| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | Zrnitost plochy: 9. 12. 2014 / 14:25 | |
| ![](img/nic.gif) | Jsem neprofesionální blázen do virtuálního létání a vadí mi, že povrh pojízdné plochy letiště (mimo startovací ranveje) je příliš zrnitý. Co mám proto udělat, jak co seřídit, aby se té zrnitosti zbavil a měl tam jen betonovou plochu? Poradí někdo?
Jedna se o FSX-Global De Luxe Edition, kde je instalováno navíc: Ultimate Terrain X - Europe
Ground Environment X Europe
a Flight Environment X
Můj PC: DELL Inspiron 3720
Windows 7 - Home Premium
Intel Core (MT) i7 - 2.10 GHz
Grafika: nVidia Ge Force GT630M
64 bit
Každá rada dobrá a děkuji.
|
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Zrnitost plochy: 9. 12. 2014 / 14:29 | |
| ![](img/nic.gif) | Jake je v nastaveni nastaveno rozliseni textur? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Zrnitost plochy: 9. 12. 2014 / 19:19 | |
| ![](img/nic.gif) | Global texture resolution je nastaveno na High a zkoušel jsem to úplně stáhnout, ale žádná změna. Zrnitost je stejná. |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Zrnitost plochy: 10. 12. 2014 / 00:54 | |
| ![](img/nic.gif) | Nebude to skor texturamy pojazdovych drah na letisku?
Skus si nieco alternativne stiahnut, napr. tu http://flyawaysimulation.com/downloads/files/17976/fsx-taxiway-enhancement-package-v1/
alebo len napis do google fsx taxiway textures a vyhodi toho dost.
Povodne subory z adresara Textures si odzalohuj(alebo jednoduchsie, odzalohuj si cely adresar Textures),
a prepis povodne textury tym, co stiahnes.
Vyskusaj, ako sa paci, ak nie vrat povodne, pripadne najdi na internete ine.
m.
|
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Zrnitost plochy: 10. 12. 2014 / 11:01 | |
| ![](img/nic.gif) | Děkuju hoši za rady, ale to je vše nad moje síly rozumu. Snad někdo v budoucnu bude mít podobný problém a pak se uvidí. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Zrnitost plochy: 10. 12. 2014 / 13:03 | |
| ![](img/nic.gif) | Mám takový dojem, jestli se tvůj problém netýká nastavení mipmaps. Už si nepamatuju, kde to v nastavení MSFS bylo, ale nastavováním nějakých hodnot jsem se, myslím, dostal také k přílišné zrnitosti textur. Zkus to tam někde najít a nastavit jiné hodnoty mipmaps. |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Zrnitost plochy: 10. 12. 2014 / 14:27 | |
| ![](img/nic.gif) | Myslim že to dělaj textury "taxiway_detail.bmp" a "taxiway_detail02.bmp" v hlavní složce Texture ve FS. |
| |
|
|