 747-400 emergency landing   29. 12. 2014 / 23:25
Pan Letadlo   
No vraceli se kvůli hydraulice, tak je možné, že spoilery nebyly k dispozici kvůli tomu. Pak až při přiblížení nastal druhý problém, kdy se nevysunul podvozek. Dávalo by to všecko smysl, protože podle obrázku se třeba čtyřka stará o pár spoilerů a hlavně o wing gear acutation. Takže byl v prdeli zrovna ten? Ale kdo ví, já tomu moc nerozumím když to neumí střílet
38048 B / 561 x 550 / Bez názvu.bmp
 

Virgin 747-400 emergency landing   30. 12. 2014 / 07:43
Rychlokvaška
Na Gatwicku se obecně nepřistává úplně snadno s crosswindem, lokální ne tak úplně předvídatelná turbulence od terénu a budov dokáže občas hezky potrápit - jednou je to vyplavání, podruhé prosednutí, podle toho jak se člověk vejde do poryvu.

Jinak při problémech s podvozkem se většinou přistává (pokud to délka dráhy umožňuje) bez speedbrakes a reverzů, kvůli směrové ovladatelnosti. Vysunují se až v okamzǐiku, kdy je letadlo v kontaktu se zemí ve všech bodech, jinak např. dotyk motoru na straně vadného podvozku může být příliš tvrdý a pak způsobit tendenci letadla tím směrem začít utíkat z dráhy.

Nevýhodou ovšem je, že bez těch spojlerů to pořád tak trochu letí a tak zrovna podobnej odskok není nic výjimečného.
 

Virgin 747-400 emergency landing   30. 12. 2014 / 07:53
Teflon_490   
Takze posledni zoufalej pokus o uvolneni zaseknutyho podvozku dotykem o drahu je blbost? Zil sem v predstave, ze se to tak nekdy zkusi, protoze FS Passengers tohle meli primo v sobe zabudovany a doporucovali to zkusit, kdyz to vygenerovalo zaseklej podvozek
 

Virgin 747-400 emergency landing   30. 12. 2014 / 09:47
Mike76
Pokud nepoužili speedbrakes tak ten odskok chápu takovou velkou mašinu nevydududlá jako UL
 

Virgin 747-400 emergency landing   30. 12. 2014 / 12:16
Luděk Ch.
Když už se letadlo dotkne země, tak už je asi trochu pozdě vysunovat zbytek podvozku, nemyslíš? Navíc by se ten podvozek už přece neměl šanci vyklopit úplně, protože tlumič je vysunutý na doraz a v nejlepším případě by zůstal zešikma opřený o zem, což je k ničemu, jen by to mohlo udělat větší paseku.
 

Virgin 747-400 emergency landing   31. 12. 2014 / 15:20
Teflon_490   
Tak jak to bylo popsany v FSpass, tak by se udelalo jen takovy neuplny touch and go, abys to jenom rozhejbal ale nesedl na to, pak zpatky do vzduchu a potom plny. Tak asi to je blbost, no
 

Virgin 747-400 emergency landing   31. 12. 2014 / 17:00
Luděk Ch.
Taky se mi to moc nezdá, to by se pilotům hodně blbě odhadovalo a provádělo
 

Virgin 747-400 emergency landing   30. 12. 2014 / 21:38
Luděk Ch.
Určitě jsem to nemyslel jako kritiku, takový poryv nad zemí si posádka nevybere, to je jasné. Naštěstí je vidět, že podvozek 747 má dostatečné pevnostní rezervy
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ